Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

harmaa
- Eläimet kuuluu lautaselle, ei lemmikeiksi

- Alkoholin aiheuttamia sairauksia/sairaskohtauksia ei pitäisi hoitaa.

- Suomen armeija on täysin turha ja armeijaan menijät säälittäviä pellejä mammanpoikia eivätkä siellä muuksi muutu.

- Lapsia ei kuulu nukuttaa. Lapsessa on jotain henkisesti vialla jos sen kyljessä täytyy istua niin kauan kunnes se nukahtaa.

- Thaimaahan matkustaminen on junttia, epäekologista ja epäeettistä.
 
..
muslimit pois suomesta.

alle 3v lapset kuuluvat äidin hoitoon kotiin.

tupakointi, alkoholin ja huumeiden käyttö raskausaikana on vauvan pahoinpitelyä.

abortti on murha kaikissa tilanteissa.

koirat eivät kuulu kaupunkiin, eikä ainakaan kerros- tai rivitaloon.

ei kirkollista vihkimistä homopareille. ei adoptio-oikeutta homopareille.

ei lapsia avioliiton ulkopuolelle.

leskeys tai puolison uskottomuus ovat ainoat hyväksyttävät syyt yksinhuoltajuudelle. muut yh:t ovat moraalittomia.
 
sivusta seuraaja
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Millä perusteella sen kirjaimen pitäisi olla pieni jos sanassa Suomi se kuuluu kuitenkin olla iso? Meinaatko että samat sanat kirjoitetaan isolla tai pienellä riippuen siitä miten ne on taivutettu? Ajatteletko esim. että jos jokun nimi on Elina, niin kun puhutaan Elinan koirasta niin se pitäisi kirjoittaa pienellä?? :D :D

Et kai ihan oikeastikaan tajua tai et tiedä mistä puhut. Ja ilmiselvästi tunnut olevan myös niin pässi, ettei ylpeytesi anna periksi tarkistaa asiaa tai myöntää virhettä.

Miten tässä sinun suomen kielessäsi kirjoitetaan sanat kuten; englanniksi, suomeksi jne. Isolla?
Mut mitä jos joku (esim ulkomaalainen) kysyisi, että mikä on Suomen kieli? Eli ihan siis mikä on tämän maan kieli. Silloinhan puhuttaisiin Suomesta maana eli isolla...

No joo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
muslimit pois suomesta.

alle 3v lapset kuuluvat äidin hoitoon kotiin.

tupakointi, alkoholin ja huumeiden käyttö raskausaikana on vauvan pahoinpitelyä.

abortti on murha kaikissa tilanteissa.

koirat eivät kuulu kaupunkiin, eikä ainakaan kerros- tai rivitaloon.

ei kirkollista vihkimistä homopareille. ei adoptio-oikeutta homopareille.

ei lapsia avioliiton ulkopuolelle.

leskeys tai puolison uskottomuus ovat ainoat hyväksyttävät syyt yksinhuoltajuudelle. muut yh:t ovat moraalittomia.
:LOL: VOI SUA RAUKKAA!!! Ei oo helppoo olla sinä :(
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Olen myös sitä mieltä että tulevaisuudessa meillä on paljon ongelmia kun 2000-luvun lapset on aikuisia: liikaa uusperheitä, liikaa yksinhuoltajia.
siksi koska ne ovat näin itsekeskeisten ämmien kasvattamia
 
Bubba
Alkoholismi ei todellakaan ole SAIRAUS, esim. syöpä tai vaikkapa astma on sairaus.
Alkoholistit itse ovat keksineet nimittää alkoholismia sairaudeksi jotta ihmiset "ymmärtäisivät" heitä paremmin. Totuus on aivan varmasti se että alkoholista pääsee aina eroon se ei ole mikään sairaus.
 
Kaisa
Abortin vastustaminen pitäis olla oma valinta ettei tee, eikä sais muita haukkua murhaajaksi tai tappajaksi, toivoisin ettei tälläiset haukkujat saa ikinä lapsia.
Yksinkertaiset ihmiset ärsyttää.
Kotiäidit luulevat usein liikaa itsestään.
Imetys fanaatikot on naurettavia.
Maahanmuuttajat jotka ei halua elää maan tavalla ja tehdä töitä/opiskella takasi samantien.
 
hölömö
Ihmiset, jotka ajattelevat ettei lapsettoman kuulukaan saada lasta ovat jotenkin vajaita. Ja ihmisiltä, jotka pitävät hedelmöityshoitoja luonnonvastaisina pitäisi evätä kaikenlainen lääketieteellinen hoito, koska ne ovat myös periaatteessa luonnonvastaisia.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
muslimit pois suomesta.

alle 3v lapset kuuluvat äidin hoitoon kotiin.

tupakointi, alkoholin ja huumeiden käyttö raskausaikana on vauvan pahoinpitelyä.

abortti on murha kaikissa tilanteissa.

koirat eivät kuulu kaupunkiin, eikä ainakaan kerros- tai rivitaloon.

ei kirkollista vihkimistä homopareille. ei adoptio-oikeutta homopareille.

ei lapsia avioliiton ulkopuolelle.

leskeys tai puolison uskottomuus ovat ainoat hyväksyttävät syyt yksinhuoltajuudelle. muut yh:t ovat moraalittomia.
:LOL: VOI SUA RAUKKAA!!! Ei oo helppoo olla sinä :(
minulla on itseasiassa todella hyvä elämä ja olen onnellinen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
muslimit pois suomesta.

alle 3v lapset kuuluvat äidin hoitoon kotiin.

tupakointi, alkoholin ja huumeiden käyttö raskausaikana on vauvan pahoinpitelyä.

abortti on murha kaikissa tilanteissa.

koirat eivät kuulu kaupunkiin, eikä ainakaan kerros- tai rivitaloon.

ei kirkollista vihkimistä homopareille. ei adoptio-oikeutta homopareille.

ei lapsia avioliiton ulkopuolelle.

leskeys tai puolison uskottomuus ovat ainoat hyväksyttävät syyt yksinhuoltajuudelle. muut yh:t ovat moraalittomia.
:LOL: VOI SUA RAUKKAA!!! Ei oo helppoo olla sinä :(
minulla on itseasiassa todella hyvä elämä ja olen onnellinen :)
VARMASTI! :LOL:
 
Liekki
- Maiskuttelu tulisi kieltää lailla, niin julkisilla paikoilla kuin kotonakin

- Toivon, että jokin kaunis päivä kynsiensyöjät saavat suusyövän tekojensa seurauksena

- Kännissä flirttaileviksi löysälanteiksi muuttuvat naiset ovat yksi alimmista ihmiskasteista

- Jos et osaa juoda viunaa, älä juo sitä TIPPAAKAAN

- Liikenteen vaarantajat (ylinopeutta ajavat ja muuten vain typerät ) pitäisi laittaa elinikäiseen ajokieltoon parin varoituksen jälkeen, samoin määrän X pysäköintisakkoja saaneen auton saisi valtio lunastaa

- Äidit, joiden lapset ovat ylivilkkaita, eivät osaa kasvattaa/antaa oikeaa ravintoa

- "Silmä silmästä"-rangaistus käyttöön rikoksia tekeville (pedofiilit, puukkojunkkarit yms. )

- Eläinrääkkääjät nakuna kalliolle kolmeksi päiväksi (tai enemmän, riippuen rikoksen raskaudesta ) ihanien luontokappaleiden ruuaksi ja silmäniloksi

...muuta ei tule juuri TÄLLÄ hetkellä mieleen :) Kaikenkaikkiaan aiheesta voisi kirjoittaa kirjan.
 
nuori äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nuori äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se joka teiniäitinä väittää ettei kaipaa "normaalia nuoren elämää", valehtelee tai sitten asia valkenee myöhemmin...
Mä sanoisin, että tuo riippuu siitä mitä tarkotetaan ns normaalin nuoren elämällä =) Mä kyllä kaipaan välillä vapautta ja esim sitä, että saisin keskittyä paremmin opiskeluun, mutta en todellakaan kaipaa esimerkiks ryyppäämistä ja biletystä; oikeastaan sellanen elämä sai mut voimaan todella, todella pahoin. Nyt tiedän, ettei alkoholi sovi mulle ollenkaan.

Ja hirveän usein ku multa kysytään, että etkö kaipaa sitä normaalia elämää, niin ehdotetaan just sellasta biletystä ja baareissa ravailua (olen siis nyt jo täysikäinen).
No ensinnäkin biletys ei välttämättä vaadi aina viinaa, se on oma asia juoko vai ei. Mut minusta vain esim sanotaan nyt alle 20v "kuuluu" miettiä vielä ihan muita asioita kuin perhettä ja lapsia. Hakea omaa uomaansa elämässä, etsiä se hyvä oikea elämänkumppani, elää vapaata ja huoletonta elämää. Koska enemmän tai vähemmän sellainen elämä loppuu kun lapsi syntyy, sanoo kuka mitä tahansa.
No, minä henk kohtasesti en nauti biletyksestä viinan kanssa tai ilman, isot juhlat saa mut lähinnä stressaantuneeks :) Oon enemmän sellanen kotihiiri.

Oon myöskin sitä mieltä, että liika vapaus ja huolettomuus ei ole hyväks. Vaikka tää ei ole ideaalein lastentekoikä, niin kyllä ihmisten pitäis nuorempana jo ottaa kunnolla vastuuta, mennä töihin, elättää itsensä, jne...

Kyllä mä siitä nauttisin, että saisin vaikkapa lähteä toiseen kaupunkiin opiskelemaan (tukiverkko on täällä joten en viitsi lasta repäistä nyt toiseen kaupunkiin) tai että voisin jatkaa lapsuudenharrastusta, mutta en todellakaan kaipaa sellaisia nuorten hurvitteluja joita minun usein uskotellaan sisimässäni kaipaavan :D Eli olen siis kyllä osittain samaa mieltä kanssasi, mutta toisaalta osittain eri mieltä. Nautin kyllä lapsestakin ja haluan lisää lapsia eikä tämä mielestäni ole mitenkään maailman kauhein kohtalo - saada kaunis, ihana lapsi joka tuo paljon sisältöä elämään :) Nykymaailmassa niin harvalla on oikeasti merkityksellistä sisältöä elämässään.
 
banaani
Alkuperäinen kirjoittaja tässäpä tämä mielipide:
Katson nenän vartta pisin jokaista ihmistä, joka on niin mustavalkoinen, että ei käsitä, että koskaan ei voi tietää mitä jonkun elämäntilanteen tai tapahtuman takana on. En voi sietää tyhmiä ihmisiä, joita minun mielestäni ovat etenkin ne, jotka tuomitsevat toisen yksittäisen teon tai tapahtuman takia.

Kuten tämä ketju osoittaa. Maailma on just täynnä näitä idiootteja. Miten helvetin sulkeutunut ja silmät ummessa kulkeva ihminen tarvitsee olla, että voi ajatella näin niinkuin moni tässä ketjussa? Tyhmä kuin saapas, sivistymätön ja ilmeisesti erittäin naiivi.

Tää on asiaa!

Mä olin aiemmin mustavalkoinen. Kohtalon oikkujen takia tajusin avata silmäni.

Katseen voi nostaa omasta navasta pois aina välillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnanna:
Tätä ketjua ei kannata sitten ottaa liian vakavasti, vaikka varmasti monet mielipiteet voivatkin olla äkkiseltään aika jyrkkiä tai täysin omaa maailmankuvaa vastaan, kokeillaan millaisia täältä löytyy. :D

Oma:

- Lapsettomuus on varmasti ikävä asia, mutta ehkä kaikkien ei kuulu saada lapsia, tai etenkään kaikkien pariskuntien keskenään. Lapsettomuushoidot ovat luonnonvastaisia.
Tää on yks tosi ärsyttävimmistä jutuista:D
Kukaan ei ole vielä onnistunut vakuuttamaan, miksi HE olivat oikeutettuja lapseen;)
Ja paras on, että nämä ovat usein juuri niitä niin helpolla lapsensa saaneita, ettei edes käsitetä kuinka onnekkaita he ovat sattumoisin olleet.
Se on kun saa aina kaiken, niin ei osata arvostaa yhtään:(
Mutta tämä on sinun mielipiteesi ja sille nyt ei voi mitään ;)
 
kvack!
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
leskeys tai puolison uskottomuus ovat ainoat hyväksyttävät syyt yksinhuoltajuudelle. muut yh:t ovat moraalittomia.
Mun mielestä taas puolison uskottomuus on useimmiten aika HUONO syy eroon... Tekosyy lähinnäkin. Hyvä parisuhde kestää ajoittaiset kriisit. Aika naiivia olettaa, että koko elämän kestävän liiton aikana kumpikaan ei tekisi virheitä, ja aika heikkoluontoista luovuttaa niinkin pienen asian takia.
 
En kyllä tajua miksi modet ei oo poistanu tällasta ketjua, on kaukana asiallisesta!
Jos joku pilaa palstan niin tällaset!
Mutta ehkä umpirasistinen ja syyllistäminen hyväksytään täällä.. :headwall:
 
viriili
-imetyksessä epäonnistuvat ovat heikkoja ja eivät viitsi edes yrittää
-beatles ei ole koskaan ollut hyvä orkesteri
-sukulaiset pitäisi voida vaihtaa/perua/lakata olemasta tekemisissä heidän kanssaan ilman sen suurempaa hälinää ja selityksiä
-valtaosa punatukkaisista on "halvan" näköisiä
-suomipop-ravintolat ovat kamalia
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
En kyllä tajua miksi modet ei oo poistanu tällasta ketjua, on kaukana asiallisesta!
Jos joku pilaa palstan niin tällaset!
Mutta ehkä umpirasistinen ja syyllistäminen hyväksytään täällä.. :headwall:
Eikai tätä(kään) ketjua kannata ottaa niin tosissaan?
 
.
* homous ei ole luonnollista
* abortti on murha
* skinit ja satanistit ovat naurettavia
* kaikkia pakolaisia ei pitäisi päästää Suomeen
* Suomi matkii muita, mikä on noloa
* lihavat ovat vastenmielisiä
* laihat laihduttajat ovat ärsyttäviä
* lapsia pitäisi saada rankaista fyysisesti (ei hakata!)
* kuolemantuomio pitäisi olla käytössä joka maassa
* kasvissyöjät (jotka eivät hyväksy eläimen tappamista ruoaksi) ovat naurettavia
 
Liekki
Miksi ihmeessä tällainen ketju pitäisi poistaa? Yksittäisen ihmisen rasistinen mielipide ei kuvaa kaikkien yhteistä mielipidettä, ja mun mielestä täällä tulee nyt esille kaikkea huvittavaa joka synnyttää tervettä keskustelua aiheesta, joka ei ehkä sovi sinne kahvipöytään puitavaks.
 

Yhteistyössä