tunnustus kilopinoon.... viikko 30

olen nyt tullut siihen tulokseen että nyt vuoden painoani seuranneena... pitää aloittaa kokonaan taas alusta...

eli mulla oli painoa tänään sunnuntai aamuna 77.5... tavoite olisi alkuun vähäinen eli 75,5 mikä jäui viimeksi noin 0.5 kg:n päähän....

pituutta on siis 168,5 eli pudotettavaa on kyllä....
olisin tyytyväinen ellen innoissani tuollaisista 70-72 kgN lukemista...

tekniikkanan mulla ei oo jatkossakaan kuin lenkkeily... nyt syksyllä enenmpi.. (mies aloittaa keikkahommat) joten salilla käynti hankaloituu...

ruokavaliossani koitan suosia vähä rasvaista ja sokerista... en kyllä mihinkään mielettömyyksiin asti....

KIITOS SIITÄ ETTÄ LUIT VUODATUKSENI JA ehkä??? paremmalla laihis tuloksella uuteen viikkoon....
 
tinnille hirmusti tsemppiä jatkoon.. :wave:
mulla tällä viikolla pudotusta -800g vähän viikonloppuna viihteellä käynti näkyy kyllä tuossa painossa..mut ihan ok tulos kuitenkin..nyt siis yhteis tulos 2vkoa/2kg200g :)
 
Tintti1010
enpä muistanut aamulla käydä vaa'assa, mutta katotaan huomenna! Plussaa varmasti tulee ja paljon, kun viime viikko meni niin plörinäksi kuin olla ja voi....mutta ei se mitään uus viikko ja uudet kujeet!! B)
 
Jasu
Pari viikkoa reissussa, nyt vasta pääsin koneen ääreen. Paino saman 67,5kg kuin kaks viikkoa sittenkin eli ei mitään suuntaan eikä toiseen. Nyt tiukempi ote tästä eteenpäin..
Pituus 160cm ja paino aloittaessa juhannuksen tienoilla tasan 70kg.
 
Mulla vaaka näytti aamulla -0,3kg =) !

Eli eipä oo paljon tippunut ja kun välillä on tullut lisääkin niin pudotukset ovat aika vähissä..tosin oonkin miettinyt, että nmiin kauan kun tyttöä imetän niin katsonkin vaan hiukan mitä suuhuni laitan ja näin ollen en suuria pudotuksia edes odota, sillä kun tytölle ei pullosta ruoka kelpaa niin tahdon sitten, että saa rintamaitoa niin kauan kun mielii enkä halua omilla laihdutuksillani maidontuotantoani vähentää ;) , joten täällä mennään pikkuhiljaa ja sitten kun imetys on ohi niin rupeen ihan tosissani painonpudotukseen!!

Kovasti tsemppiä tinnille ja kaikille muillekin :hug: !
 
Heipä hei!
Olen ollut muutaman viikon lomalla enkä ole käynyt vaakalla lainkaan. Tänä iltana aloitan taas viikottaiset punnitukset. Tiedän että paino on jonkin verran noussut mutta ei se mitään. Nyt aloitetaan taas uudella innolla. Otan projektin jouluun asti taas eli huomenna ilmoitan painoni täällä, ei anneta tämän ketjun kuolla.
 

Yhteistyössä