Tuossa ajellessa autolla tulee kaikkea mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
roseanne1.jpg

Sekä tämä roolihahmo.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Che Guevara, kaksoisveljeni.

:D
Ideologiassa vai idealismissaan?

Minulla on sellainen ihanteiden tavoittelun laimaama elämäntapa. =) Rock, rauha, rakkaus, yhteisöllisyys. Mitä tuohon poliittiseen arvojärjestelmään tulee tulee niin kumpi on parempi kapitalismi vai sosialismi, rutto vai kolera, en osaa päättää.
Tähän pitäisi etsiä Kordan klassikkokuva vuodelta 1960. Yhdennäköisyyttä löytyy silmistä, ilmeestä ja asenteesta. Tuo kuva on minulle myös mieleinen taideteos. En turhaan saanut syntymäpäivälahjaksi mustaa baskeria tähdellä syntymäpäivänämme. =)

Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Minulla on sellainen ihanteiden tavoittelun laimaama elämäntapa. =) Rock, rauha, rakkaus, yhteisöllisyys. Mitä tuohon poliittiseen arvojärjestelmään tulee tulee niin kumpi on parempi kapitalismi vai sosialismi, rutto vai kolera, en osaa päättää.
Tähän pitäisi etsiä Kordan klassikkokuva vuodelta 1960. Yhdennäköisyyttä löytyy silmistä, ilmeestä ja asenteesta. Tuo kuva on minulle myös mieleinen taideteos. En turhaan saanut syntymäpäivälahjaksi mustaa baskeria tähdellä syntymäpäivänämme. =)

Tuo kuva löytyy huivistani :D

Ja aika tavalla olen kanssasi samaa mieltä siitä, kuinka voida laittaa järjestykseen tai arvottaa esim. ideologioita. Mutta ihailen idealismia sinänsä, kunhan se ei ole vienyt inhimillisyyttä.

Elisabeth Taylor => tunnen sielunsisaruutta.
Mika Waltari => olisin halunnut olla hänen kumppaninsa. Sieluni maisemassa jotakin samaa kuin hänellä.

Rasputinkin kyllä on viehättänyt minua aina jostakin syystä.

images

images

peppi sen takia, että hän ei halua kasvaa aikuiseksi ja aikuiset ei enää muista kuinka olla lapsi ja aikusilla on kaikenlaisia ongelmia kaikkien asioiden kanssa.

aku siksi, että tunnen olevani yhtä huono-onninen ja nopeasti suuttuva kuin akukin.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Elisabeth Taylor => tunnen sielunsisaruutta.
Mika Waltari => olisin halunnut olla hänen kumppaninsa. Sieluni maisemassa jotakin samaa kuin hänellä.

Rasputinkin kyllä on viehättänyt minua aina jostakin syystä.

Rasputinissa on jotain kiehtovaa... Olisi ollut suuri ihminen ja valaistunut opettaja, ellei olisi ollut niin maallinen. Vielä 700-900 vuotta, niin on saatu koulittua ;) :saint:

Yhteistyössä