Heinola..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lintutarha
Tähtisilta
Apulanta
Irina
Tyttö löysi loukkaantuneen joutsenen poikasen joka meni asustelemaan hetkeksi lintutarhalle
Jossa asustelee muutes hassun hauska papukaijakin
Heinola..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lintutarha
Tähtisilta
Apulanta
Irina
HEINOLAAAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Lintutarha
Tähtisilta
Apulanta
Irina
No mä sit vissiin ne,kiitos kiitos...täähän on JUVA!Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
No niin saatki, se on Juva :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa TuiKKu:No mä sit vissiin ne,kiitos kiitos...täähän on JUVA!Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
HämeenlinnaAlkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:Linna, jäähalli, ammattikorkeakoulu ja paljon vanhuksia?
no järvenpää....ja kävelykatu janne ??!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:noup..avitetaan "soiva kävelykatu"..
Oisko Jalasjärvi? Juustoportti ja Jokipiin Pellavat.Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Tätä ette ikinä arvaa!
Peltoo, peltoo, peltoo.. juustoa ja pellavaa
Alajärvi?Alkuperäinen kirjoittaja poikkeaja:Black Dahlialle varmaan helppo, mutta laitan nyt kuitenkin:
- Kuntaliitos naapurikunnan kanssa v. 2009. Kyseessä olevan kunnan nimi säilyi samana, mutta vaakuna uusittiin.
- Keskusta sijaitsee laaksossa ja sen läpi kulkee joki.
- Oli ainakin joskus Suomen kuntien ykkönen kahdessa asiassa: Suomen rikkain kunta ja väkilukuun suhteutettuna kaikista Suomen kunnista eniten romaneja. Nyttemmin taantuman myötä tapahtuneet Ruukin lomautukset ja irtisanomiset ovat nostaneet kunnan työttömyysprosenttia ja romanien määrässäkin Helsinki taisi kiriä ohi.
- BONUSVIHJE: "Punaaset oli resorit ja hopiasta pislai-piippu"
Luulen tietäväni jonkinlaista suuntaa mutten varmaksi. Ämyri ei sano mitään mutta tuo esakallio kuulostaa tutulta. Veikkaan Someroa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö kukaan tiedä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ämyri ja esakallio..