Tunnustusketju- kerrotaan itsestämme harmaana asioita joita ei täällä ikinä kerrottaisi mustana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielestäni naiset ovat ylipäätänsä aivan typeriä. Siis juoruilevia, tyhmiä, alistuvia, nöyristelijöitä, selän takaa paskan puhujia, kateellisia. En pidä naisista, suurin osaa vituttaa mua aivan kauheesti ja niiden kanssa toimiminen on tuskallista.

En ymmärrä ystävien ylistämistä. Ok, jos ne jollekin ovat elämän kulmakivi, mutta mulle he eivät ole sitä. Ärsyttää se neuvojen kysyminen ja asioiden jakaminen.

[QUOTE="vieras";22581173]Olen naimisissa ja odotan toisen miehen lasta.[/QUOTE]

Ellei ole provo, niin vedit ketjun pohjat!

Mä en pidä palstalaisista Anatloia, Rieputarallaa tai Scarlett O Harava. Ensimmäinen nirppanokkainen tärkeilijä, kakkonen Maisa Marttyyri ja kolmonen käsittämättämän YKSINKERTAINEN :D.

Mulla ei tosin edes mustaa nikkiä ole, joten ei voisi mustana sanoakaan.

[QUOTE="vieras";22583567]Ellei ole provo, niin vedit ketjun pohjat!

Mä en pidä palstalaisista Anatloia, Rieputarallaa tai Scarlett O Harava. Ensimmäinen nirppanokkainen tärkeilijä, kakkonen Maisa Marttyyri ja kolmonen käsittämättämän YKSINKERTAINEN :D.

Mulla ei tosin edes mustaa nikkiä ole, joten ei voisi mustana sanoakaan.[/QUOTE]

joo, scarlett on kyllä jotenkin tosi vajakki munkin mielestä! Anatloia muuten vaan tosi ärsyttävä. itseasiassa tosi monet palstalaiset on jotenkin älyllisesti vajaampia kuin normi ihmiset joita tunnen. en yleisesti kuvittele olevani fiksumpi kuin muut, mutta palstalla siltä tuntuu lähes jatkuvasti.

-Minä inhoan rumia ihmisiä ja koko ajan tutkailen toisten ihmisten huonoja puolia, esim isoa nenää saatan tahallani tuijottaa.

-Arvostelen toisten vaatetusta. Erityisesti gootit ja hevärit saavat halveksuvia katseita minulta.

-Kaikki lapset EI ole suloisia. Siskoni kanssa saatan puoli tuntia puhua pahaa jonkun rumasta lapsesta.

-Läskit on oksettavia

-Mulattilapset, yh äidit ja heidän lähiökakaransa eivät ole suosiossani

-Teiniäidit ovat alinta kastia, samoin joka viikonloppu viihteellä käyvät äidit ja ne varsinkin jotka laittavat alle vuoden ikäisen yökylään, että pääsevät bilettämään.

-Lasten seurassa ei saa juoda viinaa ja olla humalassa!

Olen täydellinen äiti ja vaimo.

Kurjaa, miten paljon tässäkin ketjussa on itseensä ja/tai omaan elämäänsä tyytymättömiä, surkeita ihmisiä. :( Jos on onnellinen ja sinut itsensä ja elämänsä kanssa, ei koe tarvetta vihata tai arvostella muita ihmisiä sellaisten asioiden perusteella, joita tässä ketjussa on lueteltu.

- Olen nähnyt/näen silloin tällöin henkiä ja olen joskus osannut katsoa ihmisen auraa.
- Tunnen että sydämessäni on paljon rakkautta joten siksi tunnen entisiäni kohtaan jonkinlaista huolenpitoa sellaista hiukan äidillistä.
- Mieheni on bi ja se toisinaan hiukan häiritsee minua. Etenkin kun tiedän, että ennen minua hän oli kokeillut myös miehiä. Ei sen sinänsä pitäisi häiritä (koska hän on valinnut minut puolisokseen), mutta siis satunnaisesti kun mies on kännissä niin saatan olla snadisti mustis hänen miespuoleisille kavereilleen.
- Pelkään maailman loppua.
- En kasvata lapsiani oppikirjojen tai palstan mukaan vaan puhtaasti maalaisjärjellä.
- Edelliseen viitaten: Pidän italialaisia miehiä rumina. :DDD

Alkuperäinen kirjoittaja todellakin nikittä!!;22584273:
-Minä inhoan rumia ihmisiä ja koko ajan tutkailen toisten ihmisten huonoja puolia, esim isoa nenää saatan tahallani tuijottaa.

-Arvostelen toisten vaatetusta. Erityisesti gootit ja hevärit saavat halveksuvia katseita minulta.

-Kaikki lapset EI ole suloisia. Siskoni kanssa saatan puoli tuntia puhua pahaa jonkun rumasta lapsesta.

-Läskit on oksettavia

-Mulattilapset, yh äidit ja heidän lähiökakaransa eivät ole suosiossani

-Teiniäidit ovat alinta kastia, samoin joka viikonloppu viihteellä käyvät äidit ja ne varsinkin jotka laittavat alle vuoden ikäisen yökylään, että pääsevät bilettämään.

-Lasten seurassa ei saa juoda viinaa ja olla humalassa!

Olen täydellinen äiti ja vaimo.

Oksettavaa. Hyi, tuli ihan inhon väreitä viestistäsi. Joidenkin tosiaan pitäisi kasvaa aikuisiksi, ennen kuin kasvattavat lapsia. Sinulla on niin hirvittäviä asenteita, että lapsestasi kasvaa todennäköisesti koulukiusaaja. Olet todella pinnallinen ihminen, kun inhoat toisia ulkonäön perusteella. Ulkonäköään ei voi valita. Ovatko kaikki läheisesi sitten superkauniita kun inhoat ihmisiä, jotka eivät ole kauniita? Miksi olet onneton ja tyytymätön itseesi ja elämääsi? Jos olisit onnellinen ihminen, et tuntisi tarvetta noin negatiiviseen ajatteluun ja toisten ihmisten haukkumiseen ja inhoamiseen. Kannattaisi jo hankkia elämä, jos jaksat tosiaan puolikin tuntia jauhaa jonkun ulkonäöstä.

Tajuatko edes hävetä?

Alkuperäinen kirjoittaja näinminä;22581239:
Mielestäni naiset ovat ylipäätänsä aivan typeriä. Siis juoruilevia, tyhmiä, alistuvia, nöyristelijöitä, selän takaa paskan puhujia, kateellisia. En pidä naisista, suurin osaa vituttaa mua aivan kauheesti ja niiden kanssa toimiminen on tuskallista.

En ymmärrä ystävien ylistämistä. Ok, jos ne jollekin ovat elämän kulmakivi, mutta mulle he eivät ole sitä. Ärsyttää se neuvojen kysyminen ja asioiden jakaminen.

inhoan tyttölapsia , ja me naiset vasta kamalia ollaankin! en tajua miten meillä on varaa olla tuollaisia kun kuitenkin miehet on arvostetumpia, ja mikään ihme

Mä tunnustan,tunnen ap:n kaltaisen ihmisen joka on olevinaan "vanha sielu",muiden yläpuolella, kiillottelee sädekehäänsä ja totuus on että ilkein, katkerin, ja pahantahtoisin ihminen jonka olen tavannut, en voi sietää siis ihmisiä jotka nostattaa itsensä muiden yläpuolelle, pidän heitä äärettömän naiveina ja henkisesti tyhminä.

Yhteistyössä