Tuomio: mitä mieltä näistä mitoista, 164 cm ja 57 kg?

  • Viestiketjun aloittaja lisäkiloja tullut
  • Ensimmäinen viesti
Ei nuo mittoina pahat ole. Riippuu siitä miltä peilikuva näyttää. Oletko hoikkarakenteinen vai uhkea, onko tuo kiinteää ja tasaisesti vai muuten hoikka ja makkara vyötäröllä. Ei siis paha kuitenkaan.
 
Minäkö?
No ihan kuin minä, paitsi että oon melkein sentin pidempi. Enkä kyllä tosiaan oo tän kokoisena ikinä tuntenut itseäni lihavaksi. Joskus olen ollut painavampikin.
 
Mä olin ennen raskautta jonkun 55kg ja pituutta on sentti enempi. Hyvä paino on, enkä mä ymmärrä miten siitä saisi edes "ihan soppelin". Haluisin tietää mikä sitten muka on "soppeli" tuolle pituudelle, alle 50kg?!?!?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mä olin ennen raskautta jonkun 55kg ja pituutta on sentti enempi. Hyvä paino on, enkä mä ymmärrä miten siitä saisi edes "ihan soppelin". Haluisin tietää mikä sitten muka on "soppeli" tuolle pituudelle, alle 50kg?!?!?!
Häh? :eek:
Soppeli on sopiva. Jos sopiva ei ole sovelias sana niin mikä hemmetti sitten??? :|

Dääämmmm... Sori, pirun huono päivä :snotty:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Ei nuo mittoina pahat ole. Riippuu siitä miltä peilikuva näyttää. Oletko hoikkarakenteinen vai uhkea, onko tuo kiinteää ja tasaisesti vai muuten hoikka ja makkara vyötäröllä. Ei siis paha kuitenkaan.
Mulla on vähän syömishäiriötaustaa. Harrastan paljon liikuntaa, aika kiinteää lihaa. Silti olen hoikkarakenteinen, olis siisvarmaan varaa pudottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mä olin ennen raskautta jonkun 55kg ja pituutta on sentti enempi. Hyvä paino on, enkä mä ymmärrä miten siitä saisi edes "ihan soppelin". Haluisin tietää mikä sitten muka on "soppeli" tuolle pituudelle, alle 50kg?!?!?!
Häh? :eek:
Soppeli on sopiva. Jos sopiva ei ole sovelias sana niin mikä hemmetti sitten??? :|

Dääämmmm... Sori, pirun huono päivä :snotty:
Sorry, mä takerruin tohon "ihan"-sanaan, mulle se tarkottaa sitä että paremminkin vois olla :snotty: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Ei nuo mittoina pahat ole. Riippuu siitä miltä peilikuva näyttää. Oletko hoikkarakenteinen vai uhkea, onko tuo kiinteää ja tasaisesti vai muuten hoikka ja makkara vyötäröllä. Ei siis paha kuitenkaan.
Mulla on vähän syömishäiriötaustaa. Harrastan paljon liikuntaa, aika kiinteää lihaa. Silti olen hoikkarakenteinen, olis siisvarmaan varaa pudottaa.
Just tätä mä tarkoitin |O Maailmasta ei varmaan löydy sellaista painoindeksiä jonka mukaan ap:lla olisi varaa tai täytyisi pudottaa painoa yhtään |O Entisenä syömishäiriöisenä voin sanoa että on ihan hemmetin hankalaa luovia maailmassa missä tulee kommentteja, että 165cm ja 55kg on liikaa |O Kun se on hyvä, juuri hyvä paino.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mä olin ennen raskautta jonkun 55kg ja pituutta on sentti enempi. Hyvä paino on, enkä mä ymmärrä miten siitä saisi edes "ihan soppelin". Haluisin tietää mikä sitten muka on "soppeli" tuolle pituudelle, alle 50kg?!?!?!
Häh? :eek:
Soppeli on sopiva. Jos sopiva ei ole sovelias sana niin mikä hemmetti sitten??? :|

Dääämmmm... Sori, pirun huono päivä :snotty:
Sorry, mä takerruin tohon "ihan"-sanaan, mulle se tarkottaa sitä että paremminkin vois olla :snotty: :ashamed:
Ookkei. Minusta ihan sopii myös just:in paikalle :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Ei nuo mittoina pahat ole. Riippuu siitä miltä peilikuva näyttää. Oletko hoikkarakenteinen vai uhkea, onko tuo kiinteää ja tasaisesti vai muuten hoikka ja makkara vyötäröllä. Ei siis paha kuitenkaan.
Mulla on vähän syömishäiriötaustaa. Harrastan paljon liikuntaa, aika kiinteää lihaa. Silti olen hoikkarakenteinen, olis siisvarmaan varaa pudottaa.
Just tätä mä tarkoitin |O Maailmasta ei varmaan löydy sellaista painoindeksiä jonka mukaan ap:lla olisi varaa tai täytyisi pudottaa painoa yhtään |O Entisenä syömishäiriöisenä voin sanoa että on ihan hemmetin hankalaa luovia maailmassa missä tulee kommentteja, että 165cm ja 55kg on liikaa |O Kun se on hyvä, juuri hyvä paino.
Aa, joku joka ymmärtää... Hankalaa se on, todella hankalaa. Nyt kun painoa tullut lisää, niin ihmisten kommentit on myös yks asia IRL mikä vaikeuttaa tätä selviämistä.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Riippii kropan mallista. Mä oon 158 cm ja pari kiloo vähemmän ja en o lihava vaan
( )
) (
( )
Mallinen joten väkisinki tissien ja persuksen malli tuo painoo.
Selvä vyötärö (66 cm) mulla on ja jonkun verran tissejä ja lanteitakin, enemmän kuitenkin ehkä sporttinen kuin mikään tiimalasi...
 
Samaa luokkaa kun täällä tällä hetkellä (162cm ja 54kg). Painona ihan hyvä, mutta tietty riippuu siitä mistä se koostuu. Itsellä on lasten jälkeen tullut (=siis todella tullut, ei raskauskista jäänyt vaan noussut painon putoamisen jälkeen uudestaan) lisää 4kg joka näkyy lähinnä löllönä vyötäröllä. :ashamed:

Siitä haluaisi päästä eroon. Eikä siis niinkään kilojen vaan tuon kokonaisuuden vuoksi. Jos kilot koostuisivat timmeistä lihaksista niitä saisi puolestani olla vaikka vielä muutama lisää. =) Mutta tällä lihasmäärällä tuo 50kg tuntuu paremmalta kuin nykyinen paino.
 

Yhteistyössä