Tuoreehkossa suhteessa ei enää kipinää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surullinen"

Vieras
Olemme olleet yhdessä 9kk. Minulla on lapsi, jonka etävanhempi olen.

Tuntuu, ettei suhteessamme ole enää kipinää eikä säpinää. Kaikki on arkista ja tylsää. Ehkä odotan liikaa, mutta jotenkin surettaa että näin pian jo..

Voiko tästä löytyä tie kohti hauskempaa ja kiihkeämpää suhdetta? Voiko arkisuus olla positiivinen asia? Jotenkin itse ajattelen, että on hyvä kun uskaltaa olla oma itsensä näin pian, kertoo siis luottamuksesta.

Ei sitä pidäkään olla kipunaa ja säpinää koko ajan, Eihän sitä kukaan jaksaisi jos olisi yhtää kiivasta ja kiihkeää suhdetta kuin alussa on ollut. Se vaan muuttuu tasaisemmaksi ja opitaa nauttimaan toisen seurasta erilailla ilman sitä alkusuhteen intohimoa.

No mutta ainahan voit heittää äijän pihalle ja hommata hauskan mielenvikaisen rentun jonka kanssa on kiihkeää ja vauhdikasta! Välillä mennään hawaijille ja välillä taas tulee nokaan lapasesta, mutta pääasia ettei oo arkista eikä luotettavaa!

Vierasmiehen mielestä tämä on siis normaalia?

Säpinää ei ole makuuhuoneessa, ei kauniita puheita vaikka minä teen aloitteita, esitän toiveita ja kysyn mitä toinen haluaisi. Suunnittelen tulevaa ja yritän saada selville mitä toinen siltä toivoo.

Yhteistyössä