x-ray Jäsen 27.02.2011 89 0 6 25.03.2011 #1 ssa! Tekee mieli vetää ranteet auki aina kun kuulee sen :vampire:
x-ray Jäsen 27.02.2011 89 0 6 25.03.2011 #3 [QUOTE="sanna";23443224]tästä olikin ketju vähän aikaa sitten, se on tosiaan karmee joiku [/QUOTE] Ai oli vai?! Mennyt ohi. Pitääpä etsiä, kiits vinkistä
[QUOTE="sanna";23443224]tästä olikin ketju vähän aikaa sitten, se on tosiaan karmee joiku [/QUOTE] Ai oli vai?! Mennyt ohi. Pitääpä etsiä, kiits vinkistä
P "popp" Vieras 25.03.2011 #4 [QUOTE="sanna";23443224]tästä olikin ketju vähän aikaa sitten, se on tosiaan karmee joiku [/QUOTE] Mä muistan kans, muutaman viikon takaa? Mutta kyllä se niin kauhea tunnari onkin, että ansaitsee toisenkin aloituksen
[QUOTE="sanna";23443224]tästä olikin ketju vähän aikaa sitten, se on tosiaan karmee joiku [/QUOTE] Mä muistan kans, muutaman viikon takaa? Mutta kyllä se niin kauhea tunnari onkin, että ansaitsee toisenkin aloituksen
lauantaipussi Aktiivinen jäsen 29.04.2008 2 565 0 36 25.03.2011 #5 Mä en kans voi sietää tota tunnaria! Maailmankaikkeuden karmein asia mitä töllöstä tulee!