Sarjakuvassa manga, puhekupla, anime, Tim Burton, ohjaaja, Arvuuttaja...Alkuperäinen kirjoittaja ...:No vaikka viikonloppuun, siinä vaan lauantai ja sunnuntai.. Ja sarjakuvissa edelleen vaan batman
:flower: Pääsin ite etenemäänAlkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:mä en oo saanu auki ekasta paljon mitään.. on vaan arvoitus, mysteeri, väinö linna,tuntematon tuntematon sotilas, kysymysmerkki, kysymys ja merkki.. auttakaaaa
Mulla on näiden lisäksi välimerkki ja mysteeri... Mutta muuten samat ja ihan jumissa...Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:mä en oo saanu auki ekasta paljon mitään.. on vaan arvoitus, mysteeri, väinö linna,tuntematon tuntematon sotilas, kysymysmerkki, kysymys ja merkki.. auttakaaaa
mihin toi sokea tulee? ja stevie wonder?Alkuperäinen kirjoittaja H:Sarjakuvassa manga, puhekupla, anime, Tim Burton, ohjaaja, Arvuuttaja...Alkuperäinen kirjoittaja ...:No vaikka viikonloppuun, siinä vaan lauantai ja sunnuntai.. Ja sarjakuvissa edelleen vaan batman
Sit Sokea ja Stevie Wonder.
sä oot nopee.Alkuperäinen kirjoittaja H:Onkos kellään numero-kenttään sanoja?
minä tartteisin apuja.. on se 11 ja 9 myös auki mutta sielläkin tökkiiAlkuperäinen kirjoittaja samperi::flower: Pääsin ite etenemäänAlkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:mä en oo saanu auki ekasta paljon mitään.. on vaan arvoitus, mysteeri, väinö linna,tuntematon tuntematon sotilas, kysymysmerkki, kysymys ja merkki.. auttakaaaa
Miä ainakin siirryin jo siihen alempaan ruutuun välillä
viikonloppuun ainakin päivä ja vapaa..Alkuperäinen kirjoittaja ...:No vaikka viikonloppuun, siinä vaan lauantai ja sunnuntai.. Ja sarjakuvissa edelleen vaan batman
Mulla on 114 sanaa yhteensä, vähän siellä ja vähän täällä. Ei vielä yhtään täyttä kenttää...Alkuperäinen kirjoittaja Taa:sä oot nopee.Alkuperäinen kirjoittaja H:Onkos kellään numero-kenttään sanoja?
81 sanaa mullaAlkuperäinen kirjoittaja H:Mulla on 114 sanaa yhteensä, vähän siellä ja vähän täällä. Ei vielä yhtään täyttä kenttää...Alkuperäinen kirjoittaja Taa:sä oot nopee.Alkuperäinen kirjoittaja H:Onkos kellään numero-kenttään sanoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Onko jollain kouluaine-> 5 kirjainta? ei kemia
tiede. en muuta.Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Onko jollain kouluaine-> 5 kirjainta? ei kemia
Juur se puuttuu. Saitko kemiasta -> jotain?
mihin suuntaan? edvin laine ja tim burton ainakinAlkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:mikä tulee ohjaajasta -->
se on vielä hakusessaAlkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:ja sarjakuvasta se hiivatin pitkä sana
Rauni MollbergAlkuperäinen kirjoittaja Taa:mihin suuntaan? edvin laine ja tim burton ainakinAlkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:mikä tulee ohjaajasta -->
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mihin toi sokea tulee? ja stevie wonder?
Alkuperäinen kirjoittaja tuike:mikä tulee vanki alaspäin 14 kirjainta?