Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

vieras
-subjektiivinen päivähoito-oikeus pitäisi poistaa, jos toinen/molemmat vanhemmat kotona niin päiväkotipaikka evättävä
-autot, jotka kuluttavat paljon polttoainetta, pitäisi kieltää lailla. varsinkin kamalat vanhat jenkkiautot! :x
-rikoksista kolminkertaiset rangaistukset, varsinkin raiskaustuomiot aina ehdottomia vankeuksia ilman vankilahyysäystä
-tatuoinnit pitäisi kieltä lailla, koska ne ovat turhia ja rumia
 
Ihana ja kaunis
Hahaa, nyt päästiin asiaan.

- Halveksin lihavia ihmisiä
- Pidän itseäni keskimääräistä älykkäämpänä ja kauniimpana
- Suurin osa lasten allergioista ja yliherkkyyksistä yms yms on vanhempien ylihysteerisyyttä
- Kaikki lapset eivät ole ihania ja kauniita
- Useita vuosia kotiäitinä olevat ovat muutamia poikkeuksia lukuunottamatta typeryksiä, jotka eivät muuhun kelpaakkaan, tai sitten laiskimuksia.
- Ryhmämatkalijat ovat yleensä idiootteja

Hihiii...näitä on vielä paljon lisääkin. olen kamala ihminen.
 
Näin
Alkuperäinen kirjoittaja Ihana ja kaunis:
Hahaa, nyt päästiin asiaan.

- Halveksin lihavia ihmisiä
- Pidän itseäni keskimääräistä älykkäämpänä ja kauniimpana
- Suurin osa lasten allergioista ja yliherkkyyksistä yms yms on vanhempien ylihysteerisyyttä
- Kaikki lapset eivät ole ihania ja kauniita
- Useita vuosia kotiäitinä olevat ovat muutamia poikkeuksia lukuunottamatta typeryksiä, jotka eivät muuhun kelpaakkaan, tai sitten laiskimuksia.
- Ryhmämatkalijat ovat yleensä idiootteja

Hihiii...näitä on vielä paljon lisääkin. olen kamala ihminen.
Täysi peesi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suomessa puhutaan suomen kieltä:
Tästä on ehkä jo sanottu (en ehdi nyt lukea loppua ketjua):

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Tuon suomenkielen voi kirjoittaa kielioppi- ja yhdyssanasääntöjen mukaan kummalla tavalla tahansa, ja jos kirjoitan sen erikseen, sana Suomen kuuluu kirjoittaa isolla..
Ei kuulu. Kielten nimet ovat aina pienellä (paitsi tietysti lauseen alussa). :)

terv.
äidinkielestä L:n kirjoittanut
Niin just. Terveisin toinen L:n kirjoittanut B)
 
samaa mieltä!
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihana ja kaunis:
Hahaa, nyt päästiin asiaan.

- Halveksin lihavia ihmisiä
- Pidän itseäni keskimääräistä älykkäämpänä ja kauniimpana
- Suurin osa lasten allergioista ja yliherkkyyksistä yms yms on vanhempien ylihysteerisyyttä
- Kaikki lapset eivät ole ihania ja kauniita
- Useita vuosia kotiäitinä olevat ovat muutamia poikkeuksia lukuunottamatta typeryksiä, jotka eivät muuhun kelpaakkaan, tai sitten laiskimuksia.
- Ryhmämatkalijat ovat yleensä idiootteja

Hihiii...näitä on vielä paljon lisääkin. olen kamala ihminen.
Täysi peesi!
Mä peesaan kans!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ihana ja kaunis:
Hahaa, nyt päästiin asiaan.

- Halveksin lihavia ihmisiä
- Pidän itseäni keskimääräistä älykkäämpänä ja kauniimpana
- Suurin osa lasten allergioista ja yliherkkyyksistä yms yms on vanhempien ylihysteerisyyttä
- Kaikki lapset eivät ole ihania ja kauniita
- Useita vuosia kotiäitinä olevat ovat muutamia poikkeuksia lukuunottamatta typeryksiä, jotka eivät muuhun kelpaakkaan, tai sitten laiskimuksia.
- Ryhmämatkalijat ovat yleensä idiootteja

Hihiii...näitä on vielä paljon lisääkin. olen kamala ihminen.
Olet pinnallinen. Ulkoinen kauneus ei ole mitään ilman sisäistä kauneutta. Eikä liian pinnallinen voi olla älykäs. Halveksitko myös lihavaa, mutta huippuälykästä, hyvässä ammatissa olevaa ihmistä, joka tekee vapaaehtoistyötä?

 
ddd
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
- naiset ei saisi ajaa autoa.
- naiset eivät sovi johtavaan asemaan, tunteet ohjaa liikaa.
- naiset luulee että miehet tekee mitä ne haluaa, totuus on aivan toinen
- kesto vaipat on perseestä.
- ammatillinen-koulutus on parempi kuin lukio
- lukion sanotaan olevan yleis sivistävä koulutus, anna mun nauraa.

- KESTOVAIPAT on yhdyssana

- kirjoitetaan näin AMMATILLINEN KOULUTUS



 
Lukion käynyt
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
- naiset ei saisi ajaa autoa.
- naiset eivät sovi johtavaan asemaan, tunteet ohjaa liikaa.
- naiset luulee että miehet tekee mitä ne haluaa, totuus on aivan toinen
- kesto vaipat on perseestä.
- ammatillinen-koulutus on parempi kuin lukio
- lukion sanotaan olevan yleis sivistävä koulutus, anna mun nauraa.

- KESTOVAIPAT on yhdyssana

- kirjoitetaan näin AMMATILLINEN KOULUTUS
ja se on muuten yleissivistävä. Yhdyssanat tosin pitäisi oppia jo ylä-asteella.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lukion käynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
- naiset ei saisi ajaa autoa.
- naiset eivät sovi johtavaan asemaan, tunteet ohjaa liikaa.
- naiset luulee että miehet tekee mitä ne haluaa, totuus on aivan toinen
- kesto vaipat on perseestä.
- ammatillinen-koulutus on parempi kuin lukio
- lukion sanotaan olevan yleis sivistävä koulutus, anna mun nauraa.

- KESTOVAIPAT on yhdyssana

- kirjoitetaan näin AMMATILLINEN KOULUTUS
ja se on muuten yleissivistävä. Yhdyssanat tosin pitäisi oppia jo ylä-asteella.
Jep ja lukiossa oppii katsomaan asioita monesta näkökulmasta ja se antaa perspektiiviä ja suhteellisuudentajua. Näitä ei tämän ketjun mielipiteissä juuri näy, eli lienee vastaajien koulutustaso alhainen...

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Siitä itelles:
- Minusta kaikkien, jolla on enemmän kuin 3 lasta pitäisi antaa seuraavat lapset lapsettomille
- Minusta huostaanotettua lasta ei pitäisi ikinä palauttaa takaisin vaan antaa adoptioon.
- Sektio ei ole synnytys vaan leikkaus, sektioitu äiti ei voi sanoa synnyttäneensä
- Lapset pitää hoitaa kotona 3-vuotiaaksi
- Lihavat on huonompia ihmisiä kuin laihat
- Vuokra-asunto ei ole koti (itsekin asun vuokralla :( )
Joopa joo..yli 3 lasta niin pitäisi lahjoittaa seuraavat itsekeskeisille mahoille lehmille jotka ei itse pysty omaa aikaan saamaan? Miksei saman tien yli puolentoista tonnin kuukausituloista kaikki suoraan jollekin nimikkosossupummille? Tasa-arvoa juu...
Nuo kaksi sanaa saavat minut melkein oksentamaan. Kenelläkään ei ole oikeutta sanoa toista mahoksi lehmäksi.
Miksei? Kutsutaan täällä monia muitakin ihmisryhmiä vaikka miksi. Jotkut lapsettomat täyttävät nuo määreet vallan hyvin, toiset taas tietysti eivät.
 
YO
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
- naiset ei saisi ajaa autoa.
- naiset eivät sovi johtavaan asemaan, tunteet ohjaa liikaa.
- naiset luulee että miehet tekee mitä ne haluaa, totuus on aivan toinen
- kesto vaipat on perseestä.
- ammatillinen-koulutus on parempi kuin lukio
- lukion sanotaan olevan yleis sivistävä koulutus, anna mun nauraa.
Ainakin lukiossa oppii kirjoittamaan yhdyssanat oikein. Tiedätkö, että yhdyssanavirheet luovat ihmisestä aika yksinkertaisen kuvan ja heikentävät viestin sanomaa?
Yhdyn edelliseen :D Tälle nauran vielä ylihuomennakin...

P.S. Omalla kohdallani lukiosta on paljonkin hyötyä. Luen nyt yliopistolla erittäin mateemattista ja teoreettista ainetta. Tämä ala on erittäin hyödyllinen ja tarpeellinen kaikessa teoreettisuudessaan. Peruskoulu ei valmista tarpeeksi jotta voisi lähteä tätä lukemaan. Lukio antaa lukutoukille muutaman vuoden yleissivistävää ja mm matemaattis-luonnontieteellisiin aineisiin valmistavaa opetusta jonka pohjalta osaa jo paljon paremmin tehdä valintoja. Peruskoulun matikka nimittäin ei anna mitään pienintäkään vihjettä siitä, minkälaista matematiikan ihana maailma on...

Esimerkiksi tämä meidän ihana virtuaalinen maailma ei pysyisi pystyssä ilman alani ammattilaisia :) Mutta sitähän ei amis ccc osaa hahmottaa alkuunkaan. ;)
 
lia
- pakkoruotsi kokonaan pois, ruotsi vapaaehtoiseksi
- eutanasia tulisi sallia
- ei lisää maahanmuuttajia
- rangaistukset raiskauksista ja lasten hyväksikäytöistä paljon rankemmiksi
- kirkko ja valtio erotettava toisistaan
- ylelle ei "mediamaksua" tai tv-lupamaksua, kanavia voisi karsia ja ylimääräiset esim. maksukortille, tv1 ja tv2 valtion budjetista
- rikkaiden ja köyhien ero kasvanut liian suureksi, hyvä veli -systeemit nurin ja huomiota myös mm. pääomatulojen verotukseen
 
lia
ja vielä:

- kaikilla ei ole nettipankkitunnuksia, kyllä se laskukin toimii maksuvaihtoehtona
- kaikki eivät asu pk-seudulla
- jääkiekko ei kiinnosta kaikkia suomalaisia, on niitä muitakin lajeja olemassa!!!
- inhottaa kun pienet jäävät suurten jalkoihin, eikä oikeudenmukaisuus aina toimi (esim. myös urheiluseuroissa, lisäksi paikkakunnan koonkin mukaan toimii valitettavasti näin)
- en pysty ymmärtämään kaikkia uskovaisia (eri uskoistakaan), voiko esimerkiksi 2000-luvun Suomessa vielä olla ihmisiä jotka uskovat luomiskertomukseen tai raamattuun täysin, ilman minkäänlaista epäilystä?
- miten 2000 luvulla voi maailmassa olla esim. lapsiavioliittoja, eikä muu maailma tee asialle mitään?
- miten (lähinnä vaikkapa Hollywoodissa) näyttelijät ja laulajat saavat enemmän palkkaa kuin lääkärit ja opettajat?
- inhottavinta mitä tiedän, on kun ihminen muuttaa persoonallisuuttaan, tapojaan, puhetyyliään ja kommenttejaan riippuen siitä kuka tai ketkä tämän lähettyvillä ovat.


olipas keventävää, phuh ;)
 
ihunaa
-Äiti joka ei saa tytärtä jää jostain todella suuresta paitsi.
-Äidit jotka vuosia kotona lasten kanssa, joku laiskuus palkkatyössä siinä piilee, perustellaan vaan lasten hyvinvoinnilla.
-Ylipaino hyvin usein ahneutta, pitää kaikki suuhun tunkea mikä haluttaa.
-Alkuraskauden keskenmenot koetaan joskus liian raskaasti,dramatisoidaan luonnollisia asioita.
Ja näitä en suustani tietenkään ääneen koskaan päästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Yllättävää kuinka monen mielestä lihavat on ällöttäviä ja huonoja ihmisiä.

...

Ei mua ainakaan kenenkään ulkoinen olemus ällötä tai ärsytä. Eriasia tietysti, jos ihminen ei esim. pidä huolta hygieniasta.
No ei mua haittaa kenenkään pyöreys tai pulleus, mutta sairaalloinen lihavuus on mielestäni yhtä törkeää itsensä ja ruumiinsa (sekä kanssaihmisten!) laiminlyöntiä kuin huono hygienia.

 
vieras
Sektio ei ole synnytys vaan leikkaus. En voi käsittää kun jotkut valittavat kuinka kauheaa synnyttäminen oli vaikka heille on tehty sektio eli leikkaus kunnon puudutuksilla. Ei se ole synnyttämistä.
 
Vieras
- Monet naiset tekevät lapsia toisensa perään vain koska eivät halua mennä töihin
- Puolet naisista on narsisteja
- Seiskaa lukevat ja tosi-tv:tä katsovat ovat tyhmintä pohjasakkaa
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja tässä muutama:
- Alipainoiset jotka väittää etteivät vaan liho vaikka haluaisivat, valehtelevat, joko vaan muille tai sitten itselleen ja muille. Tosiasia on et jos syö enemmän kun kuluttaa, painoa kertyy. Aineenvaihdunta vaihtelee eri ihmisillä ja toiset voi syödä valtavia määriä ja liikkua minimaalisen vähän, eikä painoa silti tule. Mutta se vaan tarkoittaa sitä et on syötävä enemmän. Todellisuudessa nämä alipainoiset ei oikeesti halua lihota.

- En voi ymmärtää miksi vaikeasti ylipainoinen ei halua tehdä itselleen mitään. En vaan käsitä miksi sellainen ihminen ei halua voida paremmin. Tarkoitan tällä todella vaikeasti ylipainoisia, en niitä joilla on vaan n. 10kg ylimääräistä. Luulisi, että elämällä olisi paljon enemmän annettavaa kun liikkuminenkin olisi helpompaa.

- Uskovaiset ja kaikki muut yliluonnollisiin ilmiöihin, horoskooppeihin, ennustajiin, näkyihin uskovat on musta kaikki samaa hörhöjen joukkoa. En näe mitään eroa sanoa uskovansa Jumalaan tai uskovansa horoskooppiin. Yhtä hömppää musta kaikki ja osoitus siitä, että ihminen on heikko, pelkää ottaa vastuuta elämästään ja tavallaan lapsenomainen kun haluaa luottaa siihen et joku/jonkin suojelee häntä, varjelee kaikelta pahalta jne.

- AMK:sta valmistuneet on tyhmempiä kuin yliopistosta valmistuneet. Tämä ei tarkoita sitä ettenkö arvostaisi heitä tai pidä ammatteja joihin sieltä voi valmistua tärkeänä ja yhteiskunnallisesti merkittävinä. Mä vaan oon sitä mieltä, että ne ei ole yhtä älykkäitä kun yliopistossa opiskelevat.

- Nainen jolla on yli 3 lasta on surullinen tapaus. Yleensä hänellä ei ole ammattia, ei ole kouluja käynyt, ei työpaikkaa jossa viihtyy ja joka tarjoaisi haasteita. Hän ei mun silmissä ole keksinyt mitään muutakaan tekemistä elämänsä kanssa kun vauvojen puskeminen maailmaan. Ja mun mielestä hän jää paljosta paitsi kun ei edes halua avartaa itseään. Äitiydestä voi nauttia täysinsiemauksin ja se voi olla tärkein asia maailmassa, mutta musta on säälittävää jos lapset, mies ja koti on ne ainoat asiat maailmassa.
Sulla on nyt vähän vääriä käsityksiä alipainoisista ja uskovaisista :D:D

Uskonnolla ei ole mitään tekemistä vastuun ottamisen ja heikkouden osalta.

Ja alipainoiset, vaikka söisivät miljoona kaloria enemmän kun kuluttavat, eivät välttämättä liho.
 
tt
Alkuperäinen kirjoittaja Lukion käynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
- naiset ei saisi ajaa autoa.
- naiset eivät sovi johtavaan asemaan, tunteet ohjaa liikaa.
- naiset luulee että miehet tekee mitä ne haluaa, totuus on aivan toinen
- kesto vaipat on perseestä.
- ammatillinen-koulutus on parempi kuin lukio
- lukion sanotaan olevan yleis sivistävä koulutus, anna mun nauraa.

- KESTOVAIPAT on yhdyssana

- kirjoitetaan näin AMMATILLINEN KOULUTUS
ja se on muuten yleissivistävä. Yhdyssanat tosin pitäisi oppia jo ylä-asteella.
Mutta sulla tainnut jäädä nuo yhdyssanat oppimatta :D:D

Vai että ylä-asteella :D:D
 

Yhteistyössä