I
iisa
Vieras
oon riippuvainen suklaasta. sitä on pakko saaha joka päivä ja jos en saa oon hirveen huonolla tuulella ja kaikki vituttaa. mikä tähän auttas kun niin vaikee on lopettaa suklaa syömistä :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:ota purkkaa mieluummin, tai kuumaa kaakaota
Alkuperäinen kirjoittaja mv:Nuku enemmän. Väsymys lisää suklaan himoa, siinä on sellaisia aineita, jotka auttaa väsymiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Kun tekee mieli suklaata, lähde ulos tai ala tekeen jotain muuta. Äläkä kiellä sitä iteltäs kokonaan heti. Anna itsellesi lupa vaikka joka lauantai syödä sitä suklaatakin. Viikon jaksaa sen voimin ja sit la ei ehkä ihan hirmusesti tee mielikään =)
Alkuperäinen kirjoittaja iisa:Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Kun tekee mieli suklaata, lähde ulos tai ala tekeen jotain muuta. Äläkä kiellä sitä iteltäs kokonaan heti. Anna itsellesi lupa vaikka joka lauantai syödä sitä suklaatakin. Viikon jaksaa sen voimin ja sit la ei ehkä ihan hirmusesti tee mielikään =)
mutta se olotila kun ei syö suklaata on ihan hirvee. oon iin kiukkunen kokoajan :S