S
svieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja svieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja 1:onko sinulla ystäviä? esim. toista äitiä, jonka kanssa voisit hoitaa vuorotellen toistenne muksuja. saisit omaa aikaa lepoon, harrastamiseen jne.
valitettavasti ei ole....kaikki hyvät ystävät ovat menneet jo töihin tai odottavat vasta lasta
kiitos kaikille kovasti kannustuksesta. Tiedän, että pitäisi olla miehen suhteen itsekkäämpi eli pitäisi ottaa itselle sitä omaa aikaa.
Töihinpaluuta olen harkinnut, mutta aikaisintaan kesän jälkeen. En pysty tekemään lyhennettyä päivää, joten elokuuhun asti olisi nyt ainakin vielä kotona oltava.
Käytkö perhekerhoissa tai muissa vastaavissa? Tapaatko muita äitejä vai vietätkö lasten kanssa vain kaiket päivät?
käydään aamupäivisin ulkoilemassa asukaspuistossa ja siellä on muitakin äitejä, mutta emme tapaa heidän kanssaan muualla. Kavereillakin on paljon lapsia, mutta jotenkin kaikkien arki niin kiireistä, ettei ehditä nähdä tarpeeksi usein. Muistan, että mulla oli esikoisen ollessa pieni tosi paljon ns. mammakavereita ja silloin oli tosi kiva olla kotona, kun melkein joka päivä kahvitteli jonkun luona.
Just tämä on mullekin supertärkeetä. Lähes päivittäin mä tapaan muita aikuisia ihmisiä. Just oltiin naapurissa kahvilla eläkeläispapan luona
Jos koittaisit saada jostain lisää juttuseuraa? Missäpäin asustat?