Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

hmm..
Ihmisillä näyttäisi olevan nykyään ihan liikaa aikaa miettiä toisten puutteita ja korostaa omaa erinomaisuuttaan.

Mutta mun kamala mielipiteeni on, että ne, jotka puhuvat että ennenvanhaan oli niin paljon raskaampaa, ovat täysin väärässä. Nykyään on kyllä kaikki käytännössä helpompaa, mutta henkisesti ihmiset selvästi vinksahtaneita...
 
nuori äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se joka teiniäitinä väittää ettei kaipaa "normaalia nuoren elämää", valehtelee tai sitten asia valkenee myöhemmin...
Mä sanoisin, että tuo riippuu siitä mitä tarkotetaan ns normaalin nuoren elämällä =) Mä kyllä kaipaan välillä vapautta ja esim sitä, että saisin keskittyä paremmin opiskeluun, mutta en todellakaan kaipaa esimerkiks ryyppäämistä ja biletystä; oikeastaan sellanen elämä sai mut voimaan todella, todella pahoin. Nyt tiedän, ettei alkoholi sovi mulle ollenkaan.

Ja hirveän usein ku multa kysytään, että etkö kaipaa sitä normaalia elämää, niin ehdotetaan just sellasta biletystä ja baareissa ravailua (olen siis nyt jo täysikäinen).
 
huhhuh
-Olen "kamala" rasisti, mutta pääasiassa vain siis maahanmuuttajia kohtaan, en kaikkia erirotuisia. Mielestäni mulla on siihen erittäin pätevät henkilökohtaiset syyt.

-Pidän itseäni paljon fiksumpana (tai lähinnä tiedostavampana) kuin suurin osa suomalaisista.

-Mielestäni koirat ovat paljon fiksumpia kuin ihmiset yleensä.

-Olen varmaan Suomen pahin naissovinisti, musta suurin osa naisista ja niiden käytöksestä on idioottimaisuutta.

-Suomalaiset ovat munatonta kansaa joka ei uskalla pitää puoliaan ja oikeuksiaan.

- Suomi on mulle valtiona aika sama kuin Pohjois-Korea.

-Mua oksettaa kaikki lihavat, musta lihavuus ei voi olla minkään sairauden seurausta, ja musta lihavien pitäisi maksaa läskiveroa, kaksinkertainen hinta kulkuvälineissä ja oikeastaan pysytellä piilossa siihen asti kunnes ovat laihduttaneet.

- Pidän kirjoitustaidottomia ja köyhää Suomen kieltä käyttäviä tyhminä.

- Ja varmaan kamalin mielipiteeni, mielestäni kannabis pitäisi laillistaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Moonbride:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonbride:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Tää ketju on ihan loistava läpileikkaus tän palstan idioottijaostosta.
Samaa mieltä. Siinä mun "kamala" mielipide, tää palsta on näiden juttujen perusteella täynnä uskomattoman idioottia porukkaa :xmas:
No kerropa minkä mielipiteen ansiosta sä olet parempi/fiksumpi? :)
Itse asiassa en minkään, enkä ole niin sanonut, mutta eikös tässä saanut sanoa mielipiteensä?
Jep. Ja mä heitin ikäänkuin "vastamielipiteen", ts. minusta täällä kaikki on yhtä idiootteja/fiksuja koska jos olisi valtaisia eroja, olisi kyseessä 2 eri lajia. Ja kaikki me kuitenkin ollaan yhtä ja samaa homo sapiens sakkia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnanna:
Tätä ketjua ei kannata sitten ottaa liian vakavasti, vaikka varmasti monet mielipiteet voivatkin olla äkkiseltään aika jyrkkiä tai täysin omaa maailmankuvaa vastaan, kokeillaan millaisia täältä löytyy. :D

Oma:

- Lapsettomuus on varmasti ikävä asia, mutta ehkä kaikkien ei kuulu saada lapsia, tai etenkään kaikkien pariskuntien keskenään. Lapsettomuushoidot ovat luonnonvastaisia.
samaa mieltä

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
tuosta vauvan sukupuolen etukäteen selvittämis asiassa olen samaa mieltä kuin tuolla edellä. se on täysin turhaa!
Juu, tämän mäkin allekirjoitan, paitsi erään tuttavani kohdalla, jonka suvussa oli joku ihme sairaus, joka oli vain poikalapsilla. Hän tosin olisi pitänyt lapsen, vaikka se olisikin ollut poika, mutta olisin ymmärtänyt abortinkin tuossa tilanteessa.
Kahta aborttia enempää ei sais tehdä kenellekään (paitsi just noiden terveydellisten syiden vuoksi). Piuhat poikki vaan sen toisen jälkeen ja sillä sipuli.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nuori äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se joka teiniäitinä väittää ettei kaipaa "normaalia nuoren elämää", valehtelee tai sitten asia valkenee myöhemmin...
Mä sanoisin, että tuo riippuu siitä mitä tarkotetaan ns normaalin nuoren elämällä =) Mä kyllä kaipaan välillä vapautta ja esim sitä, että saisin keskittyä paremmin opiskeluun, mutta en todellakaan kaipaa esimerkiks ryyppäämistä ja biletystä; oikeastaan sellanen elämä sai mut voimaan todella, todella pahoin. Nyt tiedän, ettei alkoholi sovi mulle ollenkaan.

Ja hirveän usein ku multa kysytään, että etkö kaipaa sitä normaalia elämää, niin ehdotetaan just sellasta biletystä ja baareissa ravailua (olen siis nyt jo täysikäinen).
No ensinnäkin biletys ei välttämättä vaadi aina viinaa, se on oma asia juoko vai ei. Mut minusta vain esim sanotaan nyt alle 20v "kuuluu" miettiä vielä ihan muita asioita kuin perhettä ja lapsia. Hakea omaa uomaansa elämässä, etsiä se hyvä oikea elämänkumppani, elää vapaata ja huoletonta elämää. Koska enemmän tai vähemmän sellainen elämä loppuu kun lapsi syntyy, sanoo kuka mitä tahansa.
 
Vanhemmat saavat kyllä viettää kahdenkeskistä aikaa jos lapset ovat tutulla ja turvallisella hoitajalla, ja saavat vaikka silloin ottaa kännit. Myös matkustelu on sallittua perheellisilläkin. Uskon kuolevani paljon onnellisempana kuin kotiäidit, jotka eivät ikinä käy missään tai tee mitään kahdestaan kunnolla miehensä kanssa. Vaikka nämä 24/7 uhrautuvat äidit luulevat olevansa parempia äitejä, he eivät sitä ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
-Olen "kamala" rasisti, mutta pääasiassa vain siis maahanmuuttajia kohtaan, en kaikkia erirotuisia. Mielestäni mulla on siihen erittäin pätevät henkilökohtaiset syyt.

-Pidän itseäni paljon fiksumpana (tai lähinnä tiedostavampana) kuin suurin osa suomalaisista.

-Mielestäni koirat ovat paljon fiksumpia kuin ihmiset yleensä.

-Olen varmaan Suomen pahin naissovinisti, musta suurin osa naisista ja niiden käytöksestä on idioottimaisuutta.

-Suomalaiset ovat munatonta kansaa joka ei uskalla pitää puoliaan ja oikeuksiaan.

- Suomi on mulle valtiona aika sama kuin Pohjois-Korea.

-Mua oksettaa kaikki lihavat, musta lihavuus ei voi olla minkään sairauden seurausta, ja musta lihavien pitäisi maksaa läskiveroa, kaksinkertainen hinta kulkuvälineissä ja oikeastaan pysytellä piilossa siihen asti kunnes ovat laihduttaneet.

- Pidän kirjoitustaidottomia ja köyhää Suomen kieltä käyttäviä tyhminä.

- Ja varmaan kamalin mielipiteeni, mielestäni kannabis pitäisi laillistaa.
:LOL: johan oli paljastukset. Ja tuo tummennettu... *reps*
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
-Pidän itseäni paljon fiksumpana (tai lähinnä tiedostavampana) kuin suurin osa suomalaisista.


-Suomalaiset ovat munatonta kansaa joka ei uskalla pitää puoliaan ja oikeuksiaan.


- Pidän kirjoitustaidottomia ja köyhää Suomen kieltä käyttäviä tyhminä.
Jotenkin ristiriitaista tekstiä ;)
 
ED
vihaan mamuja/ulkomaalaisia sossupummeja!!

Dissaan äitejä jotka eivät käytä kestovaippoja, täysimetä ja jotka käyttävät purkkiruokia!

Läskit ihmiset on ällöjä!

Räksyttävät pikkukoirat on kuvottavia rottia!

Siinä muutama!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
Ihmisillä näyttäisi olevan nykyään ihan liikaa aikaa miettiä toisten puutteita ja korostaa omaa erinomaisuuttaan.

Mutta mun kamala mielipiteeni on, että ne, jotka puhuvat että ennenvanhaan oli niin paljon raskaampaa, ovat täysin väärässä. Nykyään on kyllä kaikki käytännössä helpompaa, mutta henkisesti ihmiset selvästi vinksahtaneita...
Voi taivas miten totta sä puhutkaan!
 
Peruskoulun ope
Kaikki EIVÄT opi kaikkea. Kaikki yläkouluikäiset eivät kuulu teoreettispainotteiseen peruskouluun, koska heillä ei ole mitään edellytyksiä omaksua siellä tarjottua tietoa. Rinnakkaiskoulujärjestelmä takaisin!

Nih.
 
ED
ja vielä että

dissaan vanhempia jotka vievät lapsen tarhaan ennen 3v koska ajattelevat/haluavat vain rahaa!

Lapsettomuudesta kärsivät äidit arvostavat PALJON enemmän lapsiaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
-Pidän itseäni paljon fiksumpana (tai lähinnä tiedostavampana) kuin suurin osa suomalaisista.


-Suomalaiset ovat munatonta kansaa joka ei uskalla pitää puoliaan ja oikeuksiaan.


- Pidän kirjoitustaidottomia ja köyhää Suomen kieltä käyttäviä tyhminä.
Jotenkin ristiriitaista tekstiä ;)
Niin mikäköhän tässä nyt oli niin ristiriitaista? Tuon suomenkielen voi kirjoittaa kielioppi- ja yhdyssanasääntöjen mukaan kummalla tavalla tahansa, ja jos kirjoitan sen erikseen, sana Suomen kuuluu kirjoittaa isolla.. Ikään kuin sanan tervetuloa voi kirjoittaa yhteen, tai erikseen terve tuloa.
 
:(
turkistarhaus pitää lopettaa, ihmisen ei tarvitse pukeutua eläimen turkkiin koska kangasta on yllinkyllin, ihmisten turhamaisuudesta ei viattomien luontokappaleiden maksaa hengellään!!!!!!!!!!
 
masennus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Masennus on suurelta osalta itseaiheutettu olotila eikä saa minulta suurtakaan sympatiaa osakseen.. masentuneesta tulee mieleen selkärangaton ihminen. Olen sitä mieltä että jokainen joka tarpeeksi haluaa, pystyy kyllä nousemaan siitä suosta.

Et oo tainnu ite sairastaa,ku oot tuota mieltä!
peesi tolle että ei ole itse sairastanut jos tota mieltä.Masentunut ei ole selkärangaton,vaan juuri sellaisen omaava jos jaksaa tasitella masennusta vastaan. Masennuksiakin on niin minen asteisia ja laisia.
 
Äikänope
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
-Pidän itseäni paljon fiksumpana (tai lähinnä tiedostavampana) kuin suurin osa suomalaisista.


-Suomalaiset ovat munatonta kansaa joka ei uskalla pitää puoliaan ja oikeuksiaan.


- Pidän kirjoitustaidottomia ja köyhää Suomen kieltä käyttäviä tyhminä.
Jotenkin ristiriitaista tekstiä ;)
Niin mikäköhän tässä nyt oli niin ristiriitaista? Tuon suomenkielen voi kirjoittaa kielioppi- ja yhdyssanasääntöjen mukaan kummalla tavalla tahansa, ja jos kirjoitan sen erikseen, sana Suomen kuuluu kirjoittaa isolla.. Ikään kuin sanan tervetuloa voi kirjoittaa yhteen, tai erikseen terve tuloa.
Hyvä luoja, tällä on ihan ikioma kielioppi! :D (En edes viitsi alkaa oikoa, mutta kannattaisi tarkistaa jostain muualta kuin hikipediasta ennen kuin alkaa opettaa...)

 
haluaa taas kotiäitiks!
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Vanhemmat saavat kyllä viettää kahdenkeskistä aikaa jos lapset ovat tutulla ja turvallisella hoitajalla, ja saavat vaikka silloin ottaa kännit. Myös matkustelu on sallittua perheellisilläkin. Uskon kuolevani paljon onnellisempana kuin kotiäidit, jotka eivät ikinä käy missään tai tee mitään kahdestaan kunnolla miehensä kanssa. Vaikka nämä 24/7 uhrautuvat äidit luulevat olevansa parempia äitejä, he eivät sitä ole.
Arvaa mitä? olin lokakuusta joulukuuhun työttömänä kotiäitinä ja sillon jos milloin oon reissaillu ja tehny kaikkea kivaa! Nyt ku oon taas töissä, ni vaikka työ on hyväpalkkaista ja ois vara käydä pitemmilläkin reissuilla, ni arvaa vaan jaksaako lähtä mihinkää, ku lopulta vapaat koittaa? Ekan lapsen syntymän jälkeen viihdyin äitiyslomalla kotiäitinä, oli ihanaa ku pysty tekeen mitä vaan, ja menemään minne vaan, otti vaan lapsen kainaloon ja nosti kytkintä!
 

Yhteistyössä