Tuosta kebab väittelystä tuli kyssäri mieleen.. Minkä niminen paikka on jossa mielestänne parhaat kebab annokset?

Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja lollo:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja lollo:
lohja ja feners
Siis sanotko tosissas tämän?? Se paikkakin on niin likainen ettei huvita edes sisälle mennä... hyi...
sä et varmaan sit käy macissäkään :D
totta, en kyllä usein.
Oletkos muuten kuullut sitä "huhua" että se omistaja on niin pihi, että se käyttää niistä kebab annoksista ne vihreet turkinpippurit uudelleen mitä ei asiakas ole syönyt :(
Olen tatuoitu jätkä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kemeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Mä tykkäsin Tampereella Etelän Kebabista Tuulensuussa. Siinä on kyllä kai pitäjät vaihtuneet sen jälkeen kun siellä oli tapana käydä, eli en tiedä onko ennallaan.

Muoks: Tamperelaisethan yleensä hehkuttaa Koskarin Abu Fuadia
Entisenä tamperelaisena kaipaan syvästi Punjab kebabia Laukontorin läheisyydessä (Takon takana). Mistään täältä pääkaupunkiseuduta ei saa niiiiin hyvää kebabia!
Tätä peesaan :) Nyt kun en enää asu Tampereella, ei tule enää käytyä kebabilla, koska mikään ei vedä vertoja Punjabille.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja kemeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Mä tykkäsin Tampereella Etelän Kebabista Tuulensuussa. Siinä on kyllä kai pitäjät vaihtuneet sen jälkeen kun siellä oli tapana käydä, eli en tiedä onko ennallaan.

Muoks: Tamperelaisethan yleensä hehkuttaa Koskarin Abu Fuadia
Entisenä tamperelaisena kaipaan syvästi Punjab kebabia Laukontorin läheisyydessä (Takon takana). Mistään täältä pääkaupunkiseuduta ei saa niiiiin hyvää kebabia!
Punjab on edelleen ykkönen!!!!!!!!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25099449]Tai vaihtoehtoisesti jo kulttimaineen saanut Take Away, Raahe.[/QUOTE]

Sitten jos maulla ei ole niin väliä, vaan annoksen koko ratkaisee. Niin ehdottomasti Turkinpippuri, Raahe.

Aivan järkyttävän kokoiset annokset.
 
nälkne
vitutut mitä tulee tuoho raahen turkinpippurin annokseen. Söin äske kaverilla ollessa kebab ranskalaisilla ja nyt tääl omal asunnol varttia myöhemmin keittelen kananmunia ja pinaattikeittoa ku jäi nälkä siitä perhanan pienest annoksesta.
jatkos kyl kannatan vaa tota lähi grilliä mis makkaraperunol oikeesti lähtee nälkäi veke eikä tartte omia ruokia laittelee vaik oonki tällääne 80kg hujoppi ukkeli
 
Ttppii
Abu Fuad Tampereella. Ketaluokkaa parempa kebabia mitä missään muualla. Lopettaa jollei jo lopettanut valitettavasti. Taisi olla Suomen ensimmäinen kebab-paikka. Parhaat lihat ja kastikkeet ihan ylivoimaisesti.
 

Yhteistyössä