Tuntuu joka viikko yhtä hyvältä...tänään tuli 35 viikkoa täyteen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tässä sitä ollaan, edelleen yhtenä (erittäin paksuna) kappaleena. Tänään viikkoja 35+0 ja vauva jammailee kovasti jo toista päivää. Vauvalla on kaikki hyvin, mulla on kolotuksia lukuunottamatta kaikki hyvin ja kyllä se vauva sieltä jotenkin vielä uloskin saadaan (oli sitten oikein tai väärinpäin).

Ihanaa :heart: =)

On vaan niin hyvä olla. Aina kun tulee viikkoja täyteen, niin mietin sitä tuskaista minääni sairaalassa. Sitä joka itki itsensä uneen ja pelkäsi hysteerisesti vauvansa menettämistä.

Toki vieläkin voi vaikka mitä sattua, mutta onpa asiat jo kuitenkin huomattavasti paremmin kuin silloin. Ajatella että että siitä on yli 12 viikkoa aikaa kun sairaalaan jouduin...

Oi kun ois jo mullakin :)
Perässä hiihdän, viikkoja 31+2, vasta. :whistle:

Tuntuu uskomattomalta, että kohta sen vauvan saa jo tänne ulkopuoliseen maailmaan, mukaan tähän arkeen.

Nopsaan aika menee :o , mun mielestä sä olit sairaalassa vasta muutama viikko sitten.
Mutta hyvä juttu, että aikaa on kulunut näinkin paljon ja pikkuinen Jorma on edelleen siellä missä hänen on hyvä kasvaa ja valmistautua syntymään :heart:
(hitsit, pitäiskö munkin hankkiutua siunattuun tilaan jo nyt eikä vasta parin vuoden päästä... :snotty: )

täällä 28+4 ja ei vieläkään oikein ole mennyt jakeluun, että meille on tosiaan tulossa vauva! saatika se, että joudun hänet vielä pusertamaan uloskin... mä varmaan vieläkin luulen, että ne haikarat ne vauvat tuo...

Yhteistyössä