ei jaksa enää kahtoo kun se veivaa sitä samaa liikettä vuodesta toiseen ja esittää ja esittää jotain ihme otusta. uskotaan täällä yleisössä muutenkin että on kova rock mimmi ja että osaa laulaa ja on musiikin asiantuntija
no anna puu on toinen ärsyttävä, mutta menetteleeKaikki ne tuomarit on rasittavia, en katso
Personaalinen tyyli.On taas osattu kirjoittaa
Vrt otsikko
Osaamattoman lukihäiriöisen selittelyä kaltaisensa parhaaksi, ei kukaan kirjoita tahallaan väärinPersonaalinen tyyli.
Useimmat meistä jäljittelee toinen toistamme.
Ahaa. Onko lukihäiriöinen sama kuin kirjoitushäiriöinen?Osaamattoman lukihäiriöisen selittelyä kaltaisensa parhaaksi, ei kukaan kirjoita tahallaan väärin
Et panis?kaamee huuhkaja, en illaa
no en todEt panis?
Ahaa. Onko lukihäiriöinen sama kuin kirjoitushäiriöinen?
Mulla on varmaankin puolet tuosta.No niistähän se lyhennys muodostuu
-Lukivaikeuden määritelmä. Lukemisen ja kirjoittamisen erityisvaikeutta kutsutaan lukivaikeudeksi. Usein käytetään myös termiä lukihäiriö tai dysleksia.
jos muija tuntuu vastenmieliseltä niin ei välttis ota eteenNo mitä se persoonakaan siinä haittaa jos painaa takaapäin.
Tulikin mieleen eräs tyttö, josta käytettiin lempinimiä Pers-Oona. Sanotaanko, että tytyllä oli aika hyvä takamus. En valitettavasti päässyt koskaan lähempää tuttavuutta senkään kanssa tekemään...
Tuota on ongelmattoman mahdotonta ymmärtääMulla on varmaankin puolet tuosta.
Esim. Englannin lukemisessa huomaan virheen, jos sana on kirjoitettu väärin, mutta en osaa välttämättä kirjoittaa sitä itse oikein.
Minua aina karsasti kuunnella työpaikan avotilan ämyristä Maija Vilkkumaan Satumaatango. Järkyttäväärääkymistä. Lahjakas nainen, mutta en vain enää halua altistaa itseäni hänen tuotannolle.Itse en katso koko ohjelmaa Vilkkumaan takia. En vaan kestä.
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!