Tunnetko ketään Helvetin enkeliä?

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei nainen voi olla helvetin enkeli. Niin se vain on.
Haist ite
Tunnetko sitten naispuolisia enkeleitä? Itse en saa edes "avainjäsenen" paikkaa ns. normikerhosta sukupuoleni takia. Siis ihan liivitön MP-harrastusporukka. Ja seurustelen tallin presidentin kanssa. Et silleen...
Itseni lisäksi tunnen kaksi naispuolista täysjäsentä
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Tunnen hyvinkin. Toki osa on rikollisia, mut niin on muuten osa yritysjohtajistakin. Hyviä tyyppejä ovat nämä kenet tunnen.
Ei pidä pelkän jengitunnusten käytön perusteella tuomita...
Eihän ketään pidä tuomita rikollisliigan tunnusten käytöstä???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei nainen voi olla helvetin enkeli. Niin se vain on.
Haist ite
Tunnetko sitten naispuolisia enkeleitä? Itse en saa edes "avainjäsenen" paikkaa ns. normikerhosta sukupuoleni takia. Siis ihan liivitön MP-harrastusporukka. Ja seurustelen tallin presidentin kanssa. Et silleen...
Itseni lisäksi tunnen kaksi naispuolista täysjäsentä
Oolrait :) No toinen kommentti sitte onki se, että kaikkia Harrikalla ajavia ei tartte mieltää Hemmetin Enkeleiksi ;)
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei nainen voi olla helvetin enkeli. Niin se vain on.
Haist ite
Tunnetko sitten naispuolisia enkeleitä? Itse en saa edes "avainjäsenen" paikkaa ns. normikerhosta sukupuoleni takia. Siis ihan liivitön MP-harrastusporukka. Ja seurustelen tallin presidentin kanssa. Et silleen...
Itseni lisäksi tunnen kaksi naispuolista täysjäsentä
Oolrait :) No toinen kommentti sitte onki se, että kaikkia Harrikalla ajavia ei tartte mieltää Hemmetin Enkeleiksi ;)
Ei todellakaan pidä. Tollanen ajattelu kuuluu ihan niille jotka ei tiedä yhtään mitään kerhoista :D :D :D

Meistä kolmesta muuten kukaan ei ole kalastanut jäsennyyttä edes tuttujen kautta saati sit et olis seurustellu jonkun kerhoon jo kuuluneen kanssa.
 
Juu, ja itteäni ei etes kiinnosta kuulua hemmetinenkeleihin :D Eikä mua enemmälti rassaa se avainjäsenettömyyskään, koska pääsen ukon kans kuitenki värkkäämään pyörää aina ku haluan :) Samat hinnat ja talliedut on kuitenki käytössä :)
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Juu, ja itteäni ei etes kiinnosta kuulua hemmetinenkeleihin :D Eikä mua enemmälti rassaa se avainjäsenettömyyskään, koska pääsen ukon kans kuitenki värkkäämään pyörää aina ku haluan :) Samat hinnat ja talliedut on kuitenki käytössä :)
Mun ukko eli muru saa kans määrätyt edut mun kautta :D
 
Paavo
Kuulkaas nyt lapset,ennen oli OverKill MC,josta tuli MC Finland,josta tuli Hells Angels Finland.
Ei siellä ainakaan OverKill aikoina tehty muuta kun rakennettiin pyöriä ja pidettiin hauskaa.

OverKillistä on lähtöisin muitakin porukoita.Bandidos MC,Cannonball MC ja Blackheads MC


 
uppercut
Ihme pelleilyy. Mikä vittu siin on nii hienoo egoilla ihmisille isolla porukalla naurettavis liiveis . ja ajella jotain paukkuvaa twiniä joka kulkee -160 km/h. Ei noil oo ees munaa hoitaa omia "ongelmiaan" yksin.....
 
Kommentti
Kun ihmiset vaan jostain jotain oikeasti tietäisi ennen kuin lähtevät puhumaan. Toki voi kysyä netissä, tunteeko joku kys. kerhoon kuuluvan henkilön ja siihen saa vapaasti vastata, huvittaa vain lukea näitä kommentteja ihmisten oletuksista ja suhtautumisesta Helvetin enkeleihin. Isäni kuuluu kyseiseen kerhoon (jota lähinnä itse haluan pitää tietynlaisena elämäntavan valintana) ja voin sanoa että koskaan en ole tavannut yhtä hyvin käyttäytyviä miehiä elämäni aikana!Muistan ihan pienestä pitäen,että ovat varsinkin naisia kohtaan hyvin huomaavaisia ja rehellisiä. Lähinnä pidän heitä oikeudenmukaisuuden perikuvana, eivät "he" turhaan rikoksia tee,saati ihmisille pahaa. Olen nähnyt tämän kaiken niin läheltä ja kasvanut asian kanssa, että voin sen verran faktaa valaista ihan kaikille. Jäsenyysasioihin en kommentoi sen enempää,asiani ei ole niitä levitellä netissä kuten ei pitäisi kenenkään muunkaan olla, mutta toki sen voin todeta ettei täysjäsenyyttä tosiaan ihan vaan skootterin omistamisella ansaita. Jokainen tehköön sitten oman johtopäätöksensä asian kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kommentti:
Kun ihmiset vaan jostain jotain oikeasti tietäisi ennen kuin lähtevät puhumaan. Toki voi kysyä netissä, tunteeko joku kys. kerhoon kuuluvan henkilön ja siihen saa vapaasti vastata, huvittaa vain lukea näitä kommentteja ihmisten oletuksista ja suhtautumisesta Helvetin enkeleihin. Isäni kuuluu kyseiseen kerhoon (jota lähinnä itse haluan pitää tietynlaisena elämäntavan valintana) ja voin sanoa että koskaan en ole tavannut yhtä hyvin käyttäytyviä miehiä elämäni aikana!Muistan ihan pienestä pitäen,että ovat varsinkin naisia kohtaan hyvin huomaavaisia ja rehellisiä. Lähinnä pidän heitä oikeudenmukaisuuden perikuvana, eivät "he" turhaan rikoksia tee,saati ihmisille pahaa. Olen nähnyt tämän kaiken niin läheltä ja kasvanut asian kanssa, että voin sen verran faktaa valaista ihan kaikille. Jäsenyysasioihin en kommentoi sen enempää,asiani ei ole niitä levitellä netissä kuten ei pitäisi kenenkään muunkaan olla, mutta toki sen voin todeta ettei täysjäsenyyttä tosiaan ihan vaan skootterin omistamisella ansaita. Jokainen tehköön sitten oman johtopäätöksensä asian kanssa.
Totta :D Kaikki ketkä olen myös tavannut ovat olleet minulle mukavia :D

 
Helvettiin moiset enkelit. Kakaroiden touhua tollaset moottoripyöräjengeilyt, ollaan niin coolia jotta naurismaan aidatkin nauraa. Mosta on noloa, että joku aikuinen ihminen tuhlaa aikaansa tollaiseen jonnin joutavaan esittämiseen.. ja vielä Suomessa - kaikkiko sieltä jenkkilästä pitää tänne haalia. Noloa. Juu ja samaan kastiin sitten kaikki muutkin Kanuunankuulat Bandido-päät..
 
Hopp
Mä ainaostaan joutunut tekemisiin helvetin enkeleiden kanssa kerran baarissa, yhden niistä muija vei mun istumapaikan ja mä siitä suivaannuin, se tarttui mua tukasta ja huus "etkö sä tiedä kuka mä olen" joo kysyin siltä tyhmänä "Oletko sä joku wannabee julkkis" se päästi tukasta irti ja mä lähin siitä sanomaan sitten pokelle että näin käynyt, tarttui tukasta niin poke oli sitä mieltä että unohdetaan koko juttu :O Vasta myöhemmin illan aikana tajusin mihin seurueeseen sekin muija kuului.
 
kanuunanpallomamma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:
Mutta tämä paikka ei ole äitien paikka puhua niistä.
Keksikääs joku parempi.
Jaa, syy? Jotain hämärää, jota ei saa sitten kuitenkaan sanoa, vai mitä?
:LOL: ei niistä saa puhua, ne tulee jengeineen kimppuun.
Hys! Varovasti... Palstalle on soluttautunut yksi naispuolinen Helvetin enkeli. Ps. Sillä on koiria profiilissa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kanuunanpallomamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:
Mutta tämä paikka ei ole äitien paikka puhua niistä.
Keksikääs joku parempi.
Jaa, syy? Jotain hämärää, jota ei saa sitten kuitenkaan sanoa, vai mitä?
:LOL: ei niistä saa puhua, ne tulee jengeineen kimppuun.
Hys! Varovasti... Palstalle on soluttautunut yksi naispuolinen Helvetin enkeli. Ps. Sillä on koiria profiilissa...
niin se borma vai mikä se oli, tieksää mua ei kiinnosta vaik käviski mun kimppuun :)

Itseasia mun oma enkeli nukkuu mun sängyssä.

Ja hei bornalle terkkui : Nähdään grillijuhlis vai mitä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kanuunanpallomamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:
Mutta tämä paikka ei ole äitien paikka puhua niistä.
Keksikääs joku parempi.
Jaa, syy? Jotain hämärää, jota ei saa sitten kuitenkaan sanoa, vai mitä?
:LOL: ei niistä saa puhua, ne tulee jengeineen kimppuun.
Hys! Varovasti... Palstalle on soluttautunut yksi naispuolinen Helvetin enkeli. Ps. Sillä on koiria profiilissa...
:LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä