Tuoksu!

viier
Siis tää oli mulle tosi kiva ylläri silloin vuosia sitten. Ja ihan markettituoksu! Ei tosiaan ole mikään saippuatuoksu.:)
Yves Rocherilla oli joskus vastaava, muuten en ole koskaan löytänyt edes hiukan samankaltaista.:|
Mulle tulee tästä lapsuus mieleen, joku nukke tuoksui samalta.
Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.

Tuoksun kuvaus:
Ensituoksu Bergamotti, ruusupuu
Sydäntuoksu: Santelipuu, orvokki, valkoinen myski
Pohjatuoksu:Ambra, vanilja, setripuu
ollut Galliano, se rocherin aine, itse sitä joskus nuorena käytin, ja kyllä harmitti kun lopettivat sen :(

"Tattoo"
Dieselin Loverdose Tattoo! Aika erilainen kuin alkuperäinen Loverdose. :) Ei mikään ylimakea eikä todellakaan vesituoksu!

"Loverdose Tattoo captures obsessive, wild, sexiness, translating it into a one of a kind floriental woody fragrance. A sophisticated and fiercely sensual scent, blended perfectly to suit a strong, self-confident woman, it creates obsession and an addiction to love. Top notes are bergamot, mandarin orange and cassis; middle notes are rose, orange blossom and jasmine sambac; base notes are tonka bean, rice, vanilla and milk."

ollut Galliano, se rocherin aine, itse sitä joskus nuorena käytin, ja kyllä harmitti kun lopettivat sen :(
Gallianosta tulee mieleen likööri.:D

Saattaisin hatarasti muistaa jos osaisit linkittää pullon kuvan.
Ming shui oli yksi vaihtoehto, samanlaisena tuoksuna tuolle Woman nro. 2:lle.

Kokeile ihmeessä tuota woman nro. 2. Se on kyllä todella uniikki ja ihana tuoksu.:)
Ja voi hyvin olla sama kuin tuo mainitsemasi Yyärrän tuoksu. (aika harvoja tuoksuja mulla on ollut Yyärrältä)

Mun mies ostelee mulle usein markettituoksuja, mutta kerran se räväytti ja meni Sokokselle ja kysyi myyjältä että mikä olisi kiva haju vaimolle. No myyjä suositteli DKNY:n Be Delicious -tuoksua, ja se on ollut ihanan raikas mutta naisellinen.

Google-kuvahaun tulos kohteessa http://fimgs.net/images/secundar/o.13104.jpg

Oih, sulla on ihana mies!:heart:

Lähinnä kyllä noita mausteisia haen mutta kyllä mä tän meinaan haistella! Tänks vinkistä.:)

• Tykkää
Reactions: Echo
Oih, sulla on ihana mies!:heart:

Lähinnä kyllä noita mausteisia haen mutta kyllä mä tän meinaan haistella! Tänks vinkistä.:)
Noo, ei se muutoin mikään hurja ostelija mun suhteen ole mutta se yrittää muistaa äitienpäivän ja syntymäpäivän, ja muulloin en sen ostelemisia tarvitsekaan. :)

Paitsi että joku pieni kukkakimppu joskus kerran vuodessa olisi kiva...:ashamed:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Menin ostamaan pari päivää sit tuon Freiya:n suositteleman Bvlgarin Omnia Green Jade - tuoksun ja voin sanoa et kannatti :rolleyes: Mun uus lempparihajuvesi.
Jos Lispetti hakee jotain tosi mausteista niin tää ei kauheen raskas oo, mut just mun makuun. Mut ei tää myöskään mikään yli-raikas-sitruuna-fresh-pimu-tuoksukaan ole :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
"Sadie"
Muaki rupes ny kiinnostaa toi Bvlgarin Omnia Green Jade! :) Googlettelin kans sitä äske, kuvaus vaikutti hyvältä. Onko se voimakas tuoksu? Tällä hetkellä mulla käytös Escadan cherry in the air..

[QUOTE="Sadie";29882397]Muaki rupes ny kiinnostaa toi Bvlgarin Omnia Green Jade! :) Googlettelin kans sitä äske, kuvaus vaikutti hyvältä. Onko se voimakas tuoksu? Tällä hetkellä mulla käytös Escadan cherry in the air..[/QUOTE]

Ei todellakaan mikään pliisutuoksu mut ei mikään myrkkykään :D mä inhoon itse tosi voimakkaita tuoksuja ( toki se riippuu siitäki miten paljon sitä hajustetta ruiskuttelee..) =)

Toi on I-H-A-N-A---- suosittelen siis lämpimästi :saint:

"Sadie"
Ei todellakaan mikään pliisutuoksu mut ei mikään myrkkykään :D mä inhoon itse tosi voimakkaita tuoksuja ( toki se riippuu siitäki miten paljon sitä hajustetta ruiskuttelee..) =)

Toi on I-H-A-N-A---- suosittelen siis lämpimästi :saint:
No mä en pysty käyttää jos on tosi voimakas tuoksu.. Ei vitsi ku tuli kauhee hinku tilata toi!:D Mutta kyllä sitä ehkä olis järkevä käydä ensi nuuhkimas jossai :D Epäilempä vaa että täältä ei tota kovin läheltä löydy.. :(

[QUOTE="Sadie";29882969]Mä oon käyttäny tota Donnaa joskus 10v sitten :). Vieläköhän siitä tykkäis...?[/QUOTE]

Tarkoitatko Sergio Tacchinin Donnaa ? :) Joo, klassikko<3 Aikoinaan äidillä tuoksuttelin sitä aina ja sitten pyysin kaveria tuomaan laivalta. Niin raikas ja sopii niin töihin kun juhliin.

• Tykkää
[QUOTE="Sadie";29883007]Joo tarkoitin. Ekan kerran muistan saaneeni sitä rippilahjaksi. Pitääpä harkita jos sitäkin ostaisi ;)
Hei voi ei, hirmuinen tuoksukuume ny iski!! :D[/QUOTE]

Hih, se on varma valinta joka miellyttää kaikkia :p Musta on tärkeetä ettei tuoksu ole liian vahva tai imelä vaan et kaikki tykkäilee ja mielellään rakastuu siihen<3

Yhteistyössä