Tuntuuko susta koskaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun sosiaalista mediaa lukee ja katteĺee. Et muut toteuttaa unelmiaan ja onnistuu koko ajan saavuttamaan niitä. Tuleeko sulle paineita saavuttaa unelmia niinkuin muutkin? Vai teetkö töitä unelmien eteen tälläkin hetkellä?.
 
vierailija
Ei, koska en lue somea. Ihan turha vertailla omaa elämää muiden some-persoonan valittuihin paloihin.

Se taas on eri juttu että mietinkö koskaan tykönäni että voisinko pärjätä paremmin ja olenko riittävästi hetkessä, koska elämästä ei koskaan tiedä. Kyllä mietin, samoin lähipiirissä on menestyjiä jotka saavat tuntemaan itseni pieneksi ja epäonnistuneeksi vaikka muuten olisin kohtuullisen tyytyväinen.
 
Mut ettisitkö sellaista työtä mitä olisi lotto voitosta huolimatta mukava tehdä?
en usko että palkkatyötä ainakaan haluaisin sen jälkeen enää tehdä.Voisin kyllä jotain puutarhatyötä tehdä itselleni omassa kodissani.Tai sitten muuttaisin maalle ostaisin sieltä paikan itselleni,ja viljelisin maata ihan vaan omaksi huvikseni jos tekemisen puute pääsisi yllättämään.:whistle:
 
vierailija
Eikö Kaksplus av ole myös somealusta?
En ole koskaan ollut Facebookissa.
Luen harvoin blogeja.
Elän minulle sopivaa elämää.
Haaveeni ovat toteutuneet. Vaikea keksiä mitään uutta ja ihmeellistä. Tykkään niin paljon tavallisesta elämästä.
Uskon enemmän Joulupukkiin kuin Lottovoittoon.
 
vierailija
Eikö Kaksplus av ole myös somealusta?
En ole koskaan ollut Facebookissa.
Luen harvoin blogeja.
Elän minulle sopivaa elämää.
Haaveeni ovat toteutuneet. Vaikea keksiä mitään uutta ja ihmeellistä. Tykkään niin paljon tavallisesta elämästä.
Uskon enemmän Joulupukkiin kuin Lottovoittoon.
Mut onko kukaan täällä kertonut unelmien onnistumisestaan? Ja mitä tavoittelee juuri tänään ja millanen se oma tunnetila on jokapäiväisesä elämässä?
 
vierailija
En ole sosiaalisessa mediassa ja tiedän ilman sitäkin, että olen luuseri. Aivan sama siis mulle.

Hyvä että muut ovat onnellisia ja kokevat unelmiaan. Ei se ole multa pois. Itsehän mä luuseriuteni valitsin.
 
vierailija
Mut onko kukaan täällä kertonut unelmien onnistumisestaan? Ja mitä tavoittelee juuri tänään ja millanen se oma tunnetila on jokapäiväisesä elämässä?
Olen kertonut elämästäni netissä kahden vuosikymmenen ajalla. Elämäni on muuttunut paljon siinä ajassa.
Kävin 90-luvulla aarrekarttakurssin. Nekin unelmat toteutuivat. Uutta karttaa en halua tehdä. Olen niin kiitollinen menneistä vuosista.
Elämässä on tärkeintä tämä hetki.
Tuskin koskaan liityn Instagramiin.
Eläkkeellä en enää tarvitse somea.
Twitter ja muut hömpötykset eivät ole minua varten.
Tykkään katsoa elokuvia ja ohjelmia, jossa eletään aikaa ennen tietokoneita.
 

Yhteistyössä