tuntuu typerältä olla riippuvainen suklaasta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Mun on pakko joka ilta saaha suklaata. ja jos en saa suklaata, niin oon ihan tuskissani täällä ja en mieti muuta ku suklaata :D ja joka viien minuutin välein käyn kattoo jos sinne kaappiin ois yhtäkkiä ilmestynykki jotain hyvää, esim. suklaata.

Suklaata aina joka kauppareissulla saatava, edes ihan pieni määrä. Ja se suklaa on syöty tunnin sisällä..ja suklaata on pakko syödä suruun ja iloon. aika naurettavaa ja typerää :D

Sitten jos sitä suklaata ei ole ja en sitä saa, niin sitte kiukuttelen kuin pikku lapsi miehelle, kun haluan suklaata! :D ja ei ole mihinkää muuhun riippuvuutta mulla, kuin tuohon suklaaseen.

Muita? :D

En voi käsittää, miten jotkut voi tykätä suklaasta noin sairaalloisesti. Mitä siitä muka saa? Ei ymmärrä.
Jotkut sanovat, että migreenikohtauksen enteenä tulee hilliitön suklaan himo, ei mulla vaan tule sitäkään.

En voi käsittää, miten jotkut voi tykätä suklaasta noin sairaalloisesti. Mitä siitä muka saa? Ei ymmärrä.
Jotkut sanovat, että migreenikohtauksen enteenä tulee hilliitön suklaan himo, ei mulla vaan tule sitäkään.

no niijjust, esmes minä en tykkää viinistä, enkä siis todellakaa ymmärrä miten kukaan voi siitä tykätä! Mitä siitä saa? Ei ymmärrä.

Yhteistyössä