Mari
Saatohoitoa tekevänä nostan itseni minun mielestä turhasta valittajien yläpuolelle. Mä oikeasti häpeän sitä, että ajattelen olevani joitakin ihmisiä parempi tämän vuoksi.
Varmaan siksi, että ruotsin suomenkieliset ovat maahanmuuttajia kun taas suomen itsenäistyessä mm Helsinki, Espoo, Vantaa, Turku, Vaasa jne olivat ruotsinkielisiä alueita...? Ruotsi on yksi suomen valtion kielistäAlkuperäinen kirjoittaja hmm:Minua hiukan ärsyttää suomenruotsalaiset välillä,vaikka ystävissä heitäkin on. En ymmärrä miksi Suomessa pitää olla ruotsinkielisiä palveluita,ei Ruotsissakaan ole vastaavasti suomalaisia. Suomea osaamattomat suomenruotsalaiset ärsyttää todella,tätä en ehkä sanoisi joillekin ystävilleAlkuperäinen kirjoittaja kvack!:Me suomenruotsalaiset ollaan keskimäärin oikeasti fiksumpia ja tasapainoisempia verrattuna suomenkieliseen väestöön
Samaa mieltä. Siinä mun "kamala" mielipide, tää palsta on näiden juttujen perusteella täynnä uskomattoman idioottia porukkaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja -:Tää ketju on ihan loistava läpileikkaus tän palstan idioottijaostosta.
No kerropa minkä mielipiteen ansiosta sä olet parempi/fiksumpi?Alkuperäinen kirjoittaja Moonbride:Samaa mieltä. Siinä mun "kamala" mielipide, tää palsta on näiden juttujen perusteella täynnä uskomattoman idioottia porukkaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja -:Tää ketju on ihan loistava läpileikkaus tän palstan idioottijaostosta.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mielestäni ihmiset, jotka pitävät masennusta tai muita mielenterveysongelmia vain laiskuutena tai "omana vikana", ovat tyhmiä. :saint: Kauniimmin sanottuna tietämättömiä.
OkeiAlkuperäinen kirjoittaja tyhymä:90 % ihmisistä ja tässäkin ketjussa kirjoittavat luulevat olevansa fiksumpia kuin todellisuudessa ovat. Ensimmäisenä tulee mieleen ne, joita "ärsyttää keskustella tyhmien kanssa". Mun mielestä säälittävää itsensä ylentämistä.
Huh, mä toivon että sä masennut joskus tässä elämässä, niin ymmärrät että se ei ole tahdonalainen asia. Mä olin edellisen synnytyksen jälkeen niin masentunut, että en koskaan enää haluaisi elää sitä aikaa uudelleen, ja se ei todellakaan ollut musta itsestäni kiinni että masennuin.Alkuperäinen kirjoittaja ev:Masennus on suurelta osalta itseaiheutettu olotila eikä saa minulta suurtakaan sympatiaa osakseen.. masentuneesta tulee mieleen selkärangaton ihminen. Olen sitä mieltä että jokainen joka tarpeeksi haluaa, pystyy kyllä nousemaan siitä suosta.
Samaa mieltä, vaikka itsekin olen testin tehnyt "liian aikaisin". Tissit oli vaan niin julmetun kipeet ja juhannus tuli, joten halusin tietää, voinko kännätä, vaiko en. Ja en voinut, onneksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:mun mielestä liian aikainen raskauden selvittäminen ja alkuraskauden keskenmenosta valtaisa sureminen on "tyhmää" . Yleensä asialla on syynsä. tikutetaan jatkuvasti, kuunnellaan oireita ja lasketaan päiviä ja sitten ihan just raskauden alussa ollaan tietoisia tilanteesta ja jos ikävästi käy niin murrutaan.
Myönnän että joidenkin ihmisten kanssa on ikävämpää keskustella kuin toisten, mutta en kyllä ajattele et toi on varmaan kouluttautumaton ja mitään lukematon tyyppi, siis tyhmä. Fiksuus ja koulutus ei välttämättä käy aina käsikädessä. Itse arvostan enemmän tilannetajua ja käytännön järkeä kuin kirjaviisautta. Tosin en olekaan muuta kuin ylioppilas ja meijeristi.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:OkeiAlkuperäinen kirjoittaja tyhymä:90 % ihmisistä ja tässäkin ketjussa kirjoittavat luulevat olevansa fiksumpia kuin todellisuudessa ovat. Ensimmäisenä tulee mieleen ne, joita "ärsyttää keskustella tyhmien kanssa". Mun mielestä säälittävää itsensä ylentämistä.
Tykkäätkö itse keskustella tyhmien kanssa?
Itse asiassa en minkään, enkä ole niin sanonut, mutta eikös tässä saanut sanoa mielipiteensä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kerropa minkä mielipiteen ansiosta sä olet parempi/fiksumpi?Alkuperäinen kirjoittaja Moonbride:Samaa mieltä. Siinä mun "kamala" mielipide, tää palsta on näiden juttujen perusteella täynnä uskomattoman idioottia porukkaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja -:Tää ketju on ihan loistava läpileikkaus tän palstan idioottijaostosta.
Heh, veit sanat suustaniAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Moni 'erityislapsi' on erityinen vain siksi että hänellä on erityisen typerät vanhemmat jotka eivät osaa pitää kuria.
Ensimmäinen järkevä lausahdus koko ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pieru on paskan tervehdys.