Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mistä pääsee viikonloppuun?
Ja mikä tuo pitkä sarjakuvasta on?
siellä reunassa on se ruudukko. klikkaa sieltä alempi ruutu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei Väinö Linnan jälkeen aukea ruutua? Joku sanoi, että sitten saisi linnan, jne.
sit tarvis apua sakkoihinAlkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mistä pääsee viikonloppuun?
Viikonloppuun pääs sieltä sakosta.
Ja pitkää sarjakuvaa en tiiä, sieltä puuttuu paljon muutakin.
Mutta kun kaksi huonoa lyö tyhjät päänsä yhteen niin kyllä siitä joku soppa saadaan aikaseksi.Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä oon näissä kyl niiiiiin huono,mut taidan taas kerran yrittää...
UhkasakkoAlkuperäinen kirjoittaja Taa:sit tarvis apua sakkoihinAlkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mistä pääsee viikonloppuun?
päiväsakkoAlkuperäinen kirjoittaja H:UhkasakkoAlkuperäinen kirjoittaja Taa:sit tarvis apua sakkoihinAlkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mistä pääsee viikonloppuun?
Ylinopeussakko
Rikesakko
Ihanaa!!!Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:http://hyotynen.kapsi.fi/relaatiot
Nyt on tullut myös toinen
Ei niin mitään käsitystä :/ Mie yritän shakkisanastoa ratkoa...Alkuperäinen kirjoittaja Taa:ja uhkasta alaspäin?
Mä jätin sen shakin rauhaan kun en saanu oikeen mitään.Alkuperäinen kirjoittaja H:Ei niin mitään käsitystä :/ Mie yritän shakkisanastoa ratkoa...Alkuperäinen kirjoittaja Taa:ja uhkasta alaspäin?
Mulla vain 7 sanaa ja sit se shakki, eli yht. 8.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä jätin sen shakin rauhaan kun en saanu oikeen mitään.Alkuperäinen kirjoittaja H:Ei niin mitään käsitystä :/ Mie yritän shakkisanastoa ratkoa...Alkuperäinen kirjoittaja Taa:ja uhkasta alaspäin?
sillä sivulla mulla on 9 sanaa.
Mitä oot sinne saanu?Alkuperäinen kirjoittaja H:Mulla vain 7 sanaa ja sit se shakki, eli yht. 8.
kannattais vähän tarkentaa. Ois helpompi auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja ...:lisää vinkkejä vähän joka ruutuun, kiitos!
Samat mullakin jumittaaAlkuperäinen kirjoittaja blaah:mitä tulee mysteeristä --> ja sitten arvoitus --> ja merkki?