Alkuperäinen kirjoittaja Hippopotaamus:Täällä on vanhan kirjallisuuden päivät ja Herra hakkaraisen talo.Ken arvaa?
Vammala
Alkuperäinen kirjoittaja Hippopotaamus:Täällä on vanhan kirjallisuuden päivät ja Herra hakkaraisen talo.Ken arvaa?
korppoo, Teijo,mynämäki, Kyrö, MarttilaAlkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:särkisaloAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tätä on arvailtu jo muutamaan otteeseen . Alueella kun on varmasti muutamakin kuvailun kaltainen kylä, niin mua jäi kaivelemaan tämä !Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:halikko?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mut mikä tää nyt oli?Alkuperäinen kirjoittaja 02-alue:tätä ei muuten kukaan arvaa :
alle 2000 asukkaan kunta, kirkko löytyy, pari kauppaa yms..
Mahtaisko olla Pietarsaari ?Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:kaikista puhutaan paskaa
mitä vanhempi sen etuoikeutetumpi on pysähtymään rollaattorilla keskelle ajokaistaa tai risteystä koska " kun minä olin nuori tässä meni suojatie ja autoilijoiden piti väistää"
lähiön, jossa lapset pukeutuu jo kärryiässä mustaan. ainoa väripilkku on punainen läntti pipossa jossa lukee lordi, tosin kovimmat laittaa sinisellä tekstillä varustetun nightwish pipon.
ainoo mikä on siistiä on isot usko toivo ja rakkaus valot kävelykadulla jotka otetaan pois juhannukseks jos tarve vaatii.
Onko tää silta sieltä läheltä joutsaa?Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Kukaan ei tätä paikkaa tietäis vaikka kuvailisin kuinka että otan kuvan avuks niin joku voi tietääkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:raahe?Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Mä pistän vihjeet: Tornitalo, kävelykatu ja Pekka-patsas
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Mahtaisko olla Pietarsaari ?Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:kaikista puhutaan paskaa
mitä vanhempi sen etuoikeutetumpi on pysähtymään rollaattorilla keskelle ajokaistaa tai risteystä koska " kun minä olin nuori tässä meni suojatie ja autoilijoiden piti väistää"
lähiön, jossa lapset pukeutuu jo kärryiässä mustaan. ainoa väripilkku on punainen läntti pipossa jossa lukee lordi, tosin kovimmat laittaa sinisellä tekstillä varustetun nightwish pipon.
ainoo mikä on siistiä on isot usko toivo ja rakkaus valot kävelykadulla jotka otetaan pois juhannukseks jos tarve vaatii.
Vihanti. B)Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Nyt mä laitankin niin pahan, ettei tiiä kuin paikalliset...ja niitä ei ole paljon. katotaas onko täällä ketään...
Pottutehdas, Ukonkantti ja hyvä pohjavesi...Kirkkojärvi keskustassa, ja se kuuluisa Mäntylampi
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:tytyrin kalkkikaivos,vastarakennettu prisma.ei juna asemaa,ei metroo ei raitsikkaa ja bussillakin vain kaukoliikenne.60km helsinkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:päivän helpoin: kaupunki tarjoaa ilmaiset tiputukset kaikille vesijohtovettä vahingossa juoneille...
Juu on Laitilassa liikennevalot, 8-tiellä.Alkuperäinen kirjoittaja milli menninkäinen:laitilaAlkuperäinen kirjoittaja Crazy Juliet:kaupunki jossa ei ole yhtään liikenevaloja..
jaanii mut taitaa siel tänä päivän jo ollakin, vaan ei kuiteskaa keskustas
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Nyt mä laitankin niin pahan, ettei tiiä kuin paikalliset...ja niitä ei ole paljon. katotaas onko täällä ketään...
Pottutehdas, Ukonkantti ja hyvä pohjavesi...Kirkkojärvi keskustassa, ja se kuuluisa Mäntylampi
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Pieni kunta etelä-savossa, itsenäinen. Siellä on mm. Satulinna ja Kissakoski.
oripää?Alkuperäinen kirjoittaja Noita:alle 1500 asukasta. hyvää pohjavettä! missä asun?
No oottepas eteviä kun tuli kaksi oikeaa vastausta peräjälkeenAlkuperäinen kirjoittaja Terhim:Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Nyt mä laitankin niin pahan, ettei tiiä kuin paikalliset...ja niitä ei ole paljon. katotaas onko täällä ketään...
VIHANTI!! :kieh:
jee :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko tornio?Alkuperäinen kirjoittaja Maura:kävis sekiAlkuperäinen kirjoittaja maantiedossa nolla:Savonlinna?Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:En jaksanu lukea koko ketjua, mut mun kotikaupunki:
keskusta sijaitsee saaressa
Mänskäpä mänskä.Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:No oottepas eteviä kun tuli kaksi oikeaa vastausta peräjälkeenAlkuperäinen kirjoittaja Terhim:Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Nyt mä laitankin niin pahan, ettei tiiä kuin paikalliset...ja niitä ei ole paljon. katotaas onko täällä ketään...
VIHANTI!! :kieh:
Mutta tuo Mänskä on niin kuuluisa, että se tais ratkaista asian...
on se sampokeskus, mut sampoaukiosta tuli LordiaukioAlkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Rovaniemi, ja seei oo enää sampokeskus vaan LordinaukioAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kemiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:jätkänkynttilä, sampokeskus...
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ne jotka tietää ei saa arvata
EU:n pohjoisinpiste, Tenojoki
Oikein!Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Nakukymppi juostaan Padasjoella?
(mäkin olen luvannut juosta sen kun olen niin vikkelä, että pääsen ehdin sen puolessa tunnissa )