Tunnetko ketään Helvetin enkeliä?

:)
joo tunnen pari, jotka on mun sukulaisia. Ja täytyy sanoa että kummallakaan ei oo rikosrekisteriä. Ja tosi mukavia perheellisiä ja töissä käyviä. Mua alkaa tympii ku jotku alkaa arvostelee ihmisiä joita ei tunne! tutustukaa enne ku arvostelette ja jos ette uskalla mennä puhumaa niille nii lukekaa vaikka netistä...No ehkä joillain saattaa olla rikosrekisteri mutta enpä usko että ne mistää murhista on...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :):
joo tunnen pari, jotka on mun sukulaisia. Ja täytyy sanoa että kummallakaan ei oo rikosrekisteriä. Ja tosi mukavia perheellisiä ja töissä käyviä. Mua alkaa tympii ku jotku alkaa arvostelee ihmisiä joita ei tunne! tutustukaa enne ku arvostelette ja jos ette uskalla mennä puhumaa niille nii lukekaa vaikka netistä...No ehkä joillain saattaa olla rikosrekisteri mutta enpä usko että ne mistää murhista on...
Menes takasin sinne tallille täältä rölläilemästä.
 
Julius
Alkuperäinen kirjoittaja kanttori81:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
niin no... ihmisiä nekin on, hajurakoa toki pidän mut ei sitä koskaan tiedä koska tarttee joltain katkoo koivet joten tarpeeksi läheisissä väleissä kuitenkin =)
sulla varmaan on sitten asiat ihan vitun hyvin... sulla on ihmisiä joiden puoleen kääntyä oli asia mikä tahansa... muista et meillä ei ole kuin tämä yksi elämä... haluatko elää sen vai haluatko ELÄÄ sen... sen voin omalta kohdaltani sanoa että inhimillisempiä ihmisiä saa hakea jos kyse on "enkeleistä"... jos sulla on paha olla "me" pidämme huolta... jos on hyvä olla olemme sinun rinnallasi...
Niinpä, haluatko elää elämäsi kunnolla. Se ei onnistu enkuleiden hierarkisessa kerhossa. Julkisuuskuvansa yrittävät hoitaa. Mutta eivät pääsee maineestaan, joka on ansaittu. Rikollisjärjestö ja piste. Puhutaan veljeydestä ja toistensa auttamisesta, mut ku se heillä on melkein aina sitä, että turpiin jossakin talon nurkan takana, ettei tulis huonoa julkisuutta. Kulissien takana tapahtuu ja todella paljon. Ei ns. normaali ihminen niistä kuule koskaan.
 
...
En tunne. Jotenkin en osaisi edes ko. henkilöitä pelätä. Mulla vaan on semmonen käsitys, ettei ne mitään pahaa tee meille taviksille, jos ei mennä oikein kunnolla päätä aukomaan :D
 
joonas
onkos noi kovin väkivaltasta porukkaa ku kuulemma ne saa soittamalla hakkaamaan porukkaa :) ku yksikin 17w tyttö ns kovis :) uhkaili mua että nää heput tulee hakkaa mut teholle :D voiko olla mahdollista??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joonas:
onkos noi kovin väkivaltasta porukkaa ku kuulemma ne saa soittamalla hakkaamaan porukkaa :) ku yksikin 17w tyttö ns kovis :) uhkaili mua että nää heput tulee hakkaa mut teholle :D voiko olla mahdollista??
No ei tule teinityttöjen käskystä kukaan itseään kunnioittava aikuinen sinua hakkaamaan, että ole huoleti.

 
HA 81
Lopettakaa nyt jo kaikki se saatanan paskanjauhanta Enkeleistä!!! Saatana jos kuuluu johonkin isompaan mc kerhoon niin pitääkö heti olla joku saatanan tappaja perkele!! Meidän naapurissa asui Natural Born Killersin jäsen = vitun moinen tappaja jengi, ja minkä takia se ei enää asu meidän naapurissa ??? No kun "Late" Johannson tappo sen saatana !!!
FOREVER HELLS ANGELS !!
 
Yksinäinen
Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikaktus:
Tuli vaan mieleen kun tuolla aamuruuhkassa näin motoristin Helvetin enkelit-liivi päällä, että ovatko he aivan järjestään rikollisia, vai onko ihan 'tavallisiakin' motoristeja mukana?

Luulisi, että jos joku haluaa vain räplätä sitä mopoaan muiden jätkien kanssa, niin löytyisi muitakin moottoripyörakerhoja. Vai onko erityisen 'coolia' kuulua Helvetin enkeleihin ja olla joku wannabepahis siinä sitten, vaikka ei rikollistouhuihin osallistuisikaan?
Naapuri valitti erityislapsen käytöksestä ja tämä kun tuli kuuloon "helvetin enkelien" niin olisivat halunneet tulla juttelemaan naapurin kanssa, mutta estettiin se juttelu, tulivat vaan meillä käymään kahvilla sanoen, jos naapurien kanssa tulee ongelmia, niin ilmoittakaa heille. Ei ilmoitettu heille, vaan muutettiin pois.
 
jiji
Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikaktus:
Tuli vaan mieleen kun tuolla aamuruuhkassa näin motoristin Helvetin enkelit-liivi päällä, että ovatko he aivan järjestään rikollisia, vai onko ihan 'tavallisiakin' motoristeja mukana?

Luulisi, että jos joku haluaa vain räplätä sitä mopoaan muiden jätkien kanssa, niin löytyisi muitakin moottoripyörakerhoja. Vai onko erityisen 'coolia' kuulua Helvetin enkeleihin ja olla joku wannabepahis siinä sitten, vaikka ei rikollistouhuihin osallistuisikaan?
Naapuri valitti erityislapsen käytöksestä ja tämä kun tuli kuuloon "helvetin enkelien" niin olisivat halunneet tulla juttelemaan naapurin kanssa, mutta estettiin se juttelu, tulivat vaan meillä käymään kahvilla sanoen, jos naapurien kanssa tulee ongelmia, niin ilmoittakaa heille. Ei ilmoitettu heille, vaan muutettiin pois.
 
Vierailija
Eiks nää jotkut moottoripyöräjengiläiset hakannu kerran baarissa yhen ohikulkevan miehen, joka vaan lauleskeli/hyräili siinä eikä muuta. Kovin positiivista.

Vähän jäänny epäselväks, onks kaikki moottoripyöräkerhot, esim. Götti mc ym. jotain rikollisliigoi, vai ihan lainkuuliaisia, moottoripyöräharastelija kerhoja, toisin kuin nämä "1%" kerhot, esim Helvetin Enkelit?
 
APINAT VANKILAAN
Alkuperäinen kirjoittaja :):
joo tunnen pari, jotka on mun sukulaisia. Ja täytyy sanoa että kummallakaan ei oo rikosrekisteriä. Ja tosi mukavia perheellisiä ja töissä käyviä. Mua alkaa tympii ku jotku alkaa arvostelee ihmisiä joita ei tunne! tutustukaa enne ku arvostelette ja jos ette uskalla mennä puhumaa niille nii lukekaa vaikka netistä...No ehkä joillain saattaa olla rikosrekisteri mutta enpä usko että ne mistää murhista on...
HUUMEKAUPPIAS.
 
Kunnon kansalainen
Eikös tämän pitäny olla kaksplus foorumi? Musta kun alko tuntuu kun tän topikin luin että tää onkin helvetinenkelien salainen keskustelukanava. Joka toisen kirjottajan lähipiiriin kuulu helvetin enkeli. Vai ollaanko tässä nyt sekotettu helvetin ooppelit ja enkelit?Jätin tästä foorumista tutkintapyynnön keskusrikospoliisille, niinkuin kansalais velvollisuuteeni kuuluu.
 
Xylitol
Tunnen!
Mun 1 parhaan kamun "puol" isi, siis sen äiti on eronnu sen realin isän kaa & ottanu uuden, nimittäin 1 HELVETIN ENKELEISTÄ, ja sanon EI PURE. Tosi kiva mies, nii että ei ne kaikki pure. (ei ainakaa tää!)
 
retou
haha jos luulet että ei ole coolia olla helvetin enkeli niin sen perustettu austraaliassa ja luulisin että maailman tunnetuin moottori pyörä jengi ja sinne ei niinkään päästä sulla menee yli vuosi jos haluat olla virallinen helvetin enkeli pääsisit helpommin poliisiksi tai armeejaan töihin helvetin enkeleihin pääset kun he ovat antaneet sinulle tehtävän mikä sinun on pakko suorittaa tai et pääse se voi olla mikä tahansa.He tekevät pommeja ja jos epäonnistut tehtävässä tai vuodat tietoa helvetin enkeleista (yksityistä tietoa) niin se on nirri pois.
 
helvetin enkeli
olen itsekin ollut helvetin enkeli. se on helppoa sanoa että he ovat homoja jos menisit heidän luo sanomaan kasvotusten he saattaisivat hakata pesäpallo mailalla ja et uskaltaisi tehdä sitä usko pois
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja retou:
haha jos luulet että ei ole coolia olla helvetin enkeli niin sen perustettu austraaliassa ja luulisin että maailman tunnetuin moottori pyörä jengi ja sinne ei niinkään päästä sulla menee yli vuosi jos haluat olla virallinen helvetin enkeli pääsisit helpommin poliisiksi tai armeejaan töihin helvetin enkeleihin pääset kun he ovat antaneet sinulle tehtävän mikä sinun on pakko suorittaa tai et pääse se voi olla mikä tahansa.He tekevät pommeja ja jos epäonnistut tehtävässä tai vuodat tietoa helvetin enkeleista (yksityistä tietoa) niin se on nirri pois.
Ohhoh! Kaksi kertaa osasit käyttää pistettä, wau!
 

Yhteistyössä