Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

Semmottii
Koliikkia ei ole olemassakaan, on vain vanhempia,jotka eivät osaa hoitaa ja kuunnella vauvojaan, jolloin epävarmuus tarttuu vauvaan ja aiheuttaa huudon..
Koko koliikkihössötys taas saa aikaan sen,että vanhemmat alkavat pelkäämään huutokohtausta tiettyyn aikaan päivästä -lapsi vaistoaa hermostuneisuuden ja alkaa huutaa ->noidankehä on valmis...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bella:
synnytyksen jälkeinen masennus on laiskojen ja uusavuttomien naisten trendisairaus, jolla kalastellaan sääliä ja sympatiaa.
Täysin samaa mieltä! Ensin ei malteta odottaa että vaavi syntyy ja sit kun se syntyy todetaan että tämä vauvanhoito onkin oikeesti rankkaa ja sitten muka masennutaan ja pötkötellään sängyssä itkemässä kun joku muu hoitaa sitä vauvaa.
 
Kaksplussasta löytyy ikäänsä nähden paljon enemmän typeriä ja ahdasmielisiä ihmisiä kuin teinityttöjen foorumeilta. Nykynuoret ovat viisaita, en kyllä ymmärrä miten se on mahdollista ottaen huomioon sen, että monet mammat ovat idiootteja..
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Ja alipainoiset, vaikka söisivät miljoona kaloria enemmän kun kuluttavat, eivät välttämättä liho.
Tokihan jokainen, joka syö miljoona kaloria enemmän kuin kuluttaa, lihoo. Mutta siitä oon eri mieltä, etteikö alipainoiset haluais lihota. Mä ainakin ottaisin mielelläni enemmän painoa, mut se ei terveellisellä ruokavaliolla tartu. En halua syödä epäterveellisesti, en vähentää liikkumistani enkä miettiä koko ajan ruokaa. Tulos: pysyn alipainoisena vaikka syön enemmän kuin muut tuntemani naiset....
 
g
läskit on läskejä, koska ne itsekurinpiuutteessa syö enemmän mitä ne kuluttaa ja on muutenkin veteliä. Ei ole olemassa mitään "mä-en-vaan-laihdu-vaikka-tekisin-mitä"-sairauksia.
 
vieras
Vanhemmat jotka valittaa joka vuotisesta koululiikunnasta niin ovat itse laiskoja ja lihavia kitisiöitä.
Lapset luistelis ja hiihtäis mielellään jos vanhemmilla olis asenne toinen.
 
Hanna
Tämä palsta on täynnä sivistymättömiä, pikkusieluisia ja suvaitsemattomia ihmisiä, joiden mielipiteistä näkee etteivät he ole kiertäneet maailmaa ja nähneet muita kulttuureja, saatikka että olisivat opiskelleet yliopistotutkinnon. Useimmat elävät oman pienen kuplansa sisällä ja katselevat maailmaa rajoittuneesta näkövinkkelistä. Ei se että osaa lisääntyä tee kenestäkään ajattelijaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Tämä palsta on täynnä sivistymättömiä, pikkusieluisia ja suvaitsemattomia ihmisiä, joiden mielipiteistä näkee etteivät he ole kiertäneet maailmaa ja nähneet muita kulttuureja, saatikka että olisivat opiskelleet yliopistotutkinnon. Useimmat elävät oman pienen kuplansa sisällä ja katselevat maailmaa rajoittuneesta näkövinkkelistä. Ei se että osaa lisääntyä tee kenestäkään ajattelijaa!
Ja sitten täällä pyörii välillä näitä avarakatseisia yleistäjiä jotka niputtavat koko palstan kirjoittajat samaan kastiin.

:LOL:

T: 21 maassa käynyt ja kahdessa elänyt maisteri.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Tämä palsta on täynnä sivistymättömiä, pikkusieluisia ja suvaitsemattomia ihmisiä, joiden mielipiteistä näkee etteivät he ole kiertäneet maailmaa ja nähneet muita kulttuureja, saatikka että olisivat opiskelleet yliopistotutkinnon. Useimmat elävät oman pienen kuplansa sisällä ja katselevat maailmaa rajoittuneesta näkövinkkelistä. Ei se että osaa lisääntyä tee kenestäkään ajattelijaa!
Samaa mieltä paitsi sillä erotuksella, että oon huomannut myös sen, ettei se yliopistotutkintokaan auta... Niitä löytyy myös pikkusieluisilta ja ennakkoluuloisilta maailmaanäkemättömiltä aivojaan käytämättömiltä tyypeiltä. Yliopisto-opiskelu ei mun mielestä vaadi omaa ajattelua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Tämä palsta on täynnä sivistymättömiä, pikkusieluisia ja suvaitsemattomia ihmisiä, joiden mielipiteistä näkee etteivät he ole kiertäneet maailmaa ja nähneet muita kulttuureja, saatikka että olisivat opiskelleet yliopistotutkinnon. Useimmat elävät oman pienen kuplansa sisällä ja katselevat maailmaa rajoittuneesta näkövinkkelistä. Ei se että osaa lisääntyä tee kenestäkään ajattelijaa!
Ja sitten täällä pyörii välillä näitä avarakatseisia yleistäjiä jotka niputtavat koko palstan kirjoittajat samaan kastiin.

:LOL:

T: 21 maassa käynyt ja kahdessa elänyt maisteri.
Ehkä tuo yleistys on tehty tämän ketjun perusteella. :D

 
iu
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Kaksplussasta löytyy ikäänsä nähden paljon enemmän typeriä ja ahdasmielisiä ihmisiä kuin teinityttöjen foorumeilta. Nykynuoret ovat viisaita, en kyllä ymmärrä miten se on mahdollista ottaen huomioon sen, että monet mammat ovat idiootteja..
:LOL:

(Peesaan, vaikka olen itsekin teinitytön mamma.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja iu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Kaksplussasta löytyy ikäänsä nähden paljon enemmän typeriä ja ahdasmielisiä ihmisiä kuin teinityttöjen foorumeilta. Nykynuoret ovat viisaita, en kyllä ymmärrä miten se on mahdollista ottaen huomioon sen, että monet mammat ovat idiootteja..
:LOL:

(Peesaan, vaikka olen itsekin teinitytön mamma.)
Peesaan minäkin. :whistle: Kurkkasin kerran Demi-palstaa eikä jutut kovin paljon eroa. :D

 
iu
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja iu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Kaksplussasta löytyy ikäänsä nähden paljon enemmän typeriä ja ahdasmielisiä ihmisiä kuin teinityttöjen foorumeilta. Nykynuoret ovat viisaita, en kyllä ymmärrä miten se on mahdollista ottaen huomioon sen, että monet mammat ovat idiootteja..
:LOL:

(Peesaan, vaikka olen itsekin teinitytön mamma.)
Peesaan minäkin. :whistle: Kurkkasin kerran Demi-palstaa eikä jutut kovin paljon eroa. :D
No korkeintaan fiksumpaan suuntaan :p (On tainneet tytöt tulla isäänsä... :eek: Eiei, minä on kirjoittanut tuota!)

 
e.r
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Masennus on suurelta osalta itseaiheutettu olotila eikä saa minulta suurtakaan sympatiaa osakseen.. masentuneesta tulee mieleen selkärangaton ihminen. Olen sitä mieltä että jokainen joka tarpeeksi haluaa, pystyy kyllä nousemaan siitä suosta.
Helppohan sun on sanoa. En voi sille mitään että mua kidutettiin vauvana ja
hyväksikäytettiin koko lapsuuden ajan, luottamusta ei ole, suru on patoutunut ja viha ja ahdistus, masennus usein päällä, välillä helpompaa
(riippuu monista asioista). En pysty masennusta kytkemään pois päältä, valitettavasti.
Sitä en tiedä mistä muilla ihmisillä tulee masennus, ainakaan eläkkeelläolo
ym. oloa tuskin parantaa!
 

Yhteistyössä