Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

Mari
Saatohoitoa tekevänä nostan itseni minun mielestä turhasta valittajien yläpuolelle. Mä oikeasti häpeän sitä, että ajattelen olevani joitakin ihmisiä parempi tämän vuoksi.
 
minä
mä inhoon kaikkea kiihkoilua,imettämisestä,perhepedistä,muumimukeistajne.mun mielestä' ihan hälynpöly paskaa,tulee mieleen että tän tyyppisillä ihmisillä ei toisissaa oo mitään muita ongelmia kun että miten päin jussi-juliusta nukuttais sängyssä.ja toinen mikä muo ärsyttää kun niiin monet nostaa koirat arvokkaammaksi kuin ihmisen!mä en tajua..
 
kvack!
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja kvack!:
Me suomenruotsalaiset ollaan keskimäärin oikeasti fiksumpia ja tasapainoisempia verrattuna suomenkieliseen väestöön :D
Minua hiukan ärsyttää suomenruotsalaiset välillä,vaikka ystävissä heitäkin on. En ymmärrä miksi Suomessa pitää olla ruotsinkielisiä palveluita,ei Ruotsissakaan ole vastaavasti suomalaisia. Suomea osaamattomat suomenruotsalaiset ärsyttää todella,tätä en ehkä sanoisi joillekin ystäville:D
Varmaan siksi, että ruotsin suomenkieliset ovat maahanmuuttajia kun taas suomen itsenäistyessä mm Helsinki, Espoo, Vantaa, Turku, Vaasa jne olivat ruotsinkielisiä alueita...? :D Ruotsi on yksi suomen valtion kielistä ;)
 
tyhymä
90 % ihmisistä ja tässäkin ketjussa kirjoittavat luulevat olevansa fiksumpia kuin todellisuudessa ovat. Ensimmäisenä tulee mieleen ne, joita "ärsyttää keskustella tyhmien kanssa". Mun mielestä säälittävää itsensä ylentämistä.
 
vieras
Suurinta osaa näistä peesaan
Sektiosta jankuttavat haluavat nostaa itsensä jalustalle vaikka muuta väittävät. Mulla ei ollut ennen lapsia mitään tarvetta kyseenalaistaa lapsen tapaa syntyä, ja yhden sektion ja yhden alatien kokeneena en ole edelleenkään. Miksi se on tärkeää miten se lapsi SYNTYY?
Perhepeti on hanurista.
En tykkää lapsista, en totta puhuen aina omistanikaan, luonto on sen vain säätänyt että siedän heitä.
Se joka teiniäitinä väittää ettei kaipaa "normaalia nuoren elämää", valehtelee tai sitten asia valkenee myöhemmin...
Mukuloiden kuravaatteiden merkeistä jatkuvasti kiinnostuneet ja niillä pätevät potee jotain kompleksia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Moonbride:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Tää ketju on ihan loistava läpileikkaus tän palstan idioottijaostosta.
Samaa mieltä. Siinä mun "kamala" mielipide, tää palsta on näiden juttujen perusteella täynnä uskomattoman idioottia porukkaa :xmas:
No kerropa minkä mielipiteen ansiosta sä olet parempi/fiksumpi? :)
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mielestäni ihmiset, jotka pitävät masennusta tai muita mielenterveysongelmia vain laiskuutena tai "omana vikana", ovat tyhmiä. :saint: Kauniimmin sanottuna tietämättömiä. :)
peesi

lisäksi:
-raskaana tupakoivat ovat heikkoja ja tyhmiä
-kaikki raskaana mitä tahansa päihteitä käytävät kuuluisi laittaa pakkohoitoon
-imettämättömyys ulkonäön tms. itsekkään syyn takia on ääliömäistä
-monet ihmiset jotka julistavat omia mielipiteitään ainoana totuuna ovat typeriä
-vatteiden merkkiä ja hintaa korostovat ihmiset ovat mielestäni vähän hölmöjä :ashamed:
 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Masennus on suurelta osalta itseaiheutettu olotila eikä saa minulta suurtakaan sympatiaa osakseen.. masentuneesta tulee mieleen selkärangaton ihminen. Olen sitä mieltä että jokainen joka tarpeeksi haluaa, pystyy kyllä nousemaan siitä suosta.
Huh, mä toivon että sä masennut joskus tässä elämässä, niin ymmärrät että se ei ole tahdonalainen asia. Mä olin edellisen synnytyksen jälkeen niin masentunut, että en koskaan enää haluaisi elää sitä aikaa uudelleen, ja se ei todellakaan ollut musta itsestäni kiinni että masennuin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
mun mielestä liian aikainen raskauden selvittäminen ja alkuraskauden keskenmenosta valtaisa sureminen on "tyhmää" . Yleensä asialla on syynsä. tikutetaan jatkuvasti, kuunnellaan oireita ja lasketaan päiviä ja sitten ihan just raskauden alussa ollaan tietoisia tilanteesta ja jos ikävästi käy niin murrutaan.
Samaa mieltä, vaikka itsekin olen testin tehnyt "liian aikaisin". Tissit oli vaan niin julmetun kipeet ja juhannus tuli, joten halusin tietää, voinko kännätä, vaiko en. Ja en voinut, onneksi.
 
Minna
Onneksi voin tänä päivänä valita ihmiset keiden kanssa haluan olla tekemisissä, ketään ei tarvitse miellyttää ja keneltäkään en tarvitse hyväksyntää. Täältä löytyy n 5 % sellaisia ihmisiä keiden kanssa haluaisin olla tekemisissä. En oikeasti ihmettele miksi ihmiset voivat tänä päivänä niin huonosti, varsinkin nuoret. Heillä kun on esimerkkinä erittäin tunnekylmiä, vähän tunneälyä omaavia, kylmiä ja suppeita "aikuisia" joiden oma paha olo myrkyttää kanssaihmiset.
 
tyhymä
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:
90 % ihmisistä ja tässäkin ketjussa kirjoittavat luulevat olevansa fiksumpia kuin todellisuudessa ovat. Ensimmäisenä tulee mieleen ne, joita "ärsyttää keskustella tyhmien kanssa". Mun mielestä säälittävää itsensä ylentämistä.
Okei :D
Tykkäätkö itse keskustella tyhmien kanssa?
Myönnän että joidenkin ihmisten kanssa on ikävämpää keskustella kuin toisten, mutta en kyllä ajattele et toi on varmaan kouluttautumaton ja mitään lukematon tyyppi, siis tyhmä. Fiksuus ja koulutus ei välttämättä käy aina käsikädessä. Itse arvostan enemmän tilannetajua ja käytännön järkeä kuin kirjaviisautta. Tosin en olekaan muuta kuin ylioppilas ja meijeristi.
 
mutsi
No tässä jotain:

-transseksuaalisuus on sairaus, eikä mitään muuta.
-ne jotka ovat tehneet joskus abortin omasta halusta, eivät kuuluisi koskaan saada lasta.
-kaikki "hyvät ihmiset" eivät todellakaan pääse taivaaseen. Edes äiti Teresa tai prinsessa Diana.
-halveksin juopottelevia/baareissa juoksevia/päihteitä käyttäviä vanhempia.

Nih. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonbride:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Tää ketju on ihan loistava läpileikkaus tän palstan idioottijaostosta.
Samaa mieltä. Siinä mun "kamala" mielipide, tää palsta on näiden juttujen perusteella täynnä uskomattoman idioottia porukkaa :xmas:
No kerropa minkä mielipiteen ansiosta sä olet parempi/fiksumpi? :)
Itse asiassa en minkään, enkä ole niin sanonut, mutta eikös tässä saanut sanoa mielipiteensä?
 
Äidit jotka valittavat kun heidän pienet vauvansa eivät nukahda yksin ovat idiootteja, samaan sarjaan äidit jotka vievät pienet vauvat hoitoon että pääsevät vähän baariin tuulettumaan kun on niin hirveän raskasta tuo vauvan hoito :kieh: :kieh:

Lapset kuuluu olla kotihoidossa eikä tarhassa.

Downin syndroma-lapset nostetaan jalustalle ja ihmiset kehuvat heitä aivan liian ylenpalttisesti.

Jos lapset ovat kotona, toisen vanhemman pitää olla vesiselvä, ei edes sitä yhtä kaljaa tai siideriä saisi ottaa.

Mä voisin jatkaa loputtomiin :D
 
Maaemo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pieru on paskan tervehdys.
Ensimmäinen järkevä lausahdus koko ketjussa.

Täyttä skeidaa ketju täynnä. Tämä muistuttaa minua siitä miksi en arvosta kuin erittäin harvoja ihmisiä! Vakava asia on se, että suurin osa ihmisistä on näin putkinäköisiä!
 

Yhteistyössä