Tuntuu pahalta täyttää kohta 41v.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..aha......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi olkoon. Mulla vaan oli paljon haaveita mitä ajattelin että saan 40v mennessä tehtyä mutta eipä ne toteutuneet eikä tule koskaan toteutumaankaan.

Jospa siirtyisit täältä valittamasta ja menisit toteuttaan haaveitasi. Kyllähän sinä olet vain laiska. Johan me tiedetään, että mies tekee kotityöt ja ruoan, maksaa laskut, hoitaa poikaa ja ottaa mukaan joka paikkaan. Sulla menee aika valittamiseen ja ruikuttamiseen. Sulla on vajaa puolet elämästäsi eletty. Jospa tekisit jotain, jotta edistyisit. Koska olet viimeksi ollut töissä ja koska viimeksi olet hakenut töitä? Sulla ei taida työt oikein kiinnostaa.

Jospa siirtyisit täältä valittamasta ja menisit toteuttaan haaveitasi. Kyllähän sinä olet vain laiska. Johan me tiedetään, että mies tekee kotityöt ja ruoan, maksaa laskut, hoitaa poikaa ja ottaa mukaan joka paikkaan. Sulla menee aika valittamiseen ja ruikuttamiseen. Sulla on vajaa puolet elämästäsi eletty. Jospa tekisit jotain, jotta edistyisit. Koska olet viimeksi ollut töissä ja koska viimeksi olet hakenut töitä? Sulla ei taida työt oikein kiinnostaa.

2010 olin viimeksi lehtiä myymässä ja kyllä ihan viime viikolla taas hain töitä ja paljonhan mies tekee kotitöitäkin muttei sentään kaikkia.

Mä olen 46 eikä tunnu pahalta. Toivon että saan elää pitkän elämän ja olla myös mahdollisimman aktiivinen mummu, kun eka lapsenlapsi syntyy. Jos kaikki hyvin menee niin marras-joulukuun vaihteessa saamme ekan lapsenlapsen :D