Tuon sukupuoliketjun innoittamana, kumpaa itse toivoit esikoisesta ja..

  • Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti
=)
En ole kyllä toivonu kumpaakaan sukupuolta. Meiltä löytyy molemmat. Ehkä jos olis kaks samaa niin kolmannesta voisin jo ajatella että olishan se eri sukupuolta oleva vielä kiva.
 
Tyttöä toivoin esikoisesta. Oli vaan sellainen olo, jo vuosia ennen raskaaksi tuloa, että haluan tyttövauvan. Ja sainkin tytön :heart:

Kun tyttö jo oli, niin toivoin seuraavasta poikaa. Halusin että perheessä on kumpaakin sukupuolta oleva lapsi, ja halusin kokea millaista on olla pojan äiti. Poika tuli :)

Enkä suoraan sanoen kummallakaan kerralla ollut mitenkään varautunut siihen, etteivätkö lapset olisi toivomaani sukupuolta; "tiesin" sukupuolet jo alkuraskaudesta, se kuuluisa äidinvaisto nääs.
 
Kippuravarvas
Esikoisesta ihan alkuun toivoin ehkä tyttöä mutta en missään vaiheessa kai edes ajatellut että tyttö tulee, poikahan sieltä tuli.
Kuopusta odottaessa toivoin tyttöä ja luulinkin rv37 asti että tyttö tulee, rakenneultrassakin niin sanottiin. Kun kuultiin että on poika olin kuitenkin ehkä vähän helpottunut kun pelkään etten osaa olla tytölle äiti..silti tytönkin haluan..
Kolmannen nyt haluaisin ja oikeastaan haluaisin kyllä sen tytönkin mutta toisaalta en.
 
vieras
Toivoin vain lasta aluksi. Ihan oikeasti vain lasta. Sain pojan. Sitten toivoin tyttöä, kun poika jo oli tai poikaa, jotta esikoinen sais kaverin, sain tytön. Seuraavaksi toivoin lasta, koska meillä oli jo molemmat. Sain tytön. Nyt olen raskaana ja toivon salaa poikaa, koska meillä on 2 tyttöä ja yksi poika. Silleen.
 
una
ekasta toivoin poikaa. ajattelin salaa että olis ollu miehelle jotenki parempi et tulis poika . tyttö tuli ja aivan ihastuttava isin tyttö :D

tokasta toivoin sit poikaa siks ku ei vielä ollu ja niin sieltä tulikin ja kolmannesta ei tainnut olla isompia toiveita. tyttö tuli <3
 
Tyttöä toivoin esikoisesta ja tyttö tuli. Toinen on poika ja kolmas on tyttö. Toivoisin hieman enemmän tästä neljännestä tyttöä niin olis enemmän leikkikaveria kuopukselle. Mutta minulla on vahva tunne et tää tulokas on poika... :heart:
 
vieras
Ennen ensimmäistä raskautta ajattelin aina itseäni pojan äidiksi ja jotenkin siis toivoin poikaa, nimeäkin tuli mietittyä vauvakuumeen keskellä. Mutta jo heti ekoilla viikoilla plussan jälkeen tuli tosi vahva tyttöolo ja tytöksihän esikoinen sitten varmistui. Tuntui niin luontevalta saada tyttö. Toista kuumeillessa toivoin tyttöä, kun ajatus siskoksista tuntui söpöltä. Vaan kakkonen osoittautui ultrassa pojaksi ja hetken olin ihan hämillään. Pian kuitenkin totuin niin ajatukseen, että en osaisi muuta vaihtoehtoa kuvitellakaan. Meillä on siis yksi molempia ja kumpaakin kuumeissa on mennyt toiveet pieleen :D Kolmannesta haaveillessa huomaan ajattelevani taas tyttöä eli eiköhän sieltä sitten tuli poika jos raskaus tässä jossain vaiheessa lähtee aluilleen :D
 
Kumpikin oli tervetulleita siinä vaiheessa kun raskaaksi tulin vihdoin.
Mutta jotenkin sitä "salaa" toivoi poikaa, niinkin hassusta syystä että itse toivon ja haaveilin lapsena isoveljestä.

Sekä tavallaan luuli että vain poikia tulisi koska miehen suvussa tyttöjä on hyvin vähän. Hänen siskonsa ja yhdellä serkulla on yksi tyttö, kaikki muut poikia.

Esikoinen on meillä ihana tyttö.
 
äiti jo kolmelle
Esikoisesta ei ollut väliä.Oltiin häntä niin pitkään yritetty että oli ihan yks hailee.
Tokastakaan ei oikestaan ollut toiveita,siis sukupuolen suhteen.
Mutta kun kaksi ekaa oli poikia ja tiesin että kolmas on sitten viimeinen niin pieni toive oli että olisi kiva saada tyttö.Hyvin pienen pieni toive.
No tyttöhän sieltä tuli ja kyllä siinä meni useampi viikko että tajusi =)
 
Lalaa
Ekasta en ajatellut mitään ihmeempiä, kun ei ollut paljon kokemusta. Tuli poika, toisesta toivoin poikaa, jotta olisivat samalla aaltopituudella leikkien kanssa. Poika tuli. Kolmatta haaveilen, ja olisi ihanaa, jos se olisi tyttö. Mutta kyllä voin poikajengiäkin kasvattaa, ei siinä mitään. :)
 
Kyllä mä himpun verran enemmän poikaa toivon ja poika onkin tulossa. Tärkeintä kuitenkin on, että saadaan vauva elossa syliin asti, keskenmenon ja vuoden yrityksen jälkeen. Toinen lapsi voisi ollakin sitten tyttö, haluan molempia sukupuolia. Otetaan, mitä annetaan. :)

Perustelut...ööh. Jotenkin tuntuu enemmän omalta saada ensin poika, mä en mitään prinsessaa aio kasvattaa tytöstäkään. Itselläni on neljä siskoa ja siskoilla jo viisi tyttöä yhteensä, onhan se jo pojan vuorokin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivoin vain lasta aluksi. Ihan oikeasti vain lasta. Sain pojan. Sitten toivoin tyttöä, kun poika jo oli tai poikaa, jotta esikoinen sais kaverin, sain tytön. Seuraavaksi toivoin lasta, koska meillä oli jo molemmat. Sain tytön. Nyt olen raskaana ja toivon salaa poikaa, koska meillä on 2 tyttöä ja yksi poika. Silleen.
Toivotaan että saat haluamasi.. meillä sarja menee just päinvastoin tyttö-poika-tyttö ja neljäs on ultran mukaan poika ;)
 

Yhteistyössä