Tuoksu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis tää oli mulle tosi kiva ylläri silloin vuosia sitten. Ja ihan markettituoksu! Ei tosiaan ole mikään saippuatuoksu.:)
Yves Rocherilla oli joskus vastaava, muuten en ole koskaan löytänyt edes hiukan samankaltaista.:|
Mulle tulee tästä lapsuus mieleen, joku nukke tuoksui samalta.
Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.

Tuoksun kuvaus:
Ensituoksu Bergamotti, ruusupuu
Sydäntuoksu: Santelipuu, orvokki, valkoinen myski
Pohjatuoksu:Ambra, vanilja, setripuu

ollut Galliano, se rocherin aine, itse sitä joskus nuorena käytin, ja kyllä harmitti kun lopettivat sen :(

Dieselin Loverdose Tattoo! Aika erilainen kuin alkuperäinen Loverdose. :) Ei mikään ylimakea eikä todellakaan vesituoksu!

"Loverdose Tattoo captures obsessive, wild, sexiness, translating it into a one of a kind floriental woody fragrance. A sophisticated and fiercely sensual scent, blended perfectly to suit a strong, self-confident woman, it creates obsession and an addiction to love. Top notes are bergamot, mandarin orange and cassis; middle notes are rose, orange blossom and jasmine sambac; base notes are tonka bean, rice, vanilla and milk."

ollut Galliano, se rocherin aine, itse sitä joskus nuorena käytin, ja kyllä harmitti kun lopettivat sen :(

Gallianosta tulee mieleen likööri.:D

Saattaisin hatarasti muistaa jos osaisit linkittää pullon kuvan.
Ming shui oli yksi vaihtoehto, samanlaisena tuoksuna tuolle Woman nro. 2:lle.

Kokeile ihmeessä tuota woman nro. 2. Se on kyllä todella uniikki ja ihana tuoksu.:)
Ja voi hyvin olla sama kuin tuo mainitsemasi Yyärrän tuoksu. (aika harvoja tuoksuja mulla on ollut Yyärrältä)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mun mies ostelee mulle usein markettituoksuja, mutta kerran se räväytti ja meni Sokokselle ja kysyi myyjältä että mikä olisi kiva haju vaimolle. No myyjä suositteli DKNY:n Be Delicious -tuoksua, ja se on ollut ihanan raikas mutta naisellinen.

Google-kuvahaun tulos kohteessa http://fimgs.net/images/secundar/o.13104.jpg

Oih, sulla on ihana mies!:heart:

Lähinnä kyllä noita mausteisia haen mutta kyllä mä tän meinaan haistella! Tänks vinkistä.:)

• Tykkää
Reactions: Echo
Oih, sulla on ihana mies!:heart:

Lähinnä kyllä noita mausteisia haen mutta kyllä mä tän meinaan haistella! Tänks vinkistä.:)

Noo, ei se muutoin mikään hurja ostelija mun suhteen ole mutta se yrittää muistaa äitienpäivän ja syntymäpäivän, ja muulloin en sen ostelemisia tarvitsekaan. :)

Paitsi että joku pieni kukkakimppu joskus kerran vuodessa olisi kiva...:ashamed:

• Tykkää
Menin ostamaan pari päivää sit tuon Freiya:n suositteleman Bvlgarin Omnia Green Jade - tuoksun ja voin sanoa et kannatti :rolleyes: Mun uus lempparihajuvesi.
Jos Lispetti hakee jotain tosi mausteista niin tää ei kauheen raskas oo, mut just mun makuun. Mut ei tää myöskään mikään yli-raikas-sitruuna-fresh-pimu-tuoksukaan ole :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Muaki rupes ny kiinnostaa toi Bvlgarin Omnia Green Jade! :) Googlettelin kans sitä äske, kuvaus vaikutti hyvältä. Onko se voimakas tuoksu? Tällä hetkellä mulla käytös Escadan cherry in the air..

[QUOTE="Sadie";29882397]Muaki rupes ny kiinnostaa toi Bvlgarin Omnia Green Jade! :) Googlettelin kans sitä äske, kuvaus vaikutti hyvältä. Onko se voimakas tuoksu? Tällä hetkellä mulla käytös Escadan cherry in the air..[/QUOTE]

Ei todellakaan mikään pliisutuoksu mut ei mikään myrkkykään :D mä inhoon itse tosi voimakkaita tuoksuja ( toki se riippuu siitäki miten paljon sitä hajustetta ruiskuttelee..) =)

Toi on I-H-A-N-A---- suosittelen siis lämpimästi :saint:

Ei todellakaan mikään pliisutuoksu mut ei mikään myrkkykään :D mä inhoon itse tosi voimakkaita tuoksuja ( toki se riippuu siitäki miten paljon sitä hajustetta ruiskuttelee..) =)

Toi on I-H-A-N-A---- suosittelen siis lämpimästi :saint:

No mä en pysty käyttää jos on tosi voimakas tuoksu.. Ei vitsi ku tuli kauhee hinku tilata toi!:D Mutta kyllä sitä ehkä olis järkevä käydä ensi nuuhkimas jossai :D Epäilempä vaa että täältä ei tota kovin läheltä löydy.. :(

[QUOTE="Sadie";29882969]Mä oon käyttäny tota Donnaa joskus 10v sitten :). Vieläköhän siitä tykkäis...?[/QUOTE]

Tarkoitatko Sergio Tacchinin Donnaa ? :) Joo, klassikko<3 Aikoinaan äidillä tuoksuttelin sitä aina ja sitten pyysin kaveria tuomaan laivalta. Niin raikas ja sopii niin töihin kun juhliin.

• Tykkää
[QUOTE="Sadie";29883007]Joo tarkoitin. Ekan kerran muistan saaneeni sitä rippilahjaksi. Pitääpä harkita jos sitäkin ostaisi ;)
Hei voi ei, hirmuinen tuoksukuume ny iski!! :D[/QUOTE]

Hih, se on varma valinta joka miellyttää kaikkia :p Musta on tärkeetä ettei tuoksu ole liian vahva tai imelä vaan et kaikki tykkäilee ja mielellään rakastuu siihen<3

Mun suosikit on Guccin Envy, Chanelin Change ja Jean-Paul Galtierin Madame.

Myös Espritin Urban Nature on ihan kiva.

Yhteistyössä