Tunnustaako kukaan että on tehnyt lapsen salaa mieheltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eme

Vieras
Siis että on jättänyt ehkäisyn pois kertomatta miehelle. Miksi toimit niin? Ja mitä mieltä mies oli raskaudesta?

Minä olen niin huono valehtelija etten uskaltaisi vaikka haluaisinkin. Ja minusta on väärin tehdä lapsi miehelle joka ei halua lasta.

tiedän kaksikin naista jotka on näin tehneet ja se on mielestäni IHAN SAIRASTA! Molemmat tehneet sen siksi että mies on sanonut lähtevänsä jjne. ja sitten yhtäkkiä nainen onkin ollut raskaana eikä mies olekkaan lähtenyt. toinen näistä naisista on on tehnyt sen kahdesti.

Tiedän erään joka on, ei tosin kertonut syytä. Halusi kai "sitoa" miehen. Mies etsiskeli kämppää itselleen (olisi siis tahtonut erota) niihin aikoihin, kun nainen raskaudestaan sitten kertoi, ja mies jäi suhteeseen. Eroon se kuitenkin päättyi myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
tiedän kaksikin naista jotka on näin tehneet ja se on mielestäni IHAN SAIRASTA! Molemmat tehneet sen siksi että mies on sanonut lähtevänsä jjne. ja sitten yhtäkkiä nainen onkin ollut raskaana eikä mies olekkaan lähtenyt. toinen näistä naisista on on tehnyt sen kahdesti.

Kertoivatko itse?

Yhteistyössä