M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:prkl mä mitään shakkijuttuja tiedä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:prkl mä mitään shakkijuttuja tiedä...![]()
Mihin sä shakkisanoja? Mie tartteisin vielä sarjakuvajuttuja...
Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:prkl mä mitään shakkijuttuja tiedä...![]()
Mihin sä shakkisanoja? Mie tartteisin vielä sarjakuvajuttuja...
Alkuperäinen kirjoittaja H:Vankilasanastoa kans...
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja H:Vankilasanastoa kans...
Mitä kautta pääs vankilasanastoon?
Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja H:Vankilasanastoa kans...
Tuntematon sotilas -> Väinö Linna -> linna
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja H:Vankilasanastoa kans...
kiitooos, tuntemattoman tiimoilta aukeskin paljon sanoja, mutta toi vankilapuoli ei oo ihan hallussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja H:Vankilasanastoa kans...
kiitooos, tuntemattoman tiimoilta aukeskin paljon sanoja, mutta toi vankilapuoli ei oo ihan hallussa![]()
Oisko nähtävyys-ruutuun vaihtareita?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja H:Vankilasanastoa kans...
Oisko nähtävyys-ruutuun vaihtareita?![]()
En mä sellaiseenkaan oo vielä päässytvähän hitaanpuoleista tää mun touhu
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Nyt aukes sakko- ja kouluaine -ruudut
Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Nyt aukes sakko- ja kouluaine -ruudut
Mistä pääsit sakko-ruutuun? Mulla on kouluaineet jo aika hyvin auki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Nyt aukes sakko- ja kouluaine -ruudut
vanki -> sakkovanki
Alkuperäinen kirjoittaja tina:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Nyt aukes sakko- ja kouluaine -ruudut
vanki -> sakkovanki
mistä kouluaine-ruutuun?