Tuolin entisöinti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traaaaat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Traaaaat

Vieras
Onko kukaan käynyt entisöimässä tuoliaan jossain liikkeessä? Paljonko tuli maksamaan? Meillä on entisöintiään odottamassa eräs vanha nojatuoli, joka pitäisi laittaa verhoilusta lähtien uusiksi, mutta siis kasassa on ja pystyy siinä hyvin istumaankin. Ajattelin tässä, että onko varaa nyt käyttää vai pitääkö vielä odotella. Haluaisin siis tietää missä hintaluokissa suurin piirtein liikutaan...

Riippuu siitä tarviiko uusia esim jouset ja pehmusteet myös. Hintaan vaikuttaa se, mitä kangasta haluat ja paljonko sitä menee. Tuolin malli yleensäkin vaikuttaa, mitä monimutkaisempi on päälystää sen kauemmin menee ja enemmän maksaa.

Kunnon hinta-arvion saat viemällä tuolin liikkeeseen. Kuvan näyttämälläkin saat jo jotain haitaria.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Miten olisi jos menet sen tuolin kanssa Kansanopiston entisöintikurssille jos teiltä päin löytyy? Verhoilijan tuntipalkka on aika kova

Tuollaista en ole tajunnutkaan. Kiitos vinkistä! :) Voisi tosiaan mennä tuollaiselle kurssillekin jos aikaa riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Kyseessä on siis K-tuoli.... luulen että kunnostamisen hinnaksi tulis noin 500?....ali tai yli

Niin sitä minä vähän pelkäsinkin, että useampi satanen menee. No pitää laittaa varastoon vielä vähäksi aikaa. Kiitos arviosta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Kyseessä on siis K-tuoli.... luulen että kunnostamisen hinnaksi tulis noin 500?....ali tai yli

Niin sitä minä vähän pelkäsinkin, että useampi satanen menee. No pitää laittaa varastoon vielä vähäksi aikaa. Kiitos arviosta!

Jos teil on lähellä jotain ammattikoulua mis opiskellaan tota alaa ni tarjoo sinne :wave:

Yhteistyössä