Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

vieras
en ymmärrä ns vanhoja vanhempia. minusta on jotenkin väärin tehdä lapsia yli nelikymppisenä, sanotaan vaikka 45vuotiaana. ja hyvin usein nämä vanhat vanhemmat teilaa nuoret vanhemmat vaikka nuorena lasten teko on luonnollisempaa, niin luontokin on sen tarkoittanut.

ja sitten korkeesti koulutetut. siinä ei minusta ole mitään vikaa, mutta omassa lähipiirissäni nämä korkeakoulutetut lyttää vähemmän koulutetut aika raskaasti. kiva istua vieressä kun naureskelevat ivallisesti työssään tapaamia "duunareita". itse kuulun tuohon duunarityhmään, ja he siis ihan avoimesti haukkuvat. eivät jotenkin tajua että minä kuulun tuohon ryhmään jota kuulleni ruotivat. samoin haukkuvat tatuoinnit ym jos joku käyttää muitakin vaatteita kuin jakkupukuja.... no, itse olen tatuoitu ja pukeudun aika räväkästi.
 
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Nk totuudentorvet kutsuvat rehellisyydeksi käytöstapojensa puuttumista.
Peesi! Joku kutsuu esim. rehellisyydeksi ja suoruudeksi sitä, että sanoo toiselle "kylläpä olet lihonut hirveästi" (raskauden jälkeen) tai "Sori vaan, mutta sinuna en pitäis tuollaisia housuja." tms. mitä olen kuullut jonkun totuudentorven sanovan tuttaville. Samat ihmiset paasaavat, että eivät siedä p:npuhumista selän takana, mutta jos erehdyt arvostelemaan heidän mustavalkoista ajatteluaan ja töksäyttelyään, saat ikuisen vihamiehen... Ovat nimittäin erittäin herkkiä itse arvostelulle, vaikka katsovat oikeudekseen mollata toisia.
Samoilla ihmisillä on usein erittäin mustavalkoinen maailmankuva ja äärimmäisiä mielipiteitä, eivät ymmärrä että joku voi ajatella toisin tai vähemmän ehdottomasti.
 
kiinnostais todella
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en ymmärrä ns vanhoja vanhempia. minusta on jotenkin väärin tehdä lapsia yli nelikymppisenä, sanotaan vaikka 45vuotiaana. ja hyvin usein nämä vanhat vanhemmat teilaa nuoret vanhemmat vaikka nuorena lasten teko on luonnollisempaa, niin luontokin on sen tarkoittanut.
Miksi on väärin, esim. jos on nelikymppinen mies ja reilu kolmekymppinen vaimo? Jos on turvattu toimeentulo ja asiat kaikin puolin hyvin, eikä vaikka sitä oikeaa kumppania ole löytynyt aiemmin tai jos kyseessä on vaikka perheen kolmas tms. lapsi... Kiinnostaisi kuulla. En teilaa nuoria vanhempia enkä vanhojakaan, olen saanut lapsia niin 20 kuin 30 + - vuotiaanakin.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en ymmärrä ns vanhoja vanhempia. minusta on jotenkin väärin tehdä lapsia yli nelikymppisenä, sanotaan vaikka 45vuotiaana. ja hyvin usein nämä vanhat vanhemmat teilaa nuoret vanhemmat vaikka nuorena lasten teko on luonnollisempaa, niin luontokin on sen tarkoittanut.

ja sitten korkeesti koulutetut. siinä ei minusta ole mitään vikaa, mutta omassa lähipiirissäni nämä korkeakoulutetut lyttää vähemmän koulutetut aika raskaasti. kiva istua vieressä kun naureskelevat ivallisesti työssään tapaamia "duunareita". itse kuulun tuohon duunarityhmään, ja he siis ihan avoimesti haukkuvat. eivät jotenkin tajua että minä kuulun tuohon ryhmään jota kuulleni ruotivat. samoin haukkuvat tatuoinnit ym jos joku käyttää muitakin vaatteita kuin jakkupukuja.... no, itse olen tatuoitu ja pukeudun aika räväkästi.
lisään: en voi sietää itselleen sokeita ihmisiä. he saavat kyllä tehdä mitä vaan, mutta muilta eivät samaista asiaa sulata.

eräs kaverini on tälläinen. hän haukkuu mm. yhdenillan juttuja harrastavat ihmiset. itsellään on ollut n. 20 yhdenillan panoa viimeisen vuoden aikana.... samoin haukkuu menoja peruvat ihmiset, hän itse tekee tätä jatkuvasti, peruu jonkun sovitun menon jos häntä ei vaan huvita. muille suuttuu verisesti jos näin tekevät.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais todella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en ymmärrä ns vanhoja vanhempia. minusta on jotenkin väärin tehdä lapsia yli nelikymppisenä, sanotaan vaikka 45vuotiaana. ja hyvin usein nämä vanhat vanhemmat teilaa nuoret vanhemmat vaikka nuorena lasten teko on luonnollisempaa, niin luontokin on sen tarkoittanut.
Miksi on väärin, esim. jos on nelikymppinen mies ja reilu kolmekymppinen vaimo? Jos on turvattu toimeentulo ja asiat kaikin puolin hyvin, eikä vaikka sitä oikeaa kumppania ole löytynyt aiemmin tai jos kyseessä on vaikka perheen kolmas tms. lapsi... Kiinnostaisi kuulla. En teilaa nuoria vanhempia enkä vanhojakaan, olen saanut lapsia niin 20 kuin 30 + - vuotiaanakin.
no ei siinä ole pahaa. puhuinkin siis noista päälle nelikymppisistä, jo viittäkymppiä lähentelevistä vanhemmista. kolmekymppinen tuore äiti ei ole minusta vanha. jos miettii että molemmat lähentelee viittäkymppiä niin lapsen ollessa 10v, on vanhemmat jo lähes kuusikymppisiä! sitä en ymmärrä. toki ymmärrän sen että jotkut ovat valmiita lapsiin vasta vanhemmalla iällä, mutta jotenkin tuntuu että se on väärin lastakin kohtaan, hän tulee menettämään vanhempansa vanhuuteen melko nuorena. ok, voihan nuori vanhempi kuolla vaikka sairauteen taikka onnettomuudessa, mutta se on asia erikseen. ei mulla ole mitään totaalista ymmärtämättömyyttä vanhempia vanhempia kohtaan, mutta hurjalle se tuntuu että "pappa" ikäisenä on vielä pieniä lapsia.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja siu:
äidit jotka ovat alatiesynnyttäneitä ovat kateellisia sektio äideille. PISTE!
Kuka on kateellinen siitä että kohtu revitään auki ja mahaankin jää pysyvä arpi?
niinpä... Jos jompilumpi kateellinen on, niin kyllä se usein on niinpäin, että sektioäiti on kateellinen alateitsesynnyttäneelle. Näin ainaskii omalla kohdalla...
 
dsa
- anoreksia on keksitty sairaus; kun kerran sairaalloisesti ylipainoisten kohdalla kyse on vain itsekurin puutteesta, sama homma on päinvastaisena kyseessä anorektikkojen kohdalla

- kertoo jotain (negatiivista) naisesta, jos hän on tehnyt lapsia useamman eri miehen kanssa pienen ajanjakson sisällä (eri asia, jos mies kuollut)

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja siu:
äidit jotka ovat alatiesynnyttäneitä ovat kateellisia sektio äideille. PISTE!
Kuka on kateellinen siitä että kohtu revitään auki ja mahaankin jää pysyvä arpi?
niinpä... Jos jompilumpi kateellinen on, niin kyllä se usein on niinpäin, että sektioäiti on kateellinen alateitsesynnyttäneelle. Näin ainaskii omalla kohdalla...
Mä olen sitten kateudenaiheiden huipentuma, kun takana on 1 sektio josta toivuin superhelposti ja 1 alatiesynnytys josta selvisin 2 tikillä eikä "värkkikään" ole väljistynyt yhtään. Heti salissa istuskelin sängyllä synnytyksen jälkeen, sektiosta seuraavana päivänä jalkeilla hyvin. Hitto. :D

 
eheh
Alkuperäinen kirjoittaja QWB:
- Uskovaiset ovat säälittäviä, koska eivät kanna asioistaan vastuuta ja tekevät kaikki "päätökset" niin kuin jumala tahtoo.

- En pidä sosiaalipummeista.

- Halveksun tupakoitsijoita ja etenkin ylipainoisia.

- En voi ymmärtää ihmisiä, jotka antavat lapselleen sukupuolettoman kasvatuksen.
Uskovaiset nimenomaan kantaa asioistaan vastuun, vastuunkantamisella ei ole mitään tekemistä uskonnon ja jumalan kanssa. Ehkäpä tämä harhainen käsitys on vain kaltaisillasi kapeakatseisilla ja itseriittoisilla ihmisillä ;)

Eikö tuollainen halveksunta syö ihmistä kovasti, jos pitää aina kun näkee ylipainoisen, oksentaa?

Vituttaako sinua sellaiset henkilöt, jotka elävät elämänsä niin kuin itse tahtovat, eikä niin kuin sinä tahdot? Vituttaako, kun olet valinnut työn, etkä suinkaan elämistä perheesi kanssa 24/7?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja siu:
äidit jotka ovat alatiesynnyttäneitä ovat kateellisia sektio äideille. PISTE!
Kuka on kateellinen siitä että kohtu revitään auki ja mahaankin jää pysyvä arpi?
niinpä... Jos jompilumpi kateellinen on, niin kyllä se usein on niinpäin, että sektioäiti on kateellinen alateitsesynnyttäneelle. Näin ainaskii omalla kohdalla...
hmph, ketäs mä sitten kadehtisin kun yksi lapsista on syntynyt alateitse ja kaksi sektiolla :xmas:
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja dsa:
- anoreksia on keksitty sairaus; kun kerran sairaalloisesti ylipainoisten kohdalla kyse on vain itsekurin puutteesta, sama homma on päinvastaisena kyseessä anorektikkojen kohdalla

- kertoo jotain (negatiivista) naisesta, jos hän on tehnyt lapsia useamman eri miehen kanssa pienen ajanjakson sisällä (eri asia, jos mies kuollut)
Itse asiassa yhdyn näihin mielipiteisiin. Ja ei, en ole yli- enkä alipainoinen.
 
Arew
Minua ärsyttävät suuresti ihmiset, jotka eivät vain VIITSI opetella kunnolla kirjoittamaan (esim. yhdyssanoja yms ) , silloin kun kyseessä ei tosiaankaan ole mistään luki-häiriöstä johtuva vaikeus oppia.
 
fdjdjyt
-Äidit jotka haukkuvat muita äitejä ovat huonompia äitejä kuin ne jotka puolutvat muita äitejä.
-Koulukiusaaminen johtuu kiusaavista vanhemmista.
-Itsetehdyt vaatteet ovat kamalia.
-Naisen paikka on hellan ääressä.
 
vieras
Ihminen (varsinkin nainen) joka ei osaa laittaa hyvää ruokaa ja leipoa, on vähän yksinkertainen. Vaikkei mikään talousihme muuten olisi niin kyllä TARVITTAESSA pitää osata muutakin kuin keittää teevettä.
 
  • Tykkää
Reactions: petite
melli
mielestäni uskonto on mieleltään heikkojen ihmisten keksimä verkostoitumiskeino. useimmiten uskoon tullaan tragedian, riippuvuuksien tai vankeuden jälkeen tai sitten jo lapsuudesta aivoipestynä.
 
vieras568
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihminen (varsinkin nainen) joka ei osaa laittaa hyvää ruokaa ja leipoa, on vähän yksinkertainen. Vaikkei mikään talousihme muuten olisi niin kyllä TARVITTAESSA pitää osata muutakin kuin keittää teevettä.
Keittiössä puuhastelu on idioottimaista puuhaa, kun siihen kuluvan ajan voi käyttää johonkin mukavampaan ja mielekkäämpään tekemiseen.
 
vierailija
- Kotiäidit on laiskoja, elävät muiden rahoilla ja kitisevät kun kotona oleminen on niiiiiin raskasta :D
- Lapsettomat ovat herkkänahkaisia
- Vuokralla asuvat ihmiset on taloudellisesti heikompia
- yksinhuoltajissa on jotain vikaa, ei he muuten olisi yh:ta
- viherpiipertäjät voisi lähettää kuuhun näpräämään kestovaippojaan
 

Yhteistyössä