Tuoksu!

"Sadie"
Kävin tänää yhdessä liikkeessä vöhän tuoksuttelemassa:) Ja kuten arvasin, tota Omnia Green Jadea ei siellä ollu :( Yhden ihanan tuoksun löysin ja nyt en enää muista sen nimeä :D

Lush myy myös hajuvesiä ja ne todella on mausteisia. Itse ostin karma-tuoksua, kun luvattiin jotta tuoksun viikon pakettiautossa eläneeltä vanhalta hipiltä :p Ihana tuoksu on, vaatii pienen totuttelun ja sitten hurahtaa täysin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
iu

Toinen ahkerassa käytössä ollut, mutta ei tuota samaa viittis aina, vaikka on todella lumoavan tuoksuinen.
Tuu sitten kertomaan mitä mieltä olit.:)
Tänään tuli postissa. Hirrrveän nostalginen tuoksu on kyllä, mulla oli joskus teininä jokin hyvin samantapainen. Oli sellainen pieni pyöreä pullo, mutta en muista nimee.

Tosi kiva, mutta varovasti pitää laittaa, aikas tujakkaa kamaa on. :)

(Luulen, että tytärkin tykkää tästä. :) )

minnee
Lush myy myös hajuvesiä ja ne todella on mausteisia. Itse ostin karma-tuoksua, kun luvattiin jotta tuoksun viikon pakettiautossa eläneeltä vanhalta hipiltä :p Ihana tuoksu on, vaatii pienen totuttelun ja sitten hurahtaa täysin.
Lushin tuoksut on munkin mielestäni ihania. Mulla on tuota Karmaa kiinteänä parfyymina. Tuoksuu lähinnä appelsiinilta, mutta kyllä sen patsulinkin aistii. Mun suokkarisuokkarini on Smell of Freedom. Sain sitä vuosi sitten pienen pullon, ja tyttö pirulainen meni hajottamaan sen! JA samoihin aikoihin sen myynti lopetettiin Suomen liikkeissä. Sitä saa enää Englannin Lushin sivuilta. Mies tilasi sitä mulle nyt äitienpäivälahjaksi. Odottelen kieli pitkällä, että paketti saapuisi...

Mutta tosiaan ne Lushin tuoksut ovat mausteisia. Jostain syystä ne eivät aiheuta mulle päänsärkyä, niinkuin hajuvedet yleensä. Ehkä niistä puuttuu jokin säilöntäaine, mitä kaikissa ei-niin-luomutuoksuissa käytetään. Tykkäisin kovasti Shisheidon Zenistä, mutta se on yksi päänsäryn aiheuttajista... Se tosin on kukkaistuoksu, ei mausteinen.

Yhteistyössä