tuo joulupukin kuumalinja joutas lopetettavaksi

Mä taas oon sitä mieltä, että nykyinen pukki on mukavampi lapsille kuin se Kosti, joka tosin itsellenikin on se "aito". Loppuvuosinaan se kuitenkin alkoi jolla jo tosi tyly niille lapsille ja muutenkin sellainen äreän oloinen. Nykyinen pukki on tuollainen lempeä, jaksaa selvästi vielä tehdä työtään.
 
Hyvää joulua sinullekin!
Hei, on jouluaatto, tekllari kiinni vaan, ulkona on täällä ainakin mainio ilma, mitä jos menis sinne?
No voittu joo. Ulos vaan vesisateeseen eikä lapsille tv:tä jouluaattona(kaan?). Sitten sisälle syömään ja tekoseimenen ääreen möllöttämään. Lahjojakaan eivät tarvitse, eivät ainakaan leluja, kun eivät niillä kuitenkaan leiki, tai ne passivoi.

Säälin lapsiasi.
 
Hei, on jouluaatto, tekllari kiinni vaan, ulkona on täällä ainakin mainio ilma, mitä jos menis sinne?
Meillä ei televisiota juuri muuten katsella, joten katsokoon tänä päivänä lasten ihania elokuvia minun puolestani vaikka koko päivän. Kuluu tämä jännittävä päiväkin hieman nopeammin ehkä. Meidän perheelle tällainen toiminta on poikkeamista normirutiinista :)
 

Yhteistyössä