Suklaasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmerinalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helmerinalle

Jäsen
01.06.2007
399
0
16
Moi kaikille! En oikein tiedä mihin osastoon tää kuuluis mutta laitoin nyt tänne. :/ Onko muilla ollut hirveetä himoa syödä suklaata, siis että sitä on saatava joka päivä! Mä oon viimeset 2-3 kuukautta syöny melkein voi sanoa joka päivä patukan tai kaksi! Itse epäilisin että se johtuis stressistä/masennuksesta. Olen juuri eronnut, pienen tytön äiti eli on ollut aika koettelevaa aikaa tää koko syksy ja koko tän ajan suklaa on kuulunut kuvioon. Suun ympärys on alkanut kutiamaan ja huulet on rohtuneet koko ajan. Tavalliset huulirasvat ei auta, eikä esim. Bepanthenikaan(kuulin että se auttaisi rohtuneisiin huuliin)Kuvittelisin että suklaa vaikuttais noihin oireisiin?! Tänään on eka päivä pitkään aikaan kun en syönyt suklaata ja aion yrittää pitempäänkin mutta saa nähdä miten käy! Onko muilla ollut vastaavaa? Kohta on tilattava jo lääkäriin aika jos ei ala helpottaan!

Kaipaat halia, lämpöä ja rakkautta selvästi. Kaikkea hyvää yh-taipaleellesi! Olen itse aikoinani kokenut saman ja selviytynyt erinomaisesti. Tuossa tilanteessa ei toi suklaa ole niin paha juttu. Mutta jos nyt oireet helpottaa, niin tiedät niiden suklaasta johtuneen. Ei pieni herkuttelu haittaa. Itse syön joka päivä makeaa ja laiheliini olen siitä huolimatta. Yritä lenkkeillä mahdollisuuksien mukaan, se piristää.

Yhteistyössä