tuosta yhdestä ketjusta tuli mieleen tällainen (mustasukkasuudesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mustis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mustis"

Vieras
Minä olen humalassa todella mustasukkanen ja mies tietää sen :)

mutta syynä ovat nämä naiset jotka ovat ns. tyrkkyjä

esimerkkinä festareilla viime kesänä

olin miehen kanssa syömässä, istuttiin pöydässä vastakkain ja siinä oli molemmin puolin pitkät penkit jotka olivat vapaana koko matkan molemmin puolin
eikös siihen jotkut tytöt/nuoret naiset tullut istuskelemaan, se oli han ok mulle mutta siinä vaiheessa kun ne kaikki 3 likkaa tunkee melkein mun miehen syliin kun mun puolinenkin penkki oli vapaana niin, sitä en tajua? miksi naiset tekevät näin?

koskaan ei miehet käyttäydy noin törkeästi jos toisen puoliso on pöydäss, eri asia jos naiset ovat likkaporukalla syömässä niin näitä "syliin" änkeämisiä voi olla, mutta ei koskaan pariskunnan ollessa yhdessä, miksi siis nämä tyttöset/naikkoset tekevät tällaista?

koska jos olis äijiä ja emäntä miehensä kanssa syömässä, niin äijät sais todennäköisesti turpaansa jos yrittäs sen naisen syliin ängetä. Mutta kun on naisia niin pitää änkee siihen, toiset saa sellasta sairasta tyydytystä kun ne kuvittelee kuinka tuokin äijä tossa vaan kuolaa mua vaikka sillä on omakin eukko. Nii.

[QUOTE="vieras";23456871]koska jos olis äijiä ja emäntä miehensä kanssa syömässä, niin äijät sais todennäköisesti turpaansa jos yrittäs sen naisen syliin ängetä. Mutta kun on naisia niin pitää änkee siihen, toiset saa sellasta sairasta tyydytystä kun ne kuvittelee kuinka tuokin äijä tossa vaan kuolaa mua vaikka sillä on omakin eukko. Nii.[/QUOTE]

sitä minä just ihmettelen, että miksi naiset on niin typeriä tyrkkyjä? oikeesti, en voi ymmärtää tuollasta

joillakin on vaan sellainen tapa, että haluavat ärsyttää sitä miehen omaa naista. Ja saavat nimenomaan hyvä mielen ja voittavat, kun sä ärsyynnyt ja tulet mustasukkaiseksi.

[QUOTE="vieras";23456882]ps. pyydä ens kerralla miestäs sanomaan et meettekö hei vähän kauemmas. Niin niitä naisia alkaa aivan varmasti vituttamaan ja menee viesti perille.[/QUOTE]

mies sen verran humalassa ettei se sitä oikeestaan edes tajunnut ennekuin koko penkki kaatui, ja siinä vaiheessa mekin sitten lähdettiinkin pois
ja ne naikkoset jäi siihen pöytään ja SÖI meiltä jääneet ruuat :O

Yhteistyössä