Tunnustusketju- kerrotaan itsestämme harmaana asioita joita ei täällä ikinä kerrottaisi mustana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai niin, yksi juttu unohtui. Esitän olevani suvaitsevainen, mutta olen silti osittain rasisti. Olen epäluuloinen kaikkia muslimeja kohtaan, samoin romaneja.

- Olen rasisti vaikka minulla on paljon muunvärisiä ystäviä
- Olen sovinisti, inhoan sitä kun naiset lirkuttelee ja ovat olevinaan heikkoja
- Halveksin tyhmiä jotka eivät tajua asioita vaan luulevat olevansa fiksuja
- Ajoittain haluni kuolla on erittäin voimakas, erittäin voimakas (*sigh)
- Vihaan ihmisiä jotka eivät ota muita ihmisiä huomioon
- Voisin tappaa sodassa tai rakkaudessa ilman tunnontuskia

Olen välillä todella vittuuntunut täällä näppiksen takana. Liian usein vittuunnun täällä joihinkin kärjistettyihin ja provosoiviin kommentteihin, joissa lytätään toiset ihmiset ja heidän tapansa elää ja esim kasvattaa lapsena. Eri miletä saa olla, mutta miksi se eriävä mielipide pitää tahallaan ilmaista niin ikävästi ja toista loukkavasti. En varsinaisesti pitä itseäni älykkäämpänä, mutta ehkä ymmärtäväisempänä.
Eli jos noista prosenteista puhutaan, täällä vain se 5% osaa ILMAISTA ITSENSÄ IHAN OIKEASTI ASIALLISESTI, muita loukkaamatta. ja siihen asialliseen ilmaisuun ei kuulu edes lauseet "Etkö sä nyt tajua", "luuletko oikeasti", "väitätkö sä, että muka...". Huumorilla heitetyt jutut on sitten toki eri asia.

Tiedän, mun varmaan olisi hyvä lopettaa palstailu, mutta aina palaan tänne kun en muutakaan täältä netistä löydä. Joten viimeinen tunnustukseni lienee, että olen silti jollain tapaa riippuvainen palstasta. :D

tunnustuksienluola.net :D

Saan paljon enemmän tyydytystä jutellessani omasta mielestäni kivoille ja fiksuille naisille kuin miehille. Harva mies on kykenevä niin monipuoliseen keskusteluun kuin mitä olen naisien kanssa käynyt.

Kaikki me olemme ajoittain enemmän tai vähemmän typeriä, mutta tyhmyys saa minun vereni kiehumaan puolessa sekunnissa.

Niin ja...

- Olen oikeasti aika sympaattinen ihminen, mutta melkoisen valikoivasti. Kun katson vaikkapa sairaaladokkareita, surettaa usein esim. sairaiden lasten kohtalot. Mutta jos kyseessä on tummaihoinen sairas lapsi, en tunne mitään ihmeellistä.

- Kehitysmaihin ei pitäisi syytää rahaa esim. AIDS-ongelman takia. Niitähän on valistettu, mutta sitten joku poppamies sanoo, että kondomeja ei kannata käyttää ja neitsyen raiskaaminen auttaa ja nehän uskoo sen sitten. Rinnastan monet afrikkalaiset eläimiin, sillä erotuksella, etten tunne sympatiaa, toisin kuin monia muita eläimiä kohtaan.

- Siitä tulikin mieleeni, etten voi sietää apinoita. En tiedä miksi, mutta apinat ovat vastenmielisiä. Onneksi Suomessa ei luonnonvaraisena olekaan, joten ei tarvi törmätä sellaisiin. :D

- Abortin kuuluisi olla jokaisen oikeus, eikä syynä tarvi olla yhtään sen isompaa asiaa, kuin ettei halua lasta. Adoptioon antamista ehdottavat ovat typeryksiä.

- Pientä lasta ei kuuluisi laittaa hoitoon. Raha menee lapsen edelle turhan monella.

Viimeksi muokattu:
Niin juu, jatkuu sen verran, että jos lapsi karkaa kotipihastaan ja hukkuu puroon, on vika vanhemmassa. Jos esimerkiksi äiti "kääntää selän hetkeksi", kuten usein muka on, niin on kyllä ihan täysin äidin vika, että lapsi kuoli. Paskapuhetta on se, kun sanotaan, ettei aina voi vahtia. Tietenkin voi vahtia ja pitääkin, etenkin ulkoillessa!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs harmaa;22580928:
Omat tunnustukset:

- Olen eronnut kaksi kertaa.

- Vaikka olen eronnut kirkosta, uskon Jumalaan erittäin voimakkaasti, ja rukoilen päivittäin, myös muiden puolesta. Erosin kirkosta siksi koska en usko kirkkoon, eivätkäkä luterilaiset opit ole oma juttuni.

-Uskon henkiparannukseen ja jällensyntymään, uskon että olemme täällä siksi että kehittyisimme henkisesti. Vastoinkäymiset ovat kuin kokeita, joista selvittyämme etenemme kehityksessämme. Uskon myös karmaan, eli vastoinkäymiset johtuvat mielestäni ainakin osaksi siitä. Mm. väärät teot aiheuttavat mielestäni karmaa, ns. syyn ja seurauksen laki.

-Nyt tulee paha: Pidän itseäni ns. "vanhana sieluna" jolla on jo paljon elämiä takana ja joka on henkiseltä kehitystasoltaan vähän keskivertoa korkeammalla. Koska uskon siihen että henkisesti kehittyneet ihmiset kestävät enemmän kuin kehittymättömämmät, he joutuvat monesti kokemaan paljon vastoinkäymisiä. Mitä enemmän kestää, sen korkeammalla on. Eli jos joku on esim. menettänyt liikuntakykynsä, perheensä yms. ja on silti hyvä ihminen, iloinen, auttavainen, ystävälline ja positiivinen, esim. tällaisen uskon olevan ns. vanha sielu. (Yhtenä esimerkkinä pyörätuolissa istuva juontaja Pirjo Kauppinen, joka on valittu joskus Suomen positiivisimmaksi persoonaksi.)

- Vaikka uskon em. juttuihin, pidän itseän kuitenkin järkevänä ihmisenä, jolla on jalat maassa.

-Rukoilen jatkuvasti ihmisten puolesta, jotka tuntevat alhaisia tunteita,joista minä olen jo monta elämää sitten päässyt yli. Esim. täällä palstalla näitä on paljon.

- Ajattelen maahanmuuttajista usein hieman rasistisesti, vaikka toisaalta ymmärrän että jokaisen ihmisen elämällä on tarkoituksensa, ja myös sillä mihin kansallisuuteen syntyy. Itselläni on myös kehittymisen tarvetta ilman muuta, ja suvaitsevuuteni kaipaa vielä kehittymistä, siksi täällä olen, ja myös muutamia muita puutteitani korjatakseni, esim. kärsimättömyys ja äkkipikaisuus.

Tässä alkuun, kerron myöhemmin lisää jos tulee mieleen. :-)

ootko sä jonsered? rummuntekijä? tai jotain sinnepäin. Pitikö näitä nyt arvailla vai kertoa vaan itsestään?

Eipä ole mitään mitä en kehtaisi mustana sanoa. Tätä mietin tänään (ja usein muulloinkin): miehet nyt vaan on parempia ihan kaikessa mihin he ryhtyvät.

en suostu periaatteestakaan myöntämään tätä täysin, mutta nostan esimerkin joka tuli mieleen sun kommentista, se ööö mikä se oli Ms. Jay vai mikä se oli siinä muotiohjelmassa (vaimo katsoo, en minä, pois se minusta, elkää katsoko mua tollein, hus) , mies joka opettaa korkkareilla naisille kävelyä :D

en suostu periaatteestakaan myöntämään tätä täysin, mutta nostan esimerkin joka tuli mieleen sun kommentista, se ööö mikä se oli Ms. Jay vai mikä se oli siinä muotiohjelmassa (vaimo katsoo, en minä, pois se minusta, elkää katsoko mua tollein, hus) , mies joka opettaa korkkareilla naisille kävelyä :D

No nimenomaan! On se kumma kun ei naista löydy moiseen hommaan ;)

Toki mielipiteeni on kärjistetty mutta tosielämästä kuitenkin muodostettu.

kaikkee sinäki kattelet

Niin ja...

- Olen oikeasti aika sympaattinen ihminen, mutta melkoisen valikoivasti. Kun katson vaikkapa sairaaladokkareita, surettaa usein esim. sairaiden lasten kohtalot. Mutta jos kyseessä on tummaihoinen sairas lapsi, en tunne mitään ihmeellistä.

- Kehitysmaihin ei pitäisi syytää rahaa esim. AIDS-ongelman takia. Niitähän on valistettu, mutta sitten joku poppamies sanoo, että kondomeja ei kannata käyttää ja neitsyen raiskaaminen auttaa ja nehän uskoo sen sitten. Rinnastan monet afrikkalaiset eläimiin, sillä erotuksella, etten tunne sympatiaa, toisin kuin monia muita eläimiä kohtaan.

Tämä veti kyllä mut hiljaiseksi. Etkö tunne minkäänlaista sympatiaa edes niitä lapsia kohtaan, jotka elää köyhyydessä, orpoina, nälkäisinä tai sairaina vaan siksi, että ovat ihonväriltään tummempia kuin sinä? Oletko koskaan käynyt afrikassa?

Heti alkuun tunnustan, että tämä mitä nyt -palsta on mielestäni niin kauhea, että käyn täällä ehkä pari kertaa kuukaudessa, kun huomaan tuossa sivupalkissa jonkun kiinnostavan aloituksen.

Ja vaikka en täällä ole kauheasti käynytkään, olen jo muodostanut mitä nyt-palstalla säännöllisesti kirjoittelevista erittäin negatiivisen mielipiteen. Siis todella säälittävää porukkaa suurin osa. Toisiaan kadehtivia ja selvästi sosiaalirajoitteisia ihmisiä. Ei voi kirjoitella täällä jatkuvasti, jos on muutakin elämää.

Että sellaista. Tää riitti taas pariksi kuukaudeksi tällä palstalla kirjoittelusta :D

Yhteistyössä