Tunteet omaa lasta kohtaan viilentyneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamala tunne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamala tunne

Vieras
mistä ihmeestä moinen voi johtua?

Lapsi aina ollut temperamenttinen, haastava ja "hankala" ihminen.. Eikä se ole vaikuttanut mihinkään, lapsi ollut silti rakas mulle.. Vaikka raskasta onkin ollut..

Mutta nyt viimeisen 2-vuoden aikana on jotenkin tuntunut että olen todella kyllästynyt ja ärtynyt lapseen.. Välillä jopa niin etten haluaisi edes koskea lapseen tai jaksaa olla hänen kanssaan..

Silti kun lapsi on jossain pihalla yksin tai kaverin tms olen huolissani hänestä...

Inhottava kun tuntee näin.. Toivottavasti tyttö ei huomaa sitä että tunnen näin.. :(

no minkäikäinen lapsi? mitkä ovat ne asiat, mihin huomaat reagoivasi? onko myönteisiä hetkiä? mitä elämääsi muuten kuuluu? oletko ehkä masentunut? millainen on oma äitisuhteesi?

miten lapsi reagoi?

Satuttamaan lastani en ikinä pystyisi.

lapsen ikä 7v.

olen itse hieman masentunut joten ehkä siksi en jaksa tuota lapsen kiukuttelua. Jotenkin raskasta kun ensin kiukutellaan niin paljon kun mahdollista ja sitten yhtäkkiä pitäis kaiken olla hyvin ja äidinkin pitäis olla aurinkoinen ja valmis leikkiin ja halailuun. ennen olen ollut valmis nykyään tuntuu etten jaksa tollasta.

oma suhteeni äitiini on mielestäni hyvä nykyään. mutta lapsuudesta muistan ainakin sen että oma äitini oli tosi ylisuojeleva ja minua haukuttiin tyhmäksi kun en menestynyt koulussa.

Yhteistyössä