Tunnustus

Keittiönoita
Hei, olen Keittiönoita. Olen ollut palstaholisti jo 10 vuotta :ashamed: Kuivia kausia minulla ei ole juurikaan ollut, muutaman päivän satunnaisia jaksoja lukuunottamatta. Läheiseni yrittävät auttaa minua pääsemään riippuvuudestani, esim tänään olin heidän kanssaan maalaismarkkinoilla. Mutta palstalle tulin taas heti kotiin palattuani *huokaus*

"näin täällä"
Joo, olen ollut PaHolainen jo monta vuotta, koska lapsikin on jo yli 10 v. Muistuttaisin kuitenkin, että PaHolaisuudesta voi olla myös hyötyä. Täältä saa vinkkejä paremmin kuin Niksi-Pirkasta. Meillä on lapsella oppimisen kanssa ongelmia ja koska olen hyvin temperamenttinen, olisin haukkunut lapseni jo suohon ilman PaHolaisuuttani. Kun olen PaHolaisuuden kynsissä lapsen tullessa koulusta, hän saa edes hetken hengähtää ennen kuin rähjäämiseni alkaa. Toisaalta jos lapsi haluaisi heti kotiin tultua kertoa minulle jotakin tärkeää, josta hän on innostunut, PaHolaisuuteni estää lämpimän äiti-lapsi -suhteen muodostumisen.

Hei, olen KCACO ja ollut palstaholisti kaksi vuotta :ashamed: Kuivia kausia ollut vain muutama pitempi ja nekin olen joutunut viettämään sairaalahoidossa. En ole ihan niin toivoton tapaus kuin muutama täällä, mutta jo viikon vierottautuminen tuo levottomuutta, unettomuutta ja ilkeän kutinan.

Asia jäi oikein vaivaamaan. Ajattelen vain palstaa, ellei ole tosi hyvää muuta tekemistä. :(
Tiedätkö, kun jonkun aikaa on täältä pois ja tulee sitten katsomaan, ei täällä tunnu olevan yhtään mitään mielenkiintoista. Silloin pitäisi vaan pysyä pois, koska sitten kaikki tyhmät jututkin alkavat kiinnostaa. Ei mulla ollut yhtään ikävä palstalle, kun olin täältä pois pitkään.

Hei, yksi entinen ja tuleva palstaholisti täällä hei. Nyt koukahtamassa vähän liian pahasti johonkin ihan muuhun ja pelkään siitä seuraavan vielä enemmän ongelmia kuin palstailusta.. No mutta, onpahan ainakin yksi ongelma listasta pois :saint:

hol
Olen harmaa, entinen musta, palstaholisti joka oli poissa palstalta pari vuotta. Pari viikkoa sitten luulin pystyväni vain piipahtamaan täällä... Vähänpä minä tiesin. Entisen nikin olen poistattanut jo vuosi sitten, pelkään että kohta perustan uuden.

minä,
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24451911:
Hei, olen Keittiönoita. Olen ollut palstaholisti jo 10 vuotta :ashamed: Kuivia kausia minulla ei ole juurikaan ollut, muutaman päivän satunnaisia jaksoja lukuunottamatta. Läheiseni yrittävät auttaa minua pääsemään riippuvuudestani, esim tänään olin heidän kanssaan maalaismarkkinoilla. Mutta palstalle tulin taas heti kotiin palattuani *huokaus*
Mitäs jos tämä olisi auki vain osan vuorokautta :) Vaikka esim. aamulla 6.00-8.oo ja illalla 18.00-22.00. Viikonloppuna vähän pitempään :)

Yhteistyössä