Mihin sä shakkisanoja? Mie tartteisin vielä sarjakuvajuttuja...Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:prkl mä mitään shakkijuttuja tiedä...
Mihin tulee sarjakuvajuttujaAlkuperäinen kirjoittaja H:Mihin sä shakkisanoja? Mie tartteisin vielä sarjakuvajuttuja...Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:prkl mä mitään shakkijuttuja tiedä...
On mullakin sarjakuvat kesken ja kaikki kesken... mutta eläimistä pääsee shakkisanoihinAlkuperäinen kirjoittaja H:Mihin sä shakkisanoja? Mie tartteisin vielä sarjakuvajuttuja...Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:prkl mä mitään shakkijuttuja tiedä...
Mitä kautta pääs vankilasanastoon?Alkuperäinen kirjoittaja H:Vankilasanastoa kans...
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mitä kautta pääs vankilasanastoon?Alkuperäinen kirjoittaja H:Vankilasanastoa kans...
kiitooos, tuntemattoman tiimoilta aukeskin paljon sanoja, mutta toi vankilapuoli ei oo ihan hallussaAlkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mitä kautta pääs vankilasanastoon?Alkuperäinen kirjoittaja H:Vankilasanastoa kans...
Tuntematon sotilas -> Väinö Linna -> linna
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:kiitooos, tuntemattoman tiimoilta aukeskin paljon sanoja, mutta toi vankilapuoli ei oo ihan hallussaAlkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mitä kautta pääs vankilasanastoon?Alkuperäinen kirjoittaja H:Vankilasanastoa kans...
En mä sellaiseenkaan oo vielä päässyt vähän hitaanpuoleista tää mun touhuAlkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:kiitooos, tuntemattoman tiimoilta aukeskin paljon sanoja, mutta toi vankilapuoli ei oo ihan hallussaAlkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mitä kautta pääs vankilasanastoon?Alkuperäinen kirjoittaja H:Vankilasanastoa kans...
Oisko nähtävyys-ruutuun vaihtareita?
Saitko kysymysmerkki-sivulle merkki-sanasta jotain eteenpäin?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:En mä sellaiseenkaan oo vielä päässyt vähän hitaanpuoleista tää mun touhuAlkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:kiitooos, tuntemattoman tiimoilta aukeskin paljon sanoja, mutta toi vankilapuoli ei oo ihan hallussaAlkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mitä kautta pääs vankilasanastoon?Alkuperäinen kirjoittaja H:Vankilasanastoa kans...
Oisko nähtävyys-ruutuun vaihtareita?
Mistä pääsit sakko-ruutuun? Mulla on kouluaineet jo aika hyvin aukiAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Nyt aukes sakko- ja kouluaine -ruudut
vanki -> sakkovankiAlkuperäinen kirjoittaja H:Mistä pääsit sakko-ruutuun? Mulla on kouluaineet jo aika hyvin aukiAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Nyt aukes sakko- ja kouluaine -ruudut
mistä kouluaine-ruutuun?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:vanki -> sakkovankiAlkuperäinen kirjoittaja H:Mistä pääsit sakko-ruutuun? Mulla on kouluaineet jo aika hyvin aukiAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Nyt aukes sakko- ja kouluaine -ruudut
pääsinkin jo..Alkuperäinen kirjoittaja tina:mistä kouluaine-ruutuun?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:vanki -> sakkovankiAlkuperäinen kirjoittaja H:Mistä pääsit sakko-ruutuun? Mulla on kouluaineet jo aika hyvin aukiAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Nyt aukes sakko- ja kouluaine -ruudut