Tuosta kebab väittelystä tuli kyssäri mieleen.. Minkä niminen paikka on jossa mielestänne parhaat kebab annokset?

Alkuperäinen kirjoittaja espoolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja espoolainen:
Löytyyköhän Espoosta hyvää paikkaa? Itse en ole löytänyt.
Big Mama's tms on sellainen, jota olen kuullut kehuttavan.
Pitääkin testata :) Sieltä näkyi saavan toisessa ketjussa kaivattua kanakebabbiakin.
Suosittelen :). Ainakin vuosi pari sitten siellä oli tosi hyvää ruokaa. Ja huomenna itse asiassa oon menossa taas niille nurkille, ties vaikka törmättäisiin kebabin merkeissä :D
 
Mä tykkäsin Tampereella Etelän Kebabista Tuulensuussa. Siinä on kyllä kai pitäjät vaihtuneet sen jälkeen kun siellä oli tapana käydä, eli en tiedä onko ennallaan.

Muoks: Tamperelaisethan yleensä hehkuttaa Koskarin Abu Fuadia
 
kemeli
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Mä tykkäsin Tampereella Etelän Kebabista Tuulensuussa. Siinä on kyllä kai pitäjät vaihtuneet sen jälkeen kun siellä oli tapana käydä, eli en tiedä onko ennallaan.

Muoks: Tamperelaisethan yleensä hehkuttaa Koskarin Abu Fuadia
Entisenä tamperelaisena kaipaan syvästi Punjab kebabia Laukontorin läheisyydessä (Takon takana). Mistään täältä pääkaupunkiseuduta ei saa niiiiin hyvää kebabia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kemeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Mä tykkäsin Tampereella Etelän Kebabista Tuulensuussa. Siinä on kyllä kai pitäjät vaihtuneet sen jälkeen kun siellä oli tapana käydä, eli en tiedä onko ennallaan.

Muoks: Tamperelaisethan yleensä hehkuttaa Koskarin Abu Fuadia
Entisenä tamperelaisena kaipaan syvästi Punjab kebabia Laukontorin läheisyydessä (Takon takana). Mistään täältä pääkaupunkiseuduta ei saa niiiiin hyvää kebabia!
pisteet punjabille :heart:
 

Yhteistyössä