Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

051
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:
90 % ihmisistä ja tässäkin ketjussa kirjoittavat luulevat olevansa fiksumpia kuin todellisuudessa ovat. Ensimmäisenä tulee mieleen ne, joita "ärsyttää keskustella tyhmien kanssa". Mun mielestä säälittävää itsensä ylentämistä.
Okei :D
Tykkäätkö itse keskustella tyhmien kanssa?
Myönnän että joidenkin ihmisten kanssa on ikävämpää keskustella kuin toisten, mutta en kyllä ajattele et toi on varmaan kouluttautumaton ja mitään lukematon tyyppi, siis tyhmä. Fiksuus ja koulutus ei välttämättä käy aina käsikädessä. Itse arvostan enemmän tilannetajua ja käytännön järkeä kuin kirjaviisautta. Tosin en olekaan muuta kuin ylioppilas ja meijeristi.

Hassua kun tätä alaa täällä edustaa joku muukin kuin minä. (meijerin Sap tunnus 051)
 
vieras
On ihan äidin oma vika jos ei saa lastaan opetettua potalle ennen 3 vuotta...se on vain omasta viiteliäisyydestä kiinni. Tietenkin asiaan vaikuttaa myös säännöllinen elämänrytmi ( ruoka-ajat, nukkumisajat, pottailuajat )
Miksi muuten jonkin äidin lapset oppivat potalle reilusti alle 2 vuotiaina kun toisten 4 vuotiaina...
 
Uskontokuntaan tai -lahkoon kuuluminen on usein osoitus jonkinasteisesta tyhmyydestä. Jos ei ymmärrä että moraali voi olla olemassa ilman jumalolentoja, on todellakin vajaa.

Yhden ominaisuuden takia toisten vihaaminen on todella typerää, mutta omapahan on menetyksensä.

Kaikki, jotka ehdottavat jotain pakkoja (pakkoabortti, -sterilisaatio, - eutanasia, -hoito jne) ovat hieman yksinkertaisia ajattelumaailmaltaan.

Ihmiset, jotka pitävät tiukasti kiinni perinteistä, joissa ei ole järkeä ja joita he eivät osaa perustella ovat täysin epäloogisia ja pahempia kuin uskovaiset, koska he toimivat uskovaisten tavoin asioissa, joilla ei ole edes uskonnon arvoista merkitystä. (Nokun ei se niin paha asia ole ja minäkin sen aikanani kävin... esim pakkoruotsista tai -armeijasta)

Ihmiset, jotka näykkivät muita ja vittuilevat muille ihmisille täysin ilman syytä tai provosointia ovat mielenterveyongelmaisia, ja heidän tulisi oikeasti hakea apua itselleen. Ei ole tervettä kiusata toisia kun motiivina on pelkkä toisen mielen pahoittaminen.

Tyypit, jotka tosissaan uskovat että "ota itseäsi niskasta kiinni" ja "töitä tekevälle löytyy" ja "masennus on vain laiskuutta" jne. pätevät aina, eivät tiedä oikeasta elämästä mitään.

Ihmiset, jotka eivät ole valmiita jakamaan varallisuuttaan puolisonsa ja lastensa kanssa ovat itsekeskeisiä törppöjä tai narsisteja, enkä toivoisi kenenkään "normaalin" ihmisen heihin vahingossakaan retkahtavan.

Tai no, nämä oli aika huonoja, koska olen kyllä varmaan kaikki joskus ääneenkin sanonut.
 
**
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
Tästä ketjusta valittajat/tässä ajatuksiaan kertoneita haukkuvat ovat tuplasti hölmömpiä kuin esim. rasistit. Väittävät olevansa suvaitsevaisia :LOL:
minusta ei suvaitsevaisuus ei ole sitä että ollaan suvaitsevaisia KAIKKEA kohtaan. suvaitsevainen ihminen ei yleensä suvaitse suvaitsemattomia ihmisiä. siinähän se pointti on. hölö.
Ja mun mielestäni taas suvaitsevainen ihminen ei tuomitse muita yksittäisten ajatusten perusteella, ja hyväksyy myös ne, jotka ovat jyrkästikin eri mieltä. Että hölöt vaan ittelles.
 
**
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Tässäkin ketjussa esiin tulevat mielipiteet kertovat paljon ihmisistä je heidän huonosta elämästään. Toisten haukkuminen, ylimielisyys jne ihme oletukset toisten ihmisten elämästä varmasti syö ihmistä kovasti.

Suvaitsemattomat ihmiset ovat kansakunnan paskasakkaa, oli kyse sitten mamuista, tupakitsijoista jne.

Tämän palstan henkilöistä 99% omaa alhaisen äo:n ja huonon itsetunnon. Lisäksi ovat lähes kaikki järestään laiskoja ja olettavat asioita, luulevat olevansa fiksuja, toisin kuten oikeasti ovat.

Terveisin: Kotiäiti, ei tupakoiva, ei baareissa juokseva, ei yh, ahkera, älykäs ja fiksu oikeasti, ei leikisti, urheilullinen, suvaitsevainen ja kaikkea ihanaa, mitä 99% palstalaisista eivät ole.
Kirjoituksesi perusteella sussa ei ole mitään älykästä, fiksua, tai suvaitsevaista.
Tuo oli vain kommenttini niihin, jotka haukkuvat muita ja ovat suvaitsemattomia. ilmeisesti et osaa tulkita tekstiä oikein.

Ja kyllä äo:ni on korkea, joten kieltämättä olen fiksu ja älykäs :)
Miten tota sitten pitäis tulkita? Mun mielestä väität, että 99% tällä palstalla kirjoittavista on tyhmiä, laiskoja jne. Ymmärsinkö väärin? Jos en, niin et anna itestäs lainkaan fiksua kuvaa.
 
Niin
Olen sitä mieltä että kouluttamattomat äidit ovat kaikki white trashia lukuunottamatta yli viisikymppisiä joita elämä on jo koulinut viisaammiksi minkä tämä ketju täysin todistaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
En voi sietää maahanmuuttajia, jotka tulevat tänne elintason perässä.
En ikinä voisi nussia tummaihoisen miehen kanssa :x
En arvosta tippaakaan ihmisiä jotka hakevat toistuvasti rahaa sossusta ilman että edes häpeäisivät sitä.
Työtä tekevälle löytyy.
Vihaan kumppaniaan pettäviä ihmisiä.
Vihaan perheväkivaltaa.
Juominen on mukavaa silloin kun se ei haittaa normaalia arkea eikä ole joka viikkoista. Tykkään joskus ottaa kunnolla ja en häpeä sitä.
Tupakointi/ryyppääminen raskausaikana on järkyttävää välinpitämättömyyttä.
Isä on samalla viivalla äidin kanssa lapsen hoidon ja vastuun suhteen, äiti ei ole ylijumala.
Helluntalaiset pitäis karkottaa jonnekin, ovat kaikista pahinta sakkia, ja muka niin "hyvää"!
En harrasta pilvenpolttoa, vaikka sitä olenkin joskus aikoinaan muutamaan kertaan kokeillut, mutta olen sitä mieltä että se on pienempi paha kuin esim. viina. JOS se laillistettaisiin, voisin lapsivapaana viikonloppuna mieluummin polttaa sätkän kuin juoda viinapullon. (nyt siis ei kuulu millään lailla elämään kun lapsia on!)
ohhoh!

Tässä oli kaikki peesauksen arvoista. :)
 
sano ei murteille.
Alkuperäinen kirjoittaja Milkisti:
Alkuperäinen kirjoittaja hönö:
Minusta vahvalla murteella puhuva kuullostaa automaattisesti juntilta/tyhmältä.
Jep, varsinkin vahvasti honottava pääkaupunkiseudun murre herättää automaattisesti vakavia ennakkoluuloja, ainakin minussa.
Pohjalaisten murre saa minussa selkäpiin karmimaan. En ymmärrä miksi opettaa lapsensa puhumaan paksua murretta kun myöhemmin elämässä kuulostaa juntille. Säälittää kun sukulaislapset jotka asuvat savossa kuulostavat enemmän maatalon emännille kuin lapsille. Itse osaan kytkeä murteeni pois päältä.

Niin ja Lauri Tähkä on oksettavin murrettaa mussuttava limapallo enkä ymmärrä miksi kukaan jaksaa kuunnella sitä junttihumppaa mitä ne soittaa.
 
- Äidinmaidonkorvikkeita pitäisi myydä ainoastaan apteekissa, ettei itsekkäät äidit antaisi vaauvalleen viikon ikäisenä korviketta kun ei jaksa enää vauvan kanssa olla/ ei jaksa olla enää selvinpäin (onhan sitä oltu selvinpäin jo 9kk joka on IHAN LIIKAA Suomalaiselle naiselle...).. Ne joilla ei ihan oikeasti sitä maitoa tule saavat sitten sitä korviketta reseptillä apteekista...
- Jeesukseen/Jumalaan uskovat ihmiset on heikkoja tyhjäpäitä, koska mitä muuta kuin heikkoutta on se, että pitää turvata johonkin korkeampaan voimaan??
 
Manna
Mua ärsyttää ihmiset, jotka faktana kertovat tietoa eteenpäin joka on vain heidän mutu tuntumaa. Tai ovat joskus kuulleet jonkun hienon jutun vaikka kaveriltaan ja selittävät asiaa eteenpäin ilman että edes ymmärtävät mitä koko asia tarkoittaa.
 
Mä en voi sietää ihmisiä, joilta puuttuu peruslogiikka ja kyky nähdä asioiden toiset puolet. Jotka ovat itsekkäitä ja korottavat itseään toisten yläpuolelle. Ihmisiä, jotka sokeasti luottavat mediaan, ihmisiä jotka luulevat olevansa korvaamattomia, ihmisiä jotka sanovat etteivät osaa jotain siksi etteivät ole vaan opetelleet kyseistä asiaa/taitoa tms. Ihmisiä jotka omasta mielestään sanovat asiat vain "suoraan", vaikka oikeasti ovat loukkaavia.

Joitakin näistä piirteistä saattaa löytyä myös minusta, yritän kuitenkin tietoisesti taistella näitä piirteitä vastaan itsessäni.
 
tässä tulee
Tupakointi, huumeet , viinat eivät raskausajan käyttöön, täysin aivottomia ihmisiä jotka sellaista tekee ja vaarantaa oman pienen lapsensa terveyden ikiajoiksi !!!!!

Toiset ihmiset ovat sietämättömiä, jotkut käyttäytyvät kuin mitkäkin siat ja miksei kukaan ota huomioon muita ihmisiä enää!

Kodinhoidontuki on perseestä, ja sitten viljellään että naisten pitäs olla lasten kanssa kotona ainakin 3 vuotiaaksi asti. Silti heille ei makseta siitä mitäään, ja mies jaksaa aina jauhaa kuinka hän maksaa kaiken jne....
 
Kansanradioko se oli vai?
Ihanaa lukea miten erilaisia mielipiteitä ihmisillä on. Mielipiteet saattavat muuttua radikaalisti elämän aikana, sen olen itse huomannut kokemuksesta. Antaa kaikkien kukkien kukkia:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kansanradioko se oli vai?:
Ihanaa lukea miten erilaisia mielipiteitä ihmisillä on. Mielipiteet saattavat muuttua radikaalisti elämän aikana, sen olen itse huomannut kokemuksesta. Antaa kaikkien kukkien kukkia:)
Minusta on vähän eri asia sanoa vaikka, että en pidä saamattomista ihmisistä, kuin että en voi sietää saamattomia ihmisiä. Miten se ei-sietäminen ilmenee? Käyttäytyykö heitä kohtaan epäystävällisesti? Kysyn yleisesti, en sinulta erityisesti

:)
 
Kansanradioko se oli vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Kansanradioko se oli vai?:
Ihanaa lukea miten erilaisia mielipiteitä ihmisillä on. Mielipiteet saattavat muuttua radikaalisti elämän aikana, sen olen itse huomannut kokemuksesta. Antaa kaikkien kukkien kukkia:)
Minusta on vähän eri asia sanoa vaikka, että en pidä saamattomista ihmisistä, kuin että en voi sietää saamattomia ihmisiä. Miten se ei-sietäminen ilmenee? Käyttäytyykö heitä kohtaan epäystävällisesti? Kysyn yleisesti, en sinulta erityisesti

:)
Vastaan kuitenkin. Mielestäni saa sanoa ihan kummin päin vain. Jokaisella ihmisellä on oikeus mielipiteeseensä ja jokaisella mielipide onkin, oli se sallittua tai ei.
Tarkoitin, että tämä on minun mielipiteeni. Ajatuksen vapauttahan ei kukaan pysty onneksi rajoittamaan (ainakaan vielä).
Itse en yleensä omasta mielestäni käyttäydy epäystävällisesti, mutta jos joku käyttäytyy se on hänen oma asiansa.
Lisää vaan mielipiteitä kehiin.:)
 
vieras
Itsekkyys, joka esiintyy muodossa "MINÄ haluan ja ansaitsen saada lapsen vaikka väkisin hedelmöittämällä enkä MINÄ halua adoptoida koska MINÄ en tuntisi itseäni OIKEAKSI äidiksi" tai "Kyllä meidän papan pitää saada elää (=kitua) vaikka letkuissa ja vaikka kuukausia koska ME emme voi vielä antaa papan kuolla koske ME kaivataan pappaa sitten niin paljon". Ainakin tämän kaltaiset itsekkäät ja maailman tyhmimmät ajatusmaailmat pistää miettimään että mikä vittu ihmisiä riivaa. - Ehkä se on se itsekkyys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kansanradioko se oli vai?:
Vastaan kuitenkin. Mielestäni saa sanoa ihan kummin päin vain. Jokaisella ihmisellä on oikeus mielipiteeseensä ja jokaisella mielipide onkin, oli se sallittua tai ei.
Tarkoitin, että tämä on minun mielipiteeni. Ajatuksen vapauttahan ei kukaan pysty onneksi rajoittamaan (ainakaan vielä).
Itse en yleensä omasta mielestäni käyttäydy epäystävällisesti, mutta jos joku käyttäytyy se on hänen oma asiansa.
Lisää vaan mielipiteitä kehiin.:)
Joo, tietysti saa sanoa. Mutta minua kiinnosti se, että miten ihmiset toimivat sitten, jos sanovat, etteivät siedä jotain. Onko se oikeasti sama asia, kuin että ei pidä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Kansanradioko se oli vai?:
Vastaan kuitenkin. Mielestäni saa sanoa ihan kummin päin vain. Jokaisella ihmisellä on oikeus mielipiteeseensä ja jokaisella mielipide onkin, oli se sallittua tai ei.
Tarkoitin, että tämä on minun mielipiteeni. Ajatuksen vapauttahan ei kukaan pysty onneksi rajoittamaan (ainakaan vielä).
Itse en yleensä omasta mielestäni käyttäydy epäystävällisesti, mutta jos joku käyttäytyy se on hänen oma asiansa.
Lisää vaan mielipiteitä kehiin.:)
Joo, tietysti saa sanoa. Mutta minua kiinnosti se, että miten ihmiset toimivat sitten, jos sanovat, etteivät siedä jotain. Onko se oikeasti sama asia, kuin että ei pidä?
Mun mielestäni jos et pidä jostain pystyt kuitenkin jotenkin olemaan tekemisissä sen asian kanssa mutta jos et siedä niin pyrit kaikin keinoin välttelemään kyseistä asiaa ja jos joudut olemaan sen kanssa tekemissä niin suutut, ahdistut, turhaudut jne. täytyt vahvoista negatiivisista tunteista ja ajatuskin saa tuntemaan inhoa.
 

Yhteistyössä