Oisko Oulu?Alkuperäinen kirjoittaja Sama:Ja jääkiekkoilija Janne Niinimaa on täältä kotoisin.Alkuperäinen kirjoittaja Mammamansikka:Maissinaksut tehdään täällä
Oisko Oulu?Alkuperäinen kirjoittaja Sama:Ja jääkiekkoilija Janne Niinimaa on täältä kotoisin.Alkuperäinen kirjoittaja Mammamansikka:Maissinaksut tehdään täällä
Jääli :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Sama:Ei oo, vaikka ei sekään kaukana ole.
No just seAlkuperäinen kirjoittaja Ronja Ryövärintytär:Jääli :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Sama:Ei oo, vaikka ei sekään kaukana ole.
Vaasa, Raippaluoto =)Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Tässä kunnassa on Suomen pisin riippusilta...
nopeAlkuperäinen kirjoittaja Ronja Ryövärintytär:Vaasa, Raippaluoto =)Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Tässä kunnassa on Suomen pisin riippusilta...
Äetsän kunnassa on kyl riippusilta. Mut pisimmästä en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Tässä kunnassa on Suomen pisin riippusilta...
Juu tämä, mut siis Suomen pisin PUINEN riippusilta =)Alkuperäinen kirjoittaja me6:Äetsän kunnassa on kyl riippusilta. Mut pisimmästä en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Tässä kunnassa on Suomen pisin riippusilta...
Entäs Parainen?Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Juu tämä, mut siis Suomen pisin PUINEN riippusilta =)Alkuperäinen kirjoittaja me6:Äetsän kunnassa on kyl riippusilta. Mut pisimmästä en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Tässä kunnassa on Suomen pisin riippusilta...
ei. täältä on Pietariin melkein yhtä pitkä matka kuin hesaan.Alkuperäinen kirjoittaja Guest:Valkeakoski?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oulu...?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vallit ja hiekkalinna. täälläkin muuten raha haisee...
siis mä tarkoitin tätä PISINTÄ PUISTA , anteeksi :ashamed: , epätarkka kysymykseni.Alkuperäinen kirjoittaja Ronja Ryövärintytär:Entäs Parainen?Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Juu tämä, mut siis Suomen pisin PUINEN riippusilta =)Alkuperäinen kirjoittaja me6:Äetsän kunnassa on kyl riippusilta. Mut pisimmästä en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Tässä kunnassa on Suomen pisin riippusilta...
LappeenrantaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ei. täältä on Pietariin melkein yhtä pitkä matka kuin hesaan.Alkuperäinen kirjoittaja Guest:Valkeakoski?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oulu...?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vallit ja hiekkalinna. täälläkin muuten raha haisee...
Kalajoki?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vallit ja hiekkalinna. täälläkin muuten raha haisee...
oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Ronja Ryövärintytär:LappeenrantaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ei. täältä on Pietariin melkein yhtä pitkä matka kuin hesaan.Alkuperäinen kirjoittaja Guest:Valkeakoski?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oulu...?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vallit ja hiekkalinna. täälläkin muuten raha haisee...
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:siis mä tarkoitin tätä PISINTÄ PUISTA , anteeksi :ashamed: , epätarkka kysymykseni.Alkuperäinen kirjoittaja Ronja Ryövärintytär:Entäs Parainen?Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Juu tämä, mut siis Suomen pisin PUINEN riippusilta =)Alkuperäinen kirjoittaja me6:Äetsän kunnassa on kyl riippusilta. Mut pisimmästä en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Tässä kunnassa on Suomen pisin riippusilta...
Mitä sä siel teet työkses?Alkuperäinen kirjoittaja Naapurista:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Siis sä oot ahlstromilla vai?Alkuperäinen kirjoittaja Naapurista:Juu, ollaan saman "puljun" palveluksessa, tavallaan.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eli sä oot siis karhulasta,mä oon siellä töissä.Alkuperäinen kirjoittaja Naapurista:Terv. Kanjoni ja KolmikulmaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Bastioni ja Ruk
HeinolaAlkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:siis mä tarkoitin tätä PISINTÄ PUISTA , anteeksi :ashamed: , epätarkka kysymykseni.Alkuperäinen kirjoittaja Ronja Ryövärintytär:Entäs Parainen?Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Juu tämä, mut siis Suomen pisin PUINEN riippusilta =)Alkuperäinen kirjoittaja me6:Äetsän kunnassa on kyl riippusilta. Mut pisimmästä en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Tässä kunnassa on Suomen pisin riippusilta...
Taisi olla helppo...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:PaimioAlkuperäinen kirjoittaja arvaa:Hiihtoputki ja Sähkömuseo löytyy täältä!
Alkuperäinen kirjoittaja arvaa:Taisi olla helppo...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:PaimioAlkuperäinen kirjoittaja arvaa:Hiihtoputki ja Sähkömuseo löytyy täältä!
No, sanotaan vaikka että paperihommia.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mitä sä siel teet työkses?Alkuperäinen kirjoittaja Naapurista:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Siis sä oot ahlstromilla vai?Alkuperäinen kirjoittaja Naapurista:Juu, ollaan saman "puljun" palveluksessa, tavallaan.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eli sä oot siis karhulasta,mä oon siellä töissä.Alkuperäinen kirjoittaja Naapurista:Terv. Kanjoni ja KolmikulmaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Bastioni ja Ruk