piti ihan tällanen aloitus laittaa kun eilen hokasin et vuos sitten tässä vaiheessa olin jo ennättänyt syödä monta laskiaispullaa( töissä kahvin kera) ja tänä vuonna en vielä yhtäkään ja tais sen verran meikäläistä "viirasta" että heti ylösnoustua rupesin pullataikinan tekoon! Tyttökin sanoi ulkoa tultua et ihana pullan tuoksu... Ja eikun hilloa ja kermavaahtoa väliin, njam
Kuinka usein leivotte ja mitä? Tai oletteko turvautunut näihin kaupan pakastejutskiin?
Itse leivon tosi harvoin, synttäreille yleensä kakun teen, välillä kyllä tilaan valmiinkin kun kyllästyttää jatkuva pohjan lässähtäminen
ja sen lisäksi ehkä muutaman kerran vuoteen marjapiirakkaa tai suolasta piirakkaa, noissa piirakoissa joskus valmispohja ja joskus teen itse. Ja välillä tulee pikaleivottua eli niitä kaupan pullia...
Mutta vuoden saldo jää minimaaliseksi, liekö edes kymmentä kertaa vuoteen!
Kuinka usein leivotte ja mitä? Tai oletteko turvautunut näihin kaupan pakastejutskiin?
Itse leivon tosi harvoin, synttäreille yleensä kakun teen, välillä kyllä tilaan valmiinkin kun kyllästyttää jatkuva pohjan lässähtäminen
ja sen lisäksi ehkä muutaman kerran vuoteen marjapiirakkaa tai suolasta piirakkaa, noissa piirakoissa joskus valmispohja ja joskus teen itse. Ja välillä tulee pikaleivottua eli niitä kaupan pullia...
Mutta vuoden saldo jää minimaaliseksi, liekö edes kymmentä kertaa vuoteen!