P
"pulassa"
Vieras
Olemme olleet yhdessä 4 vuotta ja naimisissa yhden vuoden. Meillä on kohta vuoden ikäinen poika ja toinen vauva on masussa. Elämä on tähän asti ollut ihanaa, mutta nyt tuntuu että kaikki alkaa muuttumaan. Ollaan alettu riitelemään tosi usein. Mies on alkanut haukkumaan mua, mitä ei aikaisemmin oo tehnyt. Ennen hän on kohdellut mua kuin kukkaa kämmenellä. Myös hänen lisääntyneestä alkoholin käytöstä on tullut riitaa. Mies tuntuu syyttävän minua kaikista epäkohdista meidän elämässä. Myönnän että en ole ollut helppo tapaus itsekkään kun elämä muuttunut radikaalisti lapsen myötä ja nyt taas raskaana...
Onko me nyt ylitetty jokin 4 vuoden rajapyykki, kun asiat alkaa muuttumaan huonompaan suuntaan ja riidat lisääntyy? Vai voiko lapsiperheen arki muuttaa todella onnellisen ja rakastavan suhteen arkipäiväiseksi selviytymistaisteluksi?
Toivottavasti tämä on vain vaihe joka menee ohi, mutta pahoin pelkään että tästä alkaa alamäki ja loppua ei näy... Ihan kauheeta koska me ollaan oltu niiiiin superonnellisia ja rakastuneita. Nyt vaan äksyillään. Seksikään ei mulle ymmärrettävitä syistä oikeen maistu, mutta kuitenkin ainakin kerran viikossa sitä on.... Paljon vähemmän kuin ennen...
Apua.
Onko me nyt ylitetty jokin 4 vuoden rajapyykki, kun asiat alkaa muuttumaan huonompaan suuntaan ja riidat lisääntyy? Vai voiko lapsiperheen arki muuttaa todella onnellisen ja rakastavan suhteen arkipäiväiseksi selviytymistaisteluksi?
Toivottavasti tämä on vain vaihe joka menee ohi, mutta pahoin pelkään että tästä alkaa alamäki ja loppua ei näy... Ihan kauheeta koska me ollaan oltu niiiiin superonnellisia ja rakastuneita. Nyt vaan äksyillään. Seksikään ei mulle ymmärrettävitä syistä oikeen maistu, mutta kuitenkin ainakin kerran viikossa sitä on.... Paljon vähemmän kuin ennen...
Apua.