Tuon sukupuoliketjun innoittamana, kumpaa itse toivoit esikoisesta ja..

  • Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti
bdt
Minä luulin aina että saisin tyttären , mies toivoi häpeilemättä poikaa ja kaksi poikaa meillä nyt onkin. Lapsen syntymän jälkeen sukupuolella ei enää mitään merkitystä kun se oma lapsi on siinä omana itsenään niin rakas. Nuo sukupuolitoiveet on odottavien vanhempien juttuja.
Nyt kun katson poikia niin olen iloinen että he ovat siinä eikä minua harmita ettei ole omaa tytärtä. Siskon tytön olen kyllä vähän ominut itselleni ja olemme nykyään hyviä kavereita kun hän on jo nuori aikuinen. Että ehkä siinä se ammoinen toive on tullut ilmi, tai sitten synkkaa muuten vaan hyvin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja G:
kumpaa toivoisit seuraavasta lapsesta? PERUSTELE!
En nyt varsinaisesti "toivonut" esikoisesta poikaa, mutta "tiesin", että poika hän on ja ostelin vaatteet ym tuolla "vaistolla" :D. Ja poikahan sieltä syntyi.
Kakkosestakaan ei haluttu etukäteen tietää kumpi tulee. Ylläri oli melkoinen, kun kätilö ilmoitti että tyttö tuli :heart:.
Suku miehen puolelta TODELLA poikavoittoinen :).
 
Lalaa
Tämä menee vähän off topic, mutta tuossa muutama mietti, että miehen suku poikavoittoinen. Jostain luin, että naisen emättimen ph-tasapaino voi suosia joko x tai Y siittiöitä. Jotta oisko se sittenkin naisesta kiinni. En ole kuullut, että siemennesteen koostusmus X:ien ja Y::itten suhteen olisi erilainen...
Tiedän itse perheen, jossa 8 poikaa, siinä on ehkä tyttöä jonkun kerran toivottu. :)
 
Esikoisesta en toivonut mitään, tunsin vaan että poika tulee. Katselin vaan poikien vaatteita ja näin poikavauva-unia :)
Seuraava oli ihan sama, mietin vaan miten kaikki päättyy, olin niin huolissani.

No tyttö tuli :) Silloin jo ajattelin kuinka onnellinen olen siitä mitä olen saanut.
Keskenmenojen ja kuolleen pojan jälkeen en edelleenkään ole osannut haluta tiettyä sukupuolta.
Seuraavaa tuskin tulee :) Jos taas ylläri jostain kumman syystä tulisi, saisi tulla, oli sitten kuka tahansa... :)
Ei se sukupuoli voi olla niin tärkeä! Jokainen on oma persoonansa!
 
...
Esikoisesta toivoin tyttöä. alusta asti poika olo.. loppuun asti toivoin, mutta poika tuli. Ihana äidin kulta! <3 ja nyt sitte taas saa hulluna toivoa tyttöä kun toista tehdään.
tosiin jos voisi tietää et saa pojan ja tytön haluaisin ensin pojan ja sitte tytön.. isoveli kun mullakin on aina ollut huolta pitämässä.. muuten tyttöä oon aina toivonut! vaaleanpunanen on miun lempiväri! ;)
 
Esikoisesta toivoin poikaa, tunne oli kuitenkin että se on tyttö ja tyttö tuli :heart:

Kakkosesta en varsinaisesti toivonut, kumpikin kävi ja tyttö toisaalta sen puoleen niin menisi esikon pienet vaatteet käyttöön eikä kaikkea tarvitsisi hamstrata uudelleen, tunne oli kuitenkin poika ja poika sanottiin ultrassa ja poika sieltä sitten tuli :heart:
 
Mä en erityisesti toivonut kumpaakaan mutta voimakas intuitio kertoi esikoisen olevan tyttö. Lopulta pienesti toivoin että vaistoni olisi oikeassa ja olihan se :heart: Toisen lapsen plussattuani olin alusta asti täysin varma tytöstä ja oikeassa olin jälleen :)
 
Tota tyttöä tehtiin niin kauan ja hartaasti, että mä toivoin lasta, tervettä lasta. Odotusaikana poikaolo oli vahva, mutta tyttö sieltä sitten tulla tupsahti. Jos joskus vielä olen raskaana, ni toivon toista tyttöä.
Jos eka olis ollu poika, ni toivoisin toista poikaa.
Siis haluaisin kaksi lasta samaa sukupuolta. Mutta kyllä se poikakin meille mahtuis. ;)
 
Toivoin tyttöä ja sain tytön. Toisestakin toivoin tyttöä ja tytön taas sain. Kolmannestakin toivoin tyttöä ja ultrassa on annettu tyttölupaus. Jos enemmän lapsia vielä teemme, niin tyttöä toivon edelleen.
 
itse toivoin ekaksi tyttöä, sain tytön. toisesta toivoin tyttöä. sain tytön.jotenkin näin meidän perheen enemmin tyttöjen perheenä. Toki olisin pientä poikaakin rakastanut. Onneksi tuli tytöt.enempä ei tarkoitus hankkia
 
---
Ilman muuta toivoin esikoisesta poikaa. Enkä muuta uskonutkaan saavani, mutta kuinka ollakkaan, tyttö syntyi,, Ja taas tyttö... yhteensä 5 peräjälkeen. Mutta sitten sain pojan, ja taas... 4 peräjälkeen,
 
ekasta toivoin poikaa, mutta olin todella onnellinen tytöstä ja siitä että esikoinen on nimenomaan tyttö :heart:
kakkosesta toivoin molempia, ehkä kumminkin poikaa enemmän ja sainkin pojan :heart:
 
En muista toivoneeni kumpaakaan vaan mulla oli niin vahva poikaolo alusta asti etten osannut edes ajatella että sieltä tyttö tulisi. Ja poikahan me sitten saatiinkin. :)
Toista lasta kun ruvettiin haaveilemaan sanoi mies että olis ihanaa jos saataisiin pikkuinen tyttö ja kyllä, ainakin vähän salaa toivoin tyttöä. Ja tyttöhän sieltä sitten tuli. :heart:
 
vieras
Ekasta toivoin tyttöä, tyttö syntyi. Toisesta mulla ei ollut toiveita, koska olin sen toivomani tytön saanut mutta mies toivoi poikaa. No toinen tyttö sieltä tuli. Kolmannesta mulla oli koko raskauden ajan poikatunne ja poika sitten syntyi ja saatiin miehenkin toive toteutumaan, eipä silti, nuo tytöt on isälle silti olleet mieluisia. Nyt odotetaan neljättä ja näillä näkymin viimeistä lasta ja enää ei ole minkään sortin sukupuolitoiveita.
 
dfdf
Tyttöjä olen aina toivonut hartaasti. Esikoinen olikin suureksi yllätyksekseni tyttö. Kun yhden tytön jo sain, niin sen jälkeen minulle oli ihan sama, kumpi tulee, vaikka esikoisen kannalta sisko olisikin ollut mahtava juttu. Mies halusi toiseksi lapseksi pojan. Poika tuli.
 
Tyttöä toivoin. Poika tuli. Ultrassa jo selvisi sukupuoli, eli tottua ajatukseen ennen pojan syntymää. :D Perustelut? Öh, en osannut jotenkin kai kuvitella itseäni pojan äitinä. :D (Nyt 2 tyttöä ja 2 poikaa. Saas nähdä kumpi tästä seuraavasta tulee.)
 
Mä en toivonut kumpaakaan. On kyllä pakko myöntää, että sen verran turhamainen olin, että toivoin salaa, että jos lapsi on tyttö, ei nenä ole kovin voimakkaasti kaartuva kuten isällään. Ei siitä tullut. Tai mistä minä tiedän vaikka se vielä muuttuisi? Ei se näytä minun nenältäni, eikä isänsä. Se mahtaa olla sekoitus. :D
 

Yhteistyössä