tuosta enkelinäystä...tapahtui sairaalassa noi 20-v sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie vaan"

Vieras
veljeni vaimo synnytti ens. lapsen aikaisilla viikoilla ja lapsi eli vain 2-päivää.
Veljeni vaimo ei ole mit.uskovainen ,mutta päivää ennen vauvan menehtymistä hän oli mennyt sairaalan vessaan ja kun oli aukaissut oven näki siellä enkelin joka oli ns.haihtunut pois.siitä oli tiennyt että heidän vauvansa ei tule selviämään.
Eikä ollut mitenkään lääketokkurassa tmv. kun oli enkelin nähnyt.
Minä uskon että on enkeleitä ja heidät voi joku ja joskus nähdä.

Totta kai on muutakin kuin se minkä voimme fyysisillä silmillämme nähdä! :) Minä usko myös näin ja se vasta on ihanaa! Oikein toivoisin näkeväni enkelin, mutta toisaalta, he eivät ehk minulle näyttäydy, koska tiedän heidän läsnäolonsa muutenkin!

Kyllä minä uskon enkeleihin ja tuonpuoleiseen elämään. Olen itse nähnyt tämän valon, johon mennään kun kuollaan. Olin todella huonossa kunnossa, en tiennyt edes olevani niiin huonossa kunnossa. Krooninen sappitulehdus lopulta oli diagnoosi ja minulta monen mutkan jälkeen laikattiin sappi pois, arvot olivat todella korkealla jo tuossa vaiheessa.

Sanoiko se olento että hei, olen enkeli, vai mistä nainen tiesi että nimenomaan enkeli kyseessä? Raamatussa ei ainakaan mainita mitään kuolemanviestiä tuovista enkeleistä.

[QUOTE="hei";23032888]Sanoiko se olento että hei, olen enkeli, vai mistä nainen tiesi että nimenomaan enkeli kyseessä? Raamatussa ei ainakaan mainita mitään kuolemanviestiä tuovista enkeleistä.[/QUOTE]

Oli enkelinnäköinen loistava "ilmiö"

Välttämättä kyseessä ei ollutkaan enkeli, vaan tuon kyseisen lapsen henkiopas, joka tuli häntä vastaan. Tai lapsen oma sielu, jos hän on tuossa vaiheessa jo kuollut.

Mä tiedän useamman kerran -ei uskovaisen- ihmisen nähneen enkelin. Eräs tuttavani näki näyn pari pari kertaa, toisella kertaa kuoli ystävä, toisella hän itse(kertoi näkevänsä enkelin ennen sitä). Eli näin oletimme, että hän koki enkeleiden tulleen hakemaan... Että onhan näitä...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Sanoiko se olento että hei, olen enkeli, vai mistä nainen tiesi että nimenomaan enkeli kyseessä? Raamatussa ei ainakaan mainita mitään kuolemanviestiä tuovista enkeleistä.

Eipä Raamatussa mainita mitään kannabiksesta, tupakasta, ehkäisystä, homoliitoista yms, mutta kummasti uskovaisilla tuntuu olevan niistäkin mielipiteitä.

Itse en usko nykyään kristilliseen Jumalaan, mutta olen siltä osin agnostikko, että jos joku sanoo nähneensä enkelin, niin ei minulla ole mitään tarvetta lähteä sitä automaattisesti kiistämäänkään, ellei tilanteeseen liity esim. hallusinogeenejä.

[QUOTE="mie vaan";23032902]Oli enkelinnäköinen loistava "ilmiö"[/QUOTE]

Ahaa. Millainen on enkelinnäköinen? Sellainen kiiltokuvasta tuttu? Entäs jos olikin uffomies, talontonttu tai haltija?

Eipä Raamatussa mainita mitään kannabiksesta, tupakasta, ehkäisystä, homoliitoista yms, mutta kummasti uskovaisilla tuntuu olevan niistäkin mielipiteitä.

Itse en usko nykyään kristilliseen Jumalaan, mutta olen siltä osin agnostikko, että jos joku sanoo nähneensä enkelin, niin ei minulla ole mitään tarvetta lähteä sitä automaattisesti kiistämäänkään, ellei tilanteeseen liity esim. hallusinogeenejä.

En mä kiistäny etteikö ois nähny JOTAIN. Mitä, se olikin sitten eri asia.

[QUOTE="Joo";23032916]Ahaa. Millainen on enkelinnäköinen? Sellainen kiiltokuvasta tuttu? Entäs jos olikin uffomies, talontonttu tai haltija?[/QUOTE]

Joku henkilento kuitenkin! Ei tästä fyysisestä, tuntemastamme maailmasta. Mitä sen on väliä kuka/mikä se loppujen lopuksi oli?

Yritätkö rivien välistä viestiä, että näky olisi tullut alakerrasta?

En yritä. Mikäs sut saa sellaista luulemaan? Sunko mielestä jonkun "valohahmon" näkeminen ei voi olla mitään muuta kun joko yläkerran porukkaa tai alakerrasta?

Mä olen lueskellut kaikenlaista näistä yliluonnollisista, ja huomannut että esimerkiksi täsmälleen samaa II maailmansodan aikaista valokuvaa ja siihen liittyvää tarinaa, kuvassa näkyy joku "valohahmo", on esitetty uskonnollisissa lähteissä todisteena enkeleiden olemassaolosta, scifi-kirjallisuudessa todisteena avaruusmiesten olemassaolosta ja luontaishoitojen piirissä jonkunlaisen "valoihmisten" olemassaolosta.

Kukaanhan ei tiedä mitä siinä kuvassa oikeasti on, mutta jokainen näkee siinä mitä itte tykkää. Vähän niinkun musteläiskätesti. Jos 100 ihmistä törmäisi vessassaan valohahmoon, saataisiin varmaan 100 eri kertomusta siitä mikä se hahmo oli (ufo, hallusinaatio, haltija, enkeli, painajainen, ennusmerkki, noita) ja ennen kaikkea mikä sen näyn tarkoitus oli tai mitä se hahmo tuli kertomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
En yritä. Mikäs sut saa sellaista luulemaan? Sunko mielestä jonkun "valohahmon" näkeminen ei voi olla mitään muuta kun joko yläkerran porukkaa tai alakerrasta?

Mä olen lueskellut kaikenlaista näistä yliluonnollisista, ja huomannut että esimerkiksi täsmälleen samaa II maailmansodan aikaista valokuvaa ja siihen liittyvää tarinaa, kuvassa näkyy joku "valohahmo", on esitetty uskonnollisissa lähteissä todisteena enkeleiden olemassaolosta, scifi-kirjallisuudessa todisteena avaruusmiesten olemassaolosta ja luontaishoitojen piirissä jonkunlaisen "valoihmisten" olemassaolosta.

Kukaanhan ei tiedä mitä siinä kuvassa oikeasti on, mutta jokainen näkee siinä mitä itte tykkää. Vähän niinkun musteläiskätesti. Jos 100 ihmistä törmäisi vessassaan valohahmoon, saataisiin varmaan 100 eri kertomusta siitä mikä se hahmo oli (ufo, hallusinaatio, haltija, enkeli, painajainen, ennusmerkki, noita) ja ennen kaikkea mikä sen näyn tarkoitus oli tai mitä se hahmo tuli kertomaan.

Sekoitin sinut kirjoittajaan hei, koska lainasit hänelle osoittamaani kommenttia.

[QUOTE="enkuli";23032906]Välttämättä kyseessä ei ollutkaan enkeli, vaan tuon kyseisen lapsen henkiopas, joka tuli häntä vastaan. Tai lapsen oma sielu, jos hän on tuossa vaiheessa jo kuollut.[/QUOTE]

Siis nämä henkioppaat sun muut ovat okkulttista höpinää.

Enkelit ovat hyvien henkivaltojen olentoja, henkioppaat ovat pahojen henkivaltojen olioita.

Henkioppaasi voi olla vaikkapa edesmennyt isoäitisi, joka haluaa tuolta fyysisen maailman rajan takaa sinua vielä auttaa ja opastaa elämäsi tiellä. Onko hän siis jostakin pahasta??

Oma lapseni ollessaan 4-vuotiaana kovassa kuumeessa ja kuullosti yöllä nukkuessaan tosi tuskaiselta. Käteen tuntui todella kuumalta, mutten raaskinut herättää lasta ottamaan lääkettä. Aamulla heräsi reippaana ja virkeänä eikä kuumeesta ollut tietoakaan. Kysyi vai, että missäs se täti on. Ihmettelin, et kuka täti. Lapsi selitti,että se valkea täti, joka tuli yöllä ikkunan läpi mun luo ja kysyi, että haluanko lähteä mukaan, mutta en minä halunnutkaan.. En tajunnut kysellä asiasta enemäpää, mutta jälkikäteen olen vain miettinyt, että oliko lapseni nähnyt enkelin.