Tuntuu vähän kurjalta (sis.valitusta)

25.06.2005
134
0
16
Valmistuin viime viikolla koulutuksesta, joka kesti kaksi vuotta. En pitänyt vielä mitään juhlia, koska olen ajatellut pitää ne nyt tulevana viikonloppuna. Eli tarjoan kakkukahvit sukulaisille ja tutuille, joita kiinnostaa tulla.
Se mikä musta tuntuu kurjalta on, ettei mua onnitellut ku kolme ihmistä; oma mies, anoppi ja sisko. Kukaan muu ei noteerannut mitenkään, vaikka olen sanonut valmistuneeni. Ei edes sen vertaa, että olisivat sanoneet sen onnea. En odota mitään ihme lahjoja tai muuta vastaavaa, mutta olis ihan kiva, jos joku olis jotain kivaa sanonut.
Eli olenko vähän höntti tai jotain?

Onnittelut :flower:
Äläkä muista välitä, kaikki ei arvosta koulutusta sen vertaa että viitsisivät asiaa noteerata.
Sama oli kun itse aikanaan valmistuin.
Ole vain itse tyytyväinen suoritukseesi!

:flower: :flower: Onnea :flower: :flower:
................
kurja tunne, unohdetuksi tuleminen :(
Itselleni kävi viimeisten syntymäpäivien kanssa samoin: viikonloppuna soiteltiin usean ystävän kanssa, että tulkaahan sitten maanantaina synttärikahville. Olimme vielä juuri muuttaneet, joten tuparikäynti hoituisi samalla. Ei tullut ketään, eikä yhtään onnitteluakaan. Kaksi sentään myöhemmin samalla viikolla.
Aikuistumistako? Tylsistymistä, sanon minä.

Onnea sinulle vielä - ehkä ne onnittelut tulevat sitä suurempina tulevana viikonloppuna, toivon näin :flower: :flower: