Liz
Alkuperäinen kirjoittaja Liz:Lisään vielä vihjeeksi että sahtimarkkinat pidetään lähettyvillä.Alkuperäinen kirjoittaja Liz:Siellä pidetään "nakukymppi"
Alkuperäinen kirjoittaja Liz:Lisään vielä vihjeeksi että sahtimarkkinat pidetään lähettyvillä.Alkuperäinen kirjoittaja Liz:Siellä pidetään "nakukymppi"
Nummelanharjulle on tullut muutaman kerran kiivettyäAlkuperäinen kirjoittaja Mankell:Annan vinkin edellisestä asuinpaikkakunnastamme
"Siellä koiran kanssa öisin, harjulle me käveltiin,
ja sieltä käsin katsottiin
nukkuvaa ______?"
Jotenkin noin menee se laulu.
jees :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nummelaAlkuperäinen kirjoittaja Mankell:Annan vinkin edellisestä asuinpaikkakunnastamme
"Siellä koiran kanssa öisin, harjulle me käveltiin,
ja sieltä käsin katsottiin
nukkuvaa ______?"
Jotenkin noin menee se laulu.
helpotampa, täällä puhutaan meän kieltäAlkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:Alkuperäinen kirjoittaja maantiedossa nolla:Savonlinna?Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:En jaksanu lukea koko ketjua, mut mun kotikaupunki:
keskusta sijaitsee saaressa
ei pohjoisempana on
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Tää on helppo: hiekkaranta (meren ranta), juhannuksen viettopaikka (ryyppypaikka, nuoret), matkailukaupunki, nuori kaupunkina, Kultakala
No hyvin tiiettyAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Taivalkoski =)Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:Kalle Päätalon lapsuuden kunta
Jyväskylä tää onAlkuperäinen kirjoittaja plääh:lahtiAlkuperäinen kirjoittaja mun vuki:Hyppyrimäet. Ennen väkivaltasen paikan maineessa.
Imatra jälleen!Alkuperäinen kirjoittaja hepsutin:Tääl on koski ja kolme salamaa, karjalaisuus ja muuta mukavaa
kävis sekiAlkuperäinen kirjoittaja maantiedossa nolla:Savonlinna?Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:En jaksanu lukea koko ketjua, mut mun kotikaupunki:
onko tornio?Alkuperäinen kirjoittaja Maura:kävis sekiAlkuperäinen kirjoittaja maantiedossa nolla:Savonlinna?Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:En jaksanu lukea koko ketjua, mut mun kotikaupunki:
TuuriAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs tää?
Vain kaksi vihjettä: kyläkauppa ja onnenkenkä!
Rovaniemi, ja seei oo enää sampokeskus vaan LordinaukioAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kemiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:jätkänkynttilä, sampokeskus...
Somero ( googletin, en ois muuten tiennyt )Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mä en kuvaile, mutta kerron tälläsien asian, että Karita mattila on kotoisin sieltä. siiis syntyjään.
olkoon sitten, vaikka hän itse onkyllä sanonut että on kotoisin perniöstä,hännen vanhempanskin asuvat siellä vielä.Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Somero ( googletin, en ois muuten tiennyt )Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mä en kuvaile, mutta kerron tälläsien asian, että Karita mattila on kotoisin sieltä. siiis syntyjään.
Eipä se wikipediakaan näköjään kaikkea tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:ei pidä paikkaansa. Se on sntyjään Perniöstä. Meidän pikukylältä josta minäkin oon kotoisinAlkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Somero ( googletin, en ois muuten tiennyt )Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mä en kuvaile, mutta kerron tälläsien asian, että Karita mattila on kotoisin sieltä. siiis syntyjään.