tunnistatko paikkakunnan

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
kaikista puhutaan paskaa
mitä vanhempi sen etuoikeutetumpi on pysähtymään rollaattorilla keskelle ajokaistaa tai risteystä koska " kun minä olin nuori tässä meni suojatie ja autoilijoiden piti väistää"
lähiön, jossa lapset pukeutuu jo kärryiässä mustaan. ainoa väripilkku on punainen läntti pipossa jossa lukee lordi, tosin kovimmat laittaa sinisellä tekstillä varustetun nightwish pipon.

ainoo mikä on siistiä on isot usko toivo ja rakkaus valot kävelykadulla jotka otetaan pois juhannukseks jos tarve vaatii.

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 02-alue:
tätä ei muuten kukaan arvaa ;):
alle 2000 asukkaan kunta, kirkko löytyy, pari kauppaa yms..
No mut mikä tää nyt oli?
halikko?
Tätä on arvailtu jo muutamaan otteeseen ;). Alueella kun on varmasti muutamakin kuvailun kaltainen kylä, niin mua jäi kaivelemaan tämä :D!
särkisalo
korppoo, Teijo,mynämäki, Kyrö, Marttila

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
kaikista puhutaan paskaa
mitä vanhempi sen etuoikeutetumpi on pysähtymään rollaattorilla keskelle ajokaistaa tai risteystä koska " kun minä olin nuori tässä meni suojatie ja autoilijoiden piti väistää"
lähiön, jossa lapset pukeutuu jo kärryiässä mustaan. ainoa väripilkku on punainen läntti pipossa jossa lukee lordi, tosin kovimmat laittaa sinisellä tekstillä varustetun nightwish pipon.

ainoo mikä on siistiä on isot usko toivo ja rakkaus valot kävelykadulla jotka otetaan pois juhannukseks jos tarve vaatii.
Mahtaisko olla Pietarsaari ?

Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
kaikista puhutaan paskaa

Mahtaisko olla Pietarsaari ?

aivan oikein! :)
lähetän postissa pietarsaaren sanomat :)

Alkuperäinen kirjoittaja Terhim:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Nyt mä laitankin niin pahan, ettei tiiä kuin paikalliset...ja niitä ei ole paljon. katotaas onko täällä ketään... :whistle:

Pottutehdas, Ukonkantti ja hyvä pohjavesi...Kirkkojärvi keskustassa, ja se kuuluisa Mäntylampi ;)

VIHANTI!! :kieh:
No oottepas eteviä kun tuli kaksi oikeaa vastausta peräjälkeen

:D Mutta tuo Mänskä on niin kuuluisa, että se tais ratkaista asian... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Terhim:
Nyt mä laitankin niin pahan, ettei tiiä kuin paikalliset...ja niitä ei ole paljon. katotaas onko täällä ketään... :whistle:

Pottutehdas, Ukonkantti ja hyvä pohjavesi...Kirkkojärvi keskustassa, ja se kuuluisa Mäntylampi ;)

VIHANTI!! :kieh:
No oottepas eteviä kun tuli kaksi oikeaa vastausta peräjälkeen

:D Mutta tuo Mänskä on niin kuuluisa, että se tais ratkaista asian... :whistle:
Mänskäpä mänskä. :D

Yhteistyössä