Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Tässäkin ketjussa esiin tulevat mielipiteet kertovat paljon ihmisistä je heidän huonosta elämästään. Toisten haukkuminen, ylimielisyys jne ihme oletukset toisten ihmisten elämästä varmasti syö ihmistä kovasti.

Suvaitsemattomat ihmiset ovat kansakunnan paskasakkaa, oli kyse sitten mamuista, tupakitsijoista jne.

Tämän palstan henkilöistä 99% omaa alhaisen äo:n ja huonon itsetunnon. Lisäksi ovat lähes kaikki järestään laiskoja ja olettavat asioita, luulevat olevansa fiksuja, toisin kuten oikeasti ovat.

Terveisin: Kotiäiti, ei tupakoiva, ei baareissa juokseva, ei yh, ahkera, älykäs ja fiksu oikeasti, ei leikisti, urheilullinen, suvaitsevainen ja kaikkea ihanaa, mitä 99% palstalaisista eivät ole.
Mielipide, juuri tämänkaltaiset naisihmiset naurattaa :D
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Tässäkin ketjussa esiin tulevat mielipiteet kertovat paljon ihmisistä je heidän huonosta elämästään. Toisten haukkuminen, ylimielisyys jne ihme oletukset toisten ihmisten elämästä varmasti syö ihmistä kovasti.

Suvaitsemattomat ihmiset ovat kansakunnan paskasakkaa, oli kyse sitten mamuista, tupakitsijoista jne.

Tämän palstan henkilöistä 99% omaa alhaisen äo:n ja huonon itsetunnon. Lisäksi ovat lähes kaikki järestään laiskoja ja olettavat asioita, luulevat olevansa fiksuja, toisin kuten oikeasti ovat.

Terveisin: Kotiäiti, ei tupakoiva, ei baareissa juokseva, ei yh, ahkera, älykäs ja fiksu oikeasti, ei leikisti, urheilullinen, suvaitsevainen ja kaikkea ihanaa, mitä 99% palstalaisista eivät ole.
Mielipide, juuri tämänkaltaiset naisihmiset naurattaa :D
Mutta tuo minun luonnekuvaus ei ole mikään mielipide, vaan fakta, kuten tuo ylläoleva tekstikin.
 
juuli
Alkuperäinen kirjoittaja Laiha ja kaunis:
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Laiha ja kaunis:
Mua ällöttää lihavat ihmiset, joiden läskit pursuaa vaatteista. Säälittävintä on läski, joka ns. yrittää laittaa itseään. Läski naama on meikattu ja hiukset laitettu. YÖK!!!
Työtävieroksuvat ihmiset ja tukien väärinkäyttäjät on kuvottavia.
Mua inhottaa ihmiset, jotka ajattelee näin. Tai ennemminkin naurattaa... :LOL:
Mahdat itse kuulua tähän joukkoon,,,,,yäk!
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Tässäkin ketjussa esiin tulevat mielipiteet kertovat paljon ihmisistä je heidän huonosta elämästään. Toisten haukkuminen, ylimielisyys jne ihme oletukset toisten ihmisten elämästä varmasti syö ihmistä kovasti.

Suvaitsemattomat ihmiset ovat kansakunnan paskasakkaa, oli kyse sitten mamuista, tupakitsijoista jne.

Tämän palstan henkilöistä 99% omaa alhaisen äo:n ja huonon itsetunnon. Lisäksi ovat lähes kaikki järestään laiskoja ja olettavat asioita, luulevat olevansa fiksuja, toisin kuten oikeasti ovat.

Terveisin: Kotiäiti, ei tupakoiva, ei baareissa juokseva, ei yh, ahkera, älykäs ja fiksu oikeasti, ei leikisti, urheilullinen, suvaitsevainen ja kaikkea ihanaa, mitä 99% palstalaisista eivät ole.

Tässä nyt vain yksi näistä esimerkeistä kun aletaan arvostelemaan tämän palstan kirjoittajia, sen sijaan että sanottaisiin mielipide yleisellä tasolla. Mun mielestä tässä vähän langetaan siihen omaan ylimielisyyteen ja suvaitsemattomuuteen.

Kumpi on oikeasti suvaitsemattomampi? Se joka myöntää rehellisesti että omaa jonkun mielipiteen jota ei kehtaisi edes ääneen sanoa, eikä kohdista sitä kehenkään yksityisesti. Vai se, joka leimaa muut ihmiset heidän ärsyttävien mielipiteidensä takia itsensä alapuolelle?

Sitä voikin sitten jokainen miettiä tahollaan. Mun mielestä on luonnollista että jokaisella ihmisellä on jotain arveluttavia mielipiteitä ja asenteita, ja ne voivat muuttua ajan kanssa, tai sitten eivät. Tässä ketjussa oli tarkoitus olla rehellinen ennen kaikkea itselleen, ja myöntää että on joissakin asioissa ahdasmielinen ja subjektiivinen.
 
pipsa
Pankkien ei pitäis antaa lainaa kellekään. Kaikki lainat olis lopetettava maailmasta. Katsotaan moniko asuis sen jälkeen ok-talossa ja ihmettelis vuokra-alueella asuvia (kuten tässä ketjussa).
Ehkä kaikki eivät ole niin tyhmiä että elävät yli varojensa ja muiden rahoilla = lainalla.
Lainat pois ja nousukkaille kuula kalloon.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnanna:
Mun mielestä on luonnollista että jokaisella ihmisellä on jotain arveluttavia mielipiteitä ja asenteita
Meinasin just kirjoittaa, että suurimmalla osalla ihmisistä on jokin mielipide, jonka jättävät sanomatta, koska sen sanominen voisi loukata jotain toista.

 
tupper my ass
Tubberware on maailman suurimpia kusetuksia.
Jos haluat muovikipon, saat sen kaupasta eurolla.. tupperilla maksat vitusti enemmän, ja jos olet helvetin tyhmä, ostat sen sen vuoksi että sillä vitun kipalla on "takuu", jos se montakymmentä euroa maksava kurkkuhissi menee rikki, saat samanlaisen tilalle.. vaikka saisit kymmenen kurkkuhissiä. olet edelleen maksanut enemmän kuin kaupasta ostaessa JA eikös niitten pitäs olla rikkimenemättömiä muutenkin.

HELVETTI ETTÄ IHMISET ON TYHMIÄ.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kdkd:
en ymmärrä äitejä jotka haluavat omaa aikaa jo vauva aikana,siis sellasta että lähtevät ilman lasta jonnekin. itsellä aina lapsi/lapsia mukana paitsi gynekologilla tai hammaslääkärillä,enkä tarvitse vapaata heistä
Mä haluan myös hierojalle ja kuntoilemaan ilman lasta. Hän on silloin isänsä kanssa. Kyllä se vaikuttaa ainakin mun omaan henkiseen jaksamiseeni, että pääsen urheilemaan kunnolla, ei pelkästään vaunulenkeille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Nk totuudentorvet kutsuvat rehellisyydeksi käytöstapojensa puuttumista.
Juuri meinasin kirjoittaa samaa. :D

Todellakin ihmisillä on omia mielipiteitä, näkemyksiä ja ihan ennakkoluulojakin ja niin saa ollakin. Niistä voi myös keskustella ja tämä palsta on omalla tavallaan hyvä paikka käydä noita läpi ihan yleisellä tasolla.

Kuitenkaan kaikkia mielipiteitä ja ennakkoluuloja ei tarvitse minkään rehellisyyden nimissä paukuttaa jokaisen vastaantulijan naamalle, eikä varsinkaan tilanteissa joiss atietää sen loukkaavan toista. Voi myös hyväksyä sen että toinen ajattelee tästä asiasta erilailla ja hänellä on oikeus toteuttaa sitä omaa juttuaan omassa elämässä. Voi myös ottaa huomioon toisia ihmisiä ja heidän tunteitaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tupper my ass:
Tubberware on maailman suurimpia kusetuksia.
Jos haluat muovikipon, saat sen kaupasta eurolla.. tupperilla maksat vitusti enemmän, ja jos olet helvetin tyhmä, ostat sen sen vuoksi että sillä vitun kipalla on "takuu", jos se montakymmentä euroa maksava kurkkuhissi menee rikki, saat samanlaisen tilalle.. vaikka saisit kymmenen kurkkuhissiä. olet edelleen maksanut enemmän kuin kaupasta ostaessa JA eikös niitten pitäs olla rikkimenemättömiä muutenkin.

HELVETTI ETTÄ IHMISET ON TYHMIÄ.
Inhoan kotikutsuja ja varsinkin ylihintaisia Partylite-votiiveja/somisteita tai mitä ihmeitä ne sitten olivatkaan. Ihmiset ovat aika helposti fuulattavissa ostamaan ylihintaisia tuotteita :). Ihmettelen. Vihaan pakkomyyntiä ja myyntipuheita, jotka kuulostavat matkasaarnaajan paatokselta.
Mutten koskaan loukkaisi ystäviäni sanomalla tätä ääneen :D.
 
Laiha ja kaunis
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Laiha ja kaunis:
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Laiha ja kaunis:
Mua ällöttää lihavat ihmiset, joiden läskit pursuaa vaatteista. Säälittävintä on läski, joka ns. yrittää laittaa itseään. Läski naama on meikattu ja hiukset laitettu. YÖK!!!
Työtävieroksuvat ihmiset ja tukien väärinkäyttäjät on kuvottavia.
Mua inhottaa ihmiset, jotka ajattelee näin. Tai ennemminkin naurattaa... :LOL:
Mahdat itse kuulua tähän joukkoon,,,,,yäk!
:LOL: :LOL:
Mua ei naurattaisi, jos olisin sun näköinen. YÖÖÖÖK!
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitkätukka miehellä on rumaa!
Lyhyet hiukset tekee suurimmasta osasta naisista rekkalesbon näköisiä.
Tatskat ei sovi naiselle.
Peesi! Siis en ymmärrä miks monet naiset leikkaa hiukset ihan lyhyiksi ku ois paljo paremman näkösiä pitkis hiuksis! Vaati aika paljo meikkiä et ees näyttää naiselta...
 
  • Tykkää
Reactions: petite
jlkhj
Laihat ei ole kauniita. Nykyään laihalla tarkoitetaan ylilaihaa, aliravittua ihmistä ja normaalipainoinen on muuttunut "läskiksi". Millon muutos tapahtui, sitä en tiedä.
Minusta normaalipainoinen keho on kaunis, eli nykymittapuun mukaan se liian painava keho.
Kannattaisi käyttää omaa järkeä. Naisen ei kuulu olla luinen, pitää olla lihaa myös. Miksi lihaksien pitäisi kuivua kasaan ja sillon olisi kaunis, tätä en ymmärrä.

Koko malli- ja muotinukke-hommeli on homojen luoma kulttuuri, ja homothan luonnollisesti pitävät miesvartalosta. Ei naistenvaatteet näytä enää samalta oikean naisen päällä, kuin ne näyttävät jonkun huippumallin päällä, joka on vartaloltaan kuin ylipitkä 12-vuotias poika.
Vaatteita pitäisi esitellä ihmisten, jotka ovat ihmisten muotosia. Eihän henkarissa roikkuva vaatekaan välttämättä enää päällä ole hyvännäkönen.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja kehitysvammaisten hoitaja:
Alkuperäinen kirjoittaja iu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Todella kehitysvammaiset pitäs ottaa pois kouluista. Jos kerta vamma on niin suuri, ettei lapsi opi mitään niin on rahan haaskausta istuttaa heitä koulussa.
peesi!!!
Kaikki oppivat jotain.
Suosittelen käymään tutustumassa erityiskouluun! Jokainen oppii jotain siellä, mutta yllätyt millaisia asioita opetusohjelmaan kuuluu <3
Sori, mielipiteeni ei muutu. Olen käynyt erityiskoululla 2 kertaa koska sukulaisen lapsi käy sellaista koulua ja en näe siinä hommassa mitään järkeä. Lapsi ei ei syö, ei puhu, ei likku. Ei mitään. Ei istu, ei seiso. Ei hymyile, ei MITÄÄN! Aivoissa ainoastaan kuuloradat toimii, kaikki muu toiminta on täys nolla. Ei vauvana osannut edes imeä ja se jos joku kertoo jotain. Edellytyksiä oppimiselle siis ei ole joten tämmöset POIS KOULUSTA.

 
QWB
- Uskovaiset ovat säälittäviä, koska eivät kanna asioistaan vastuuta ja tekevät kaikki "päätökset" niin kuin jumala tahtoo.

- En pidä sosiaalipummeista.

- Halveksun tupakoitsijoita ja etenkin ylipainoisia.

- En voi ymmärtää ihmisiä, jotka antavat lapselleen sukupuolettoman kasvatuksen.

 

Yhteistyössä